Gå til innhold

Datoliste for 2007-bruder

Gjest Revenka

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Så morsomt å være først på lista.

Jeg syns liksom det er så lenge til jeg skal gifte meg - men så er det meg som er først av alle her... :danse:

Moro :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også gifte meg i 2007, dagen ble satt når vi forlovet oss. 07.07.2007. Før jeg aner det er vel dagen her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Vi skal også gifte oss i 2007, nærmere bestemt 11.august. Fører du det på lista? Vi forlovet oss 11. august 2003 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan forresten sette 13 mars på meg. Vi vet ikke helt enda (må booke flybilletter først også får vi ikke bekreftet datoen før 8 mnd før men jeg regner med det går bra. Hvis ikke kan jeg endre den her senere.)

Så bare oppdater meg til 13.03.07 :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Hurra, ikke bare jeg som er tidlig ute :) Eller, som dere sier tidligere: Tiden flyr! Har leid lokale og håper kirken går i orden, de åpner for bestilling i dag så har gitt beskjed. Får forhåpentligvis vite det i morgen.

Datoen for den store dagen er: 28.07.2007 :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tusler inn her jeg da, etter lenge å ha vært en 2006 brud.

Nå er datoen endelig fastsatt (men ikke booket) og det blir 04.08.2007, vår 5-årsdag!

:hjerter_rundt:

Så morsomt! Det er vår 6 årsdag! Hadde det kke vært for at pappa har bursdag den dagen så hadde vi vel tatt den dagen, men blir antakelig den 28 juli i stedet.

Har ikke bestilt enda, men må vel snart gjøre det siden vi helst vil ha en spesiell dato;)

Får jeg være med på listen??? :sjenert:

Endret av Nemmera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jeg å snike meg inn her, jeg også? Vi skal (mest sannsynlig) gifte oss 26.05.07. Jeg har booket kirken, men har ikke sett den enda (andre som har sett den sier den er nydelig). Håper å dra ned og se den på søndag, og da bestemmer vi oss vel endelig. Datoen er ikke noe spesielt, men nå har jeg forelsket meg i den, så skal ikke se bort ifra at det blir den dagen, selv om vi velger en annen kirke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vil vera med og...

Giftar oss 07.07.07

...ikkje bestilt kyrkje enda, men har snakka med kyrkjekontoret,og dei tek imot bestillingar frå august av.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...