Gå til innhold

Datoliste for 2007-bruder

Gjest Revenka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Revenka

Grattis til dere alle som er nye, og velkommen på listen. Beklager at jeg ikke har oppdatert før i dag, men har vært en uke på hundetrening. Listen begynner å bli lang. Det er gøy!! Når jeg føyer på et nytt navn under en dato, legger jeg navnet til nederst for den datoen, så kan vi også se hvem som annonserte datoen først ;) 7. juli ser ut til å bli en populær dag! :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7. juli ser ut til å bli en populær dag!  :bryllup:

:Nikke: Jeg tror også 23 juni blir populær, det er tross alt sankthansaften og jeg tror mange vil ønske å være sankthansbrud. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg også! Vi gifter oss 4. august 2007!

Men er så mye jeg lurer på, er jeg seint ute hvis vi ikke har ordna kirke og lokale enda? Vil gjerne ha med begge foreldrene på planlegginga, men pga ferie er det vanskelig nå..

Må ut og kjøpe bryllupsbok. Har hørt at den de reklamerer for her er bra, noen som har noen erfaringer?

:bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er sent ute eller ei avhenger av hvor populær kirka/lokalet du vil ha er (og om det er mange alternativer til lokale)

Vi hadde ikke noe problem med lokalet, det var et par dager det var opptatt, 7. juli var en av dem, og da var krika også fullbooket, men det kom ikke som noen overraskelse akkurat. Vi ønsket ikke den datoen uansett. I Kirka hadde vi ikke full valgfrihet, men vi hadde ikke bestemt noen dato før vi ringte vi da, så vi fant en vi likte, som var ledig (vel, ikke ledig, men hadde et ledig tidspunkt, vi fikk siste muige viselse den dagen i den kirka)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi gifter oss 7 April 2007 (påskeaften) :hjerter_rundt: Både kirke og lokale er booket og klart. føre meg opp??? :)

Endret av Maja23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vi gifter oss 3 eller 4 Juli- spørs litt kva slags fly som går til New York osv den dagen, når man kan få vies på tinghuset osv. Men i allefall- jeg er med!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. skal gifte oss 21.07.07, forloveden foreslo også 7juli men det er bursdagen til lille søstra mi og sikkert årets mest populære dag. vi valgte derfor en annen dag som kunne bli bare "vår". Har fått det lokale vi ønsket oss, og kirka måtte vi vente med til sognepresten kom hjem fra ferie men var ingen andre vieler på den aktuelle dagen enda så rengner med det går i boks. Har to kirker å velge i siden jeg har sterk tilknyttning til begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Majabeth_*

Vi gifter oss 070707! Kirka er bestilt. Det samme festlokale. Kjolen befinner seg kun i hodet mitt foreløpig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vi gifter oss 070707! Kirka er bestilt. Det samme festlokale. Kjolen befinner seg kun i hodet mitt foreløpig...

Altså, jeg er registrert, hadde bare glemt å logge meg inn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...