AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #1 Skrevet 11. mars 2021 Altså, nå er det over et år siden jeg har møtt de fleste jeg kjenner. Har 2-3 nære venner som jeg møter en sjelden gang, men resten har liksom bare sklidd vekk. Typisk venner jeg har pleid å møte for en kaffe/middag/tur, men nå i korona har det liksom blitt så tabu å gjøre unødvendige ting at det bare ikke har skjedd. Er redd de er borte for alltid. Kan jo ta kontakt på messenger og slikt, men det blir liksom så rart nå etter så lang tid også. Please si at jeg ikke er alene og at det går over når samfunnet åpner igjen Anonymkode: aded8...267 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #2 Skrevet 11. mars 2021 Du er IKKE alene kjære deg ❤️ Jeg har LITT kontakt med 2 stk utenom familien, har vell sett de totalt 2 ganger hver på 1 år. Alle andre er på en måte "Borte", og skjønner godt at det er vanskelig ta opp kontakten igjen Tror nok flere av oss kanskje sliter litt med å ha fallt av nettverksmessig etter corona. Er du en sosial person? Tør du ta kontakt med folk? Jeg har meldt meg inn i div grupper på face hvor folk samles for å gå turer for og bli kjent. Har ikke deltatt på noen av de enda da jeg ikke tørr nå i covid-tid, men jeg tenker jeg kommer til å hive meg på en sånn gjeng eller noe om det trengs Håper det er gode venner du har de som du ikke har så god kontakt med nå. Gode venner kan gå lang tid uten kontakt uten at det blir "feil" Anonymkode: f6f58...7c6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå