Gå til innhold

Noen her som har anatomiske (dråpeformede) silikonimplantater?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal bytte ut etter 17 år og har blitt anbefalt anatomiske som er 90 cc større enn jeg har for å få finere form.  Operasjon om noen uker.  Sett på bilder av før og etter ift runde men ser ikke veldig forskjell.  Noen som har erfaringer å dele?  :) 

Dere som er imot silikon trenger ikke å skrive det her, lag heller en egen tråd. 

Anonymkode: 17266...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du misfornøyd med formen nå?

Har selv runde, hvis (når) de en gang skal skiftes ser jeg ingen grunn til å ikke ta det samme igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
LeneXCII skrev (1 time siden):

Er du misfornøyd med formen nå?

Har selv runde, hvis (når) de en gang skal skiftes ser jeg ingen grunn til å ikke ta det samme igjen. 

Ja, fordi mine bryst siger mens silikonen sitter der den ble operert inn. Rar form, spesielt fra siden.   Har bak muskel. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Anatomiske/dråpeform gir et mer naturlig resultat - spesielt på voksne damer👍🏻

Anonymkode: cfc22...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, fordi mine bryst siger mens silikonen sitter der den ble operert inn. Rar form, spesielt fra siden.   Har bak muskel. 

Ok, skjønner! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Anatomiske/dråpeform gir et mer naturlig resultat - spesielt på voksne damer👍🏻

Anonymkode: cfc22...87e

Ja, det er det jeg håper på.  Lei av høye pupper, selv om de er små (b-cup)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har.
Ingen  kan se jeg har silikon. De ser helt naturlige ut.

Anonymkode: 2b2f8...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du kapsling rundt implantatene? Det gjør at de ser høyere ut, og litt unaturlige. 

Jeg byttet nylig, men gikk fra runde til runde. Det var kapslingen som gjorde dem unaturlige de siste par årene, spesielt i profil.

Da jeg tok silikon for åtte år siden ønsker jeg i utgangspunktet anatomiske, men kirurgen sa nei. Avstanden mellom brystene blir større, og de kan fremstå med mer heng. Tyngdekraften drar jo også runde implantater nedover, så de får en mer naturlig fasong. 

Anonymkode: c08fa...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg har dråpeformet innplantater.  Og mine pupper har også siget... Mine er under muskel, så tviler på du blir noe mere fornøyd... Har en kirurg anbefalt det til deg? 

Anonymkode: 14702...694

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du kapsling rundt implantatene? Det gjør at de ser høyere ut, og litt unaturlige. 

Jeg byttet nylig, men gikk fra runde til runde. Det var kapslingen som gjorde dem unaturlige de siste par årene, spesielt i profil.

Da jeg tok silikon for åtte år siden ønsker jeg i utgangspunktet anatomiske, men kirurgen sa nei. Avstanden mellom brystene blir større, og de kan fremstå med mer heng. Tyngdekraften drar jo også runde implantater nedover, så de får en mer naturlig fasong. 

Anonymkode: c08fa...708

Ifølge kirurgen trodde hun muligens jeg hadde litt kapsling på den venstre fordi den er litt fastere.  Men de er myke.  Tyngdekraften drar ikke ned silikonen hos meg,  sitter fortsatt høyt.   Ja vet jeg kan få større mellomrom men det får jeg tåle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har dråpeformet innplantater.  Og mine pupper har også siget... Mine er under muskel, så tviler på du blir noe mere fornøyd... Har en kirurg anbefalt det til deg? 

Anonymkode: 14702...694

Ja....Hvor lenge har du hatt de og hvor store?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...