Gjest Celinemor Skrevet 28. september 2002 #1 Skrevet 28. september 2002 Jeg testet først positiv med to tester og negativ med to tester etter de positive. I går fikk jeg en liten blødning men den sluttet med en gang,var bare litt i trusen..trodde kanskje jeg aboterte. Jeg hadde ganske vondt i magen i går,stikking i den ene siden og kvalme. Ene gangen det stakk nede i magen gjor det så vondt og jeg kjente det helt ned til underlivet (høres sikkert rart ut) AUUUU!!! Jeg føler meg litt gravid og har jo noen symptomer,men liker ikke helt at jeg har testet negativ etter en positiv test... Kan jeg være gravid selv om? Noen som har opplevd dette? Eller er det mensen som er på vei,bare den ga meg en advarsel i går...(har nå ikke hendt før men men vet jo aldri ) Jeg har gått på pergotime hvis det har noe å si. Og jeg er på dag 41... Klem Celine
Gjest *Perser* Skrevet 28. september 2002 #3 Skrevet 28. september 2002 Det beste er å gå til legen...... Lykke til håper at du er gravid
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2002 #4 Skrevet 28. september 2002 Har hørt om andre som har opplevd det å teste seg første pos. så neg.- Det kan være at egget og sædceller var gått sammen, men at de ikke festet seg til livmorhalsen (?). Da kan testen bli neg. når egget+sædcellen har kommet ut. Det kjenner du ikke noe særlig hvid det skjer med en gang. Egget kan likevel ha festet seg og deretter har noe galt skjedd slik at du har abortert, og derfor også kjent noen smerter. Gå til legen med en gang. Det skal du alltid gjøre dersom en får blødning etter pos. test. Lykke til! PS. jeg blør, og er 21+3. Ingenting er galt.......
Thea Skrevet 28. september 2002 #5 Skrevet 28. september 2002 Sier som de andre her jeg, ha deg til lege. Men hvis du ikke har vært/ er gravid hadde du heller ikke testa positiv. For at en graviditets test skal slå positivt ut må kroppen produsere hormonet HCG. Om man ikke er gravid vil heller ikke kroppen produsere dette homonet. Jeg har også litt vanskelig for å tro at du testa negativt rett etter en mulig spontanabort, HCG hormonet vil uansett henge i kroppen ei stund og man kan derfor teste positivt selv om man ikke er gravid. Ha deg til legen jente og lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå