Gå til innhold

Jeg hadde sex med en tsjetjener. Er dette en trussel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort fortalt. Jeg har kjent han i to måneder, han er 25 og jeg 20. Vi hadde sex tre ganger og alt var fint mellom oss. Alt som skjedde mellom meg og han er hemmelig.

Jeg likte han mye i starten, men nå har jeg mistet litt interessen for han. 

Fordi han sa noen ting til meg som jeg reagerte på og som jeg synes er litt spesielt. 

Som for. eks at han skal ha tre koner samtidig i fremtiden og hvis en norsk jente gifter seg med han så MÅ hun være villig til å konvertere til islam, og at de fleste av oss norske jenter er kåte horer. Da jeg kommenterte det, sa han til meg "ikke deg selvfølgelig, men de fleste andre norske jenter". Jeg ble direkte kvalm av han!

På lørdag sa jeg til han at han endret mitt syn på han og at jeg skulle ønske jeg ikke lå med han! Og at jeg ser ingen fremtid med han fordi vi er for forskjellige. Og jeg liker ikke hans syn på visse ting. Plutselig så han helt gal ut i blikket og tok han tok meg hardt i armen og så meg dypt inn i øynene og sa "du er min så lenge jeg vil det" jeg klarte ikke å få ut ett ord. Jeg frøs til. Så sa han "du kan gå nå" og pekte mot døren.

Dette var på lørdag og jeg har ikke hørt noe fra han siden. Jeg har ikke følt meg som meg selv siden. 😢

Hvordan skal jeg tolke dette? Hva mente han med dette? Var det en trussel? Jeg har ikke opplevd han som dette før. Tør ikke å si det til noen. 

Anonymkode: cb944...73d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 88137...c2f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tsjetsjenere kam vere veldig religiøse, og mange praktiserer ikke islam på en kvinnevennlig måte. Hold deg unna.

Anonymkode: 20504...8a1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vær bare glad at han viste sin sanne side før dere ble gift, istedenfor etter som mange opplever med denne religionen.

Anonymkode: 4cb25...6a4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Viktig å vite hvordan folk er før man har sex med dem. Mye vold og overgrep når forskjellene er store 

Anonymkode: a9694...23c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er dessverre et helt vanlig kvinnesyn hos en del islamister og det høres definitivt ut som en trussel. 

Anonymkode: 0cfa2...20c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvordan skal jeg tolke dette? Hva mente han med dette? Var det en trussel? Jeg har ikke opplevd han som dette før. Tør ikke å si det til noen. 

Han prøver å kontrollere og skremme deg, for å ligge med deg. Ikke la ham gjøre det.

Vis motstand. Han gir seg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vær glad du ikke har hørt noe fra ham, og om han prøver å kontakte deg, blokk ham. Faktisk, blokk ham nå. Overalt. Kom deg unna ham så fort som bare mulig. 

Anonymkode: 229ae...b0f

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Se på dette som en lærepenge. Og si til deg selv at du fortjener mye bedre enn en drittsekk som det der!

Anonymkode: dbe35...eec

• Liker 2
Skrevet
cmd skrev (24 minutter siden):

Han prøver å kontrollere og skremme deg, for å ligge med deg. Ikke la ham gjøre det.

Vis motstand. Han gir seg.

Du har ikke peiling! Hun skal ikke vise motstand, hun skal løpe som bare pokker og aldri snu seg tilbake. Aldri mer ta kontakt med vedkommende og håpe hun slipper unna uten noe mer trøbbel. For disse mennene kommer fra en ekstremt voldelig kultur der "ære" betyr mye ja bortimot alt. Trakker du disse på tærne kan livet ditt stå i fare! Ikke kødd med mennesker fra dette miljøet. Skygge langt unna!

• Liker 5
Skrevet (endret)

Blokker ham på alle måter, telefon og alle SoMe. 

Endret av tirben
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Æsj.. så ekkelt.

Ikke en direkte trussel akkurat, men samtidig virket det som en litt skremmende situasjon. Men det kan jo bare være noe som ble sagt "i kampens hete". For å liksom vise at han hadde makten, ikke tape ansikt i bruddet. Det går jo utover stoltheten at du dumper han, ikke sant.. Ingen dame får dumpe han!

Så det kan være det bare var et utbrudd der og da, men ikke noe han tenker å følge opp. At han skjønner at han ikke kan tvinge deg til noe, her er det bare å la deg være, si til kameratene sine at han dumpet den norske hora, og gå videre i livet. 

Jeg ville sittet stille i båten, og håpet han ikke kontaktet meg igjen. Og vær litt varsom med hva du eventuelt svarer om han gjør det.

Anonymkode: 3d47b...393

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikkje greit!!
Du må blokkere han på alle plattformer. 

Anonymkode: 7120a...701

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...