Gå til innhold

Hva er det verste tiåret å passere (alder)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier 50 år. Nå går det bare nedover.

Anonymkode: 26117...3ff

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er bare 40 selv, men synes det har gått jevnt nedover de siste 20 årene jeg. Toppen var rundt 20, nå er gnisten omtrent ikke-eksisterende. Om enda ti år, uff, da er det på tide å ta kajakken langt ut på havet en stormfull dag.

Anonymkode: 09d46...e95

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

30

30-40 er kjempevanskelig. Så stort press, så mange forventninger...

Anonymkode: 23905...7a9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er kjipt å nærme seg slutten av 30-årene. Jeg er skilt og har to barn, helt frrdig med barn, men ønsker jo et forhold senere. Jeg er kvinne. Har selv en mor som ble skilt på samme alder som meg, og hun fikk seg aldri ny kjæreste 😢 Reflekteter jo litt over dette, om dette blir min skjebne også. Hvordan er det liksom mulig å aldri være nær en mann fra mann er 36 til man er over 60 år? 😨..

Anonymkode: 65711...182

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er kjipt å nærme seg slutten av 30-årene. Jeg er skilt og har to barn, helt frrdig med barn, men ønsker jo et forhold senere. Jeg er kvinne. Har selv en mor som ble skilt på samme alder som meg, og hun fikk seg aldri ny kjæreste 😢 Reflekteter jo litt over dette, om dette blir min skjebne også. Hvordan er det liksom mulig å aldri være nær en mann fra mann er 36 til man er over 60 år? 😨..

Alt kan bli en vane og en ny normal 😊.

ettersom tiden går, er det gode muligheter for at dette savnet sakte men sikkert forsvinner. Kjenner til flere eksempler på det.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er bare 40 selv, men synes det har gått jevnt nedover de siste 20 årene jeg. Toppen var rundt 20, nå er gnisten omtrent ikke-eksisterende. Om enda ti år, uff, da er det på tide å ta kajakken langt ut på havet en stormfull dag.

Anonymkode: 09d46...e95

Litt enig. Passert 40, og de fleste piler peker nedover 🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes 30 var verst, 40 gikk som en lek. Kvinne på 43 år.

Anonymkode: 475b9...c7a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (1 minutt siden):

Alt kan bli en vane og en ny normal 😊.

ettersom tiden går, er det gode muligheter for at dette savnet sakte men sikkert forsvinner. Kjenner til flere eksempler på det.

Men hva med de seksuelle behovene? Er det mange som får seg en elsker kanskje og trives som single. Jeg nekter å tro at mange nøyer seg med en dildo i nærmere 30 år 😂 

Det er sikkert slik at de som virkelig vil ha et forhold kan få det, men man kan ikke alltid (aldri) velge fra øverste hylle etter en viss alder. 

AnonymBruker
Skrevet

Fyller 30 i april, men gleder meg til det. Det er vanskelig å bli tatt seriøst karrieremessig før man har bikket 30 i det offentlige. 

tror nok 50 er verst, da er man «godt voksen» 😬

Anonymkode: ca868...517

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men vet du alt om din mor? Jeg har vært singel i årevis men har siste 5 år hatt en elsker, vi er på hotell turer,møtes hjemme hos hverandre osv. Min datter vet ingenting om dette, hun bor ikke hjemme lenger, og hun tror nok jeg lever som en nonne. 

Anonymkode: 475b9...c7a

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Er 40 og syns egentlig det meste er ganske greit nå, men jeg har aldri sett på det å bli gammel som et problem. Nyter av de erfaringer og motgang jeg har hatt til nå, så opplever jeg livet som ganske godt. Syns forøvrig tenåringsperioden var den tøffeste.

Anonymkode: 846b0...726

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30, og synes ikke det var så ille som mange vil ha det til. Man er jo ung, god helse og attraktiv. Greit at et tiår av ungdommen er forbi der man tar mange valg, men jeg er ganske fornøyd der jeg er. Er mye mer trygg på meg selv enn da jeg var 20, og fortsatt ung nok til å endre retning om jeg vil. 

Gruer meg mest til 50. Tenker mest på helsen, og sykdommer som øker i forekomst med alderen. Samt at man er per definisjon godt over halvveis i livet, for de aller fleste. 

Anonymkode: c3330...0f4

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men hva med de seksuelle behovene? Er det mange som får seg en elsker kanskje og trives som single. Jeg nekter å tro at mange nøyer seg med en dildo i nærmere 30 år 😂 

Det er ikke slik at «seksuelle behov» er spikret inn i deg og forblir statisk igjennom livet. For veldig mange avtar dette «behovet» med alderen.

jo, mange nøyer seg med det. Kanskje ikke en som er 25 år, men heller en som er 45 ☺️

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (1 time siden):

Det er ikke slik at «seksuelle behov» er spikret inn i deg og forblir statisk igjennom livet. For veldig mange avtar dette «behovet» med alderen.

jo, mange nøyer seg med det. Kanskje ikke en som er 25 år, men heller en som er 45 ☺️

Jøss 😄 Så for noen er det tilfredsstillende å leve som en nonne, men med en hemmelig dildo på soverommet 😅

Selv er jeg en «kjærestejente (dame), så jeg ender nok opp med en eller annen gubbe etterhvert 🤔

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

30

30-40 er kjempevanskelig. Så stort press, så mange forventninger...

Anonymkode: 23905...7a9

Ja. Jeg er snart 35 og er ingensteds i livet. Tenker ofte at jeg ikke vil bli 40, rett og slett. Orker ikke være 40 og mislykket.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Expandable86 skrev (1 minutt siden):

Ja. Jeg er snart 35 og er ingensteds i livet. Tenker ofte at jeg ikke vil bli 40, rett og slett. Orker ikke være 40 og mislykket.

Vil ikke bli 40 år! Alternativet for ikke å bli 40 er dårlig😅

Anonymkode: b2937...5e1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vil ikke bli 40 år! Alternativet for ikke å bli 40 er dårlig😅

Ikke når livet er vondt, og ingenting bra skjer.

AnonymBruker
Skrevet
Expandable86 skrev (Akkurat nå):

Ikke når livet er vondt, og ingenting bra skjer.

Skjønner at livet kan være tøft, og har selv opplevd mye vondt. Det er vondt å ikke føle det er noen lyspunkter, men du må lete etter de. Du er fortsatt ung og mye godt kan skje deg også.

AnonymBruker
Skrevet

40 var det beste! 20 tenkte jeg ikke så mye på., 30 var ikke gøy, men 40. 50 derimot, det var ikke gøy i det hele tatt. 

Så jeg vil tror at 60 vil føles enda mye verre, for ikke å snakke om 70, eller 80 hvis man blir såpass. 

I mitt liv vil jeg si at tredveårene (bare jeg kom over selve dagen) og førtiårene (fram til kanskje 48) var de desidert beste. 

Hilsen kvinne. 

Anonymkode: c6332...f06

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det verste var mellom 10 og 20. Etter 40 har det blitt stadig bedre. 

Anonymkode: ea5f7...656

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...