AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #1 Skrevet 11. mars 2021 Hvorfor og hvorfor ikke? Gjerne alder og kjønn. Anonymkode: 994af...b17
Milky Skrevet 11. mars 2021 #2 Skrevet 11. mars 2021 Absolutt ikke. Sex er must for meg, jeg trenger nærhet for å forbli forelsket. I tillegg kunne jeg aldri forblitt trofast om jeg ikke fikk sex da jeg er for kåt, og da kan vi like godt slå opp. K23 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #3 Skrevet 11. mars 2021 Snakker vi om et perfekt forhold hvor absolutt alt er bra, men det er ingen sex? Ok. Jeg hadde sagt ja selv om jeg elsker sex. Kvinne, 35. Anonymkode: 5f617...ad3 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #4 Skrevet 11. mars 2021 Nei det hadde ikke fungert. Har jo behov så da hadde jeg vært utro. Dame 48 vært sammen med min mann i over 20 år. Anonymkode: 2a325...a55
sicario Skrevet 11. mars 2021 #5 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor og hvorfor ikke? Gjerne alder og kjønn. Anonymkode: 994af...b17 Absolutt. Ikke noe problem. har ikke sex i forholdet jeg er i. 6-7 år siden sist. hvorfor jeg vil fortsette? Fordi vi elsker hverandre og har lyst til å tilbringe livet sammen. Ikke noe hokus pokus det. M40
sicario Skrevet 11. mars 2021 #6 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Snakker vi om et perfekt forhold hvor absolutt alt er bra, men det er ingen sex? Ok. Jeg hadde sagt ja selv om jeg elsker sex. Kvinne, 35. Anonymkode: 5f617...ad3 For meg så er sex som med mye annet her i livet. Det man har, vil man gjerne ha mye av/ofte og anser som viktig. etter en periode uten, blir det den nye normalen og det blir gradvis mindre viktig. har det helt topp med kjæresten min selvom vi ikke lengre har sex.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #7 Skrevet 11. mars 2021 K25. Det kommer an på. En periode på noen uker hvor sexlysten er fraværende hadde ikke gjort meg noe som helst. Det er vanlig at sexlyst varierer, og om det går noen uker i blant så er ikke det noe stress. Jeg er ikke sammen med en mann for å knulle, selv om sex er en kjempe viktig del av samlivet. Om vi snakker om flere måneder og år derimot, da kan det bli problematisk. Men om mannen får en sykdom eller en skade eller noe annet som gjør at det å ha sex blir vanskelig, så vil jeg stå med han til ting blir bedre. Da kan jeg fikse orgasmen min selv på andre måter. Kjærlighet trumfer alt i et forhold for min del. Jeg går jo uten sex når jeg er singel uansett, så det er ikke slik at jeg ville funnet noen tilfeldige å ha sex med eller en annen type å ha sex med, dette fordi sex = kjærlighet for meg. Anonymkode: cfebe...1ed
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #8 Skrevet 11. mars 2021 sicario skrev (Akkurat nå): For meg så er sex som med mye annet her i livet. Det man har, vil man gjerne ha mye av/ofte og anser som viktig. etter en periode uten, blir det den nye normalen og det blir gradvis mindre viktig. har det helt topp med kjæresten min selvom vi ikke lengre har sex. Mye bedre sånn enn som jeg hadde det med eksene mine. En av dem kunne ikke få det opp, i en alder av 28, men i stedet for å innse at han hadde et problem, prøvde han å legge skyld på meg og gi meg komplekser...Med en annen eks var det bra sex, men en del psykisk vold. Så jeg ville foretrukket et godt og kjærlig forhold uten sex enn sånn passe forhold med sex. Anonymkode: 5f617...ad3 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #9 Skrevet 11. mars 2021 K25. Ja, definitivt. Fikk "kjenne" på det i cirka 2 år. Samboeren fikk både nakkeprolaps, skulder ut av ledd og problemer med magen etter ulykke. Da ble det 0 samleie i cirka 2 år, og det var absolutt ikke problematisk for meg. Jeg vil jo tilbringe resten av livet mitt med han, sex eller ei. Anonymkode: aa8ef...194 1
Kålfrid Skrevet 11. mars 2021 #10 Skrevet 11. mars 2021 (endret) Selvfølgelig! Jeg elsker min mann, det beste jeg vet er å være sammen med han, slappe av, se på programmer, prate, drømme, planlegge, le og tulle. Sex kommer etter alt dette! K38 Endret 11. mars 2021 av Kålfrid 1
Gjest Acer Skrevet 11. mars 2021 #11 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvorfor og hvorfor ikke? Gjerne alder og kjønn. Anonymkode: 994af...b17 Hvorfor ! Fordi eit forhold handler om så mye mer en sex. Det høres heilt absurd ut at kåtheten / sexbehovet skal vera avgjørende fortsettelsen av forholdet. Dette er holdninger som er utgått på dato, og virker nokså barnslige.
Gjest Chroma Skrevet 11. mars 2021 #12 Skrevet 11. mars 2021 Det spørs hvorfor. Hadde det vært pga skade/sykdom hadde det gått, hadde det kun vært mangel på lyst hadde jeg gått. K 34.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå