Dame99 Skrevet 11. mars 2021 #1 Del Skrevet 11. mars 2021 Hei, ønsker å slanke meg men sliter litt med motivasjon og lurte på om det er noen som har ei gruppe på fb/Snapchat e.l for å motivere hverandre? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kremmeren Skrevet 11. mars 2021 #2 Del Skrevet 11. mars 2021 Dame99 skrev (1 minutt siden): Hei, ønsker å slanke meg men sliter litt med motivasjon og lurte på om det er noen som har ei gruppe på fb/Snapchat e.l for å motivere hverandre? 🙂 Hei, skal du slanke deg må du gjøre det for deg selv alene. Ikke tenk på at du skal slanke deg, men at du skal spise sunt og bevege deg mer. Jeg tror det er 80% mat og 20% bevegelse. Spis riktig og nok så går du ned i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #3 Del Skrevet 11. mars 2021 Kremmeren skrev (4 minutter siden): Hei, skal du slanke deg må du gjøre det for deg selv alene. Ikke tenk på at du skal slanke deg, men at du skal spise sunt og bevege deg mer. Jeg tror det er 80% mat og 20% bevegelse. Spis riktig og nok så går du ned i vekt. Her svarer du jo ikke i det hele tatt på det ts spør etter. Handler ikke om at hun ikke vet hvordan hun skal gå ned i vekt, men å ha en gruppe med andre som går igjennom det samme, og som kanskje kjenner på de samme følelsene rundt det å slanke seg. Å ha ett fellesskap og få hjelp til å holde motivasjonen oppe på tunge dager! Man trenger absolutt ikke å gå igjennom det alene. 🙄 Til ts. Jeg har ingen forslag til deg, men er ganske sikker på at det finnes! På Facebook kan du søke etter grupper, også håper jeg noen andre har bedre svar til deg 😊 lykke til med vektnedgangen! Anonymkode: ecde6...13a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kremmeren Skrevet 11. mars 2021 #4 Del Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Her svarer du jo ikke i det hele tatt på det ts spør etter. Handler ikke om at hun ikke vet hvordan hun skal gå ned i vekt, men å ha en gruppe med andre som går igjennom det samme, og som kanskje kjenner på de samme følelsene rundt det å slanke seg. Å ha ett fellesskap og få hjelp til å holde motivasjonen oppe på tunge dager! Man trenger absolutt ikke å gå igjennom det alene. 🙄 Til ts. Jeg har ingen forslag til deg, men er ganske sikker på at det finnes! På Facebook kan du søke etter grupper, også håper jeg noen andre har bedre svar til deg 😊 lykke til med vektnedgangen! Anonymkode: ecde6...13a Det felles skapet tviler jeg på at vil hjelpe. Jeg tror TS trenger å klare dette uten et felles skap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå