Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og spesielt vondt er det når han sier den eller den har fin kropp eller er en god venn, ennå. 

På jobb er det ei, så har svoger blitt sammen med ei, så er det flere blant våre venner selv om han ikke har direkte kontakt med de. 

Vi har barn sammen og det dukker stadig opp i nærmiljøet at en av hans gamle greier blir sammen med noen nær han nå. Hans far fant seg ny kjæreste og min samboer har vært med datteren til denne damen, etc. Familiemiddag med to eksgreier er jo ålreit..

Jeg sliter faktisk med å bli i forholdet, selv om vi har barn sammen.

Er det jeg som er overfølsom eller hadde flere følt på dette?

Anonymkode: 2ec1a...b25

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synd det er unødvendig av han å nevne gamle ligg, spesielt siden det er noen du ofte vil treffe på. Ta d opp m han. 

Anonymkode: 56683...661

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synd det er unødvendig av han å nevne gamle ligg, spesielt siden det er noen du ofte vil treffe på. Ta d opp m han. 

Anonymkode: 56683...661

Hva hjelper det? De er jo der fremdeles. 

AnonymBruker
Skrevet

Min ex hadde vært sammen med kreti og pleti før vi ble sammen, høvlet over nesten alle damene i byen.. Han hadde de også på fb og sendte likes mens vi var sammen. En grunn til han ble en ex, for å si det sånn 🙃

Anonymkode: f4f2b...756

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Fortid er fortid. Du er usikker og burde jobbe med det. 

Anonymkode: 19e84...655

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du kan kreve at han ikke driver å kommenterer andres kropper, det er helt unødvendig! Han trenger helle ikke være bestevenn med alle. Begge deler er ganske respektløst overfor deg.

Når det er sagt, get over it... Du må nesten jobbe med deg selv her, men jeg ser også at det er mye enklere for deg om han faktisk gjør de to overnevnte tingene. 

Anonymkode: a48c4...006

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Min ex hadde vært sammen med kreti og pleti før vi ble sammen, høvlet over nesten alle damene i byen.. Han hadde de også på fb og sendte likes mens vi var sammen. En grunn til han ble en ex, for å si det sånn 🙃

Han har ikke kontakt med de, har ikke spart på noen av de på fb eller noe. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg synes du kan kreve at han ikke driver å kommenterer andres kropper, det er helt unødvendig! Han trenger helle ikke være bestevenn med alle. Begge deler er ganske respektløst overfor deg.

Når det er sagt, get over it... Du må nesten jobbe med deg selv her, men jeg ser også at det er mye enklere for deg om han faktisk gjør de to overnevnte tingene. 

Anonymkode: a48c4...006

Sa til han at jeg håper jeg en dag kan føle at det bare er meg han vil ha. 

Gjest Reidunrev
Skrevet

Æsj! Nei,det der hadde ikke jeg giddet altså.

AnonymBruker
Skrevet

Enig med mye over. Menn bør helst ikke ha en fortid, og i allefall ingen kvinnelige bekjente som en må forholde seg til. Kvinner derimot må få ha mannlige venner og ekser.

Anonymkode: c8d86...a2d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig med mye over. Menn bør helst ikke ha en fortid, og i allefall ingen kvinnelige bekjente som en må forholde seg til. Kvinner derimot må få ha mannlige venner og ekser.

Anonymkode: c8d86...a2d

Jeg omgås ingen ekser, jeg har ikke ligget rundt, jeg har ikke ligget med venner, jeg har null kontakt med alt gammelt. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller ikke mannlige venner. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Stort sett alle var på fb og han likte bildene deres... Også mens vi var sammen. 

AnonymBruker
Skrevet

Har du ingen gamle ligg du da? Snakk om dem du da.

Dette blir ett problem fordi du gjør det til ett problem. Hvis du vil være med noen som ikke hadde ett sexliv før han møtte deg må du enten gå for noen i ett religiøst miljø, en antisexfyr (husker ikke hva de kalles i farta) eller en meget ung person. 

Anonymkode: ad5f9...34a

• Liker 1
Skrevet

Du får se på de som din utvidede familie.. (Buksvigerinner)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei, nettopp! Da er det jo egentlig du som er/har problemer. Jobb med deg selv! 

Anonymkode: 17f0e...367

Skrevet

Er dette et lite tettsted der det ikke går å ungå x-er? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er jo vinneren blant damene. Du kan sprade rundt med han alle ønsket et forhold til, men du klarte å binde ned.

Seriøst, du blir sammen med populær fyr og plutselig er det ikke bra at han er populær?

Anonymkode: 19144...997

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har du bedt han om å ikke kommentere kroppene deres? Hva sa han da?

Uansett så er fortid fortid. De går ikke rundt og mimrer og har lyst på hverandre nå.

Anonymkode: 898c5...de9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er jo vinneren blant damene. Du kan sprade rundt med han alle ønsket et forhold til, men du klarte å binde ned.

Seriøst, du blir sammen med populær fyr og plutselig er det ikke bra at han er populær?

Anonymkode: 19144...997

Hva om han ble dumpet alle gangene?😬

Anonymkode: e2643...05d

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...