Gjest manic Skrevet 23. august 2005 #1 Skrevet 23. august 2005 Så at Elphaba fikk så mange mange svar på sin etterlysning av foundation til tørr hud Hva med dere som er i samme båt som meg da? Jeg har ganske normal hud, verken veldig fet eller tørr, kanskje kombinasjonshud, men jeg klarer aldri finne helt ut av hudtypen min....(føler aldri jeg helt passer til noen av kategoriene). MEN mitt store problem er at jeg blir veldig blank, og det uansett om jeg bruker hudkrem beregnet på på fet, tørr eller kombinasjonshud.. Noen foundationtips?
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2005 #2 Skrevet 24. august 2005 Bare mineral pudder.søk her inne får du mange innlegg.Knallbra til kombihud.
Gjest manic Skrevet 24. august 2005 #3 Skrevet 24. august 2005 Jeg har prøvd mineral-pudder ja Var overbegeistret med en gang, tenkte at NÅ har jeg funnet løsningen på verdensproblemene... Men jeg blir blank av den også pluss at den er litt skimrende i seg selv.. Jeg har også prøvd å bruke decleor sin mattende hudkrem til å ha under sminke, men da glinser jeg som om jeg har smørt meg inn med smør etter noen minutter.. Tror ikke den perfekte foundation finnes jeg..
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2005 #4 Skrevet 24. august 2005 Estee Lauder har en som heter Ideal Matte, kanskje den kunne passe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå