Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

fikk et akutt anfall av FOMO, siden alle går mann av huse i dag fordi det er trippel TRUMF på kiwi?

Hva er dette og går jeg glipp av noe?

Anonymkode: 043c6...4d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke jeg heller. 3% er da ikke mye?🙈

Anonymkode: e4aad...f15

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner ikke jeg heller. 3% er da ikke mye?🙈

Anonymkode: e4aad...f15

Overførte akkurat 6000,- fra trumfkontoen, oppspart på ett år. Kan jeg få 3% på dasspapir, tar jeg gjerne imot det. 

Anonymkode: 2033a...772

• Liker 10
Skrevet

Det er noe med at alle monner drar. En ting er trippeltrumf på tre prosent, men noen varer (ihvertfall frukt og grønt) har hele 15 prosent på trippeltrumf.

Selv cashet vi inn 5000 kroner fra trumkontoen som er hentet inn på ett år. Kiwi er uansett nærbutikken vår og den foretrukne butikken. At man får en liten cashback er jo bare en bonus i ordets riktige forstand. 

På samme måte prøver jeg å fylle drivstoff når det er lavest pris. Det at full tank koster 200  kr mer på en dyr dag enn en billig dag er ikke i seg selv utslagsgivende for vår økonomi, men når man sparer ca 3500 i året på å være konsekvent, hvorfor ikke?

Så denne adferden sparer oss ca 9500 i året, det er ihvertfall nok for depositumet for en bra ferie! Så ja takk, jeg tar gjerne det i mot!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig med de to siste posterne over her.

Jeg selv bruker å hamstre inn ting med lang holdbarhet på trippel trumf dager. F.eks dopapir, tørkerull, hermetikk, frosne varer, osv. Alle monner drar vet du TS :) 

Anonymkode: 6c8d3...0d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på Meny og kjøpte gode oster og spekemat i dag. Tenkte egentlig ikke på at var trippeltrumf i dag.

Anonymkode: c45f2...615

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg var på Meny og kjøpte gode oster og spekemat i dag. Tenkte egentlig ikke på at var trippeltrumf i dag.

Anonymkode: c45f2...615

Okai

Anonymkode: aeded...f55

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
dyptvann skrev (4 timer siden):

Det er noe med at alle monner drar. En ting er trippeltrumf på tre prosent, men noen varer (ihvertfall frukt og grønt) har hele 15 prosent på trippeltrumf.

Selv cashet vi inn 5000 kroner fra trumkontoen som er hentet inn på ett år. Kiwi er uansett nærbutikken vår og den foretrukne butikken. At man får en liten cashback er jo bare en bonus i ordets riktige forstand. 

På samme måte prøver jeg å fylle drivstoff når det er lavest pris. Det at full tank koster 200  kr mer på en dyr dag enn en billig dag er ikke i seg selv utslagsgivende for vår økonomi, men når man sparer ca 3500 i året på å være konsekvent, hvorfor ikke?

Så denne adferden sparer oss ca 9500 i året, det er ihvertfall nok for depositumet for en bra ferie! Så ja takk, jeg tar gjerne det i mot!

17 % på trippel trumf. Frukt og grønt og fisk.

Jeg handler som oftest kun på kiwi på denne dagen i måneden (pga personalet i butikken, ikke kjeden).

Handler da typiske varer som toalettpapir, hvetemel, mais, oppvaskmiddel etc som har lang holdbarhet og som jeg uansett skal ha .

Anonymkode: c0dde...003

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker Trippeltrumf! 

Anonymkode: 17818...616

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

17 % på trippel trumf. Frukt og grønt og fisk.

Jeg handler som oftest kun på kiwi på denne dagen i måneden (pga personalet i butikken, ikke kjeden).

Handler da typiske varer som toalettpapir, hvetemel, mais, oppvaskmiddel etc som har lang holdbarhet og som jeg uansett skal ha .

Anonymkode: c0dde...003

Har du så mye med personalet å gjøre?

Anonymkode: b364b...976

AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler slike varer som toalettpapir, hvetemel og slikt på tilbud. Sparer ganske mye mer enn på usle trippeltrumf. Kiwi er en ok butikk for hverdagshandel, men jeg sparer definitivt mer på å handle på tilbud på andre butikker.

Anonymkode: e9b22...db1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...