Gå til innhold

Overvektige damer ser slankere og flottere ut med en topp som dekker bysten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser at veldig mange overvektige damer går med v-hals utringede gensre og bluser, og i en del tilfeller ser det bare vulgært ut.

Ingenting blir overlatt til fantasien og man blir servert puppeflesk enten man vil det eller ei.

I går så jeg "Norge i dag" med hun blonde søte programlederen Øivor, og hun hadde for første gang på seg en svart tettsittende litt kul genser med båthals, som gjorde henne slankere og hun hadde en markert midje.

I dag ser jeg Erna S med genser uten utringning, og jeg synes også hun ser slankere ut.

Jeg vet det er en grunn til at store damer ofte har utringede overdeler, men det ser ikke bra ut.

Takk for meg🙂

Anonymkode: 23e39...729

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg ser at veldig mange overvektige damer går med v-hals utringede gensre og bluser, og i en del tilfeller ser det bare vulgært ut.

Ingenting blir overlatt til fantasien og man blir servert puppeflesk enten man vil det eller ei.

I går så jeg "Norge i dag" med hun blonde søte programlederen Øivor, og hun hadde for første gang på seg en svart tettsittende litt kul genser med båthals, som gjorde henne slankere og hun hadde en markert midje.

I dag ser jeg Erna S med genser uten utringning, og jeg synes også hun ser slankere ut.

Jeg vet det er en grunn til at store damer ofte har utringede overdeler, men det ser ikke bra ut.

Takk for meg🙂

Hva er grunnen? :popcorn:

Anonymkode: d82d5...987

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje overvektige damer kler seg i det de selv liker og ikke for andre?

Anonymkode: 37d21...358

• Liker 15
Skrevet

Heldigvis for folk flest, så driter de fullstendig i hva du mener om deres kroppsform og klesvalg.

Stay classy, anonym kritiker.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Takk for meg🙂

Værsågod.

Anonymkode: e5b2a...f79

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, båthals er et snitt som er kledelig på veldig mange.  Ser at når jeg bruker det så ser skuldrene bredere ut, det gjør at både midjen og hoftene mine balanseres. Er langt fra overvektig men likevel.. Megan M går ofte i det. Skulle ønske de solgte mer klær med det snittet.   

Anonymkode: 3be8f...a7a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Takk for meg🙂

Kan klesmotepåkledningseksperten fortelle meg hva vi slanke kan kle på oss dersom vi ønsker å se fyldigere ut?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan klesmotepåkledningseksperten fortelle meg hva vi slanke kan kle på oss dersom vi ønsker å se fyldigere ut?

Hvitt

Anonymkode: 76ead...441

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei dessverre der kommer jeg til kort....Kanskje mange lag med klær? Eller ta på dere det som overvektige damer kle seg i, nemlig flagrende gevanter og dyp utringning? Men da vil tynne folk bare se hengslete ut muligens...

Mvh

Klesmotepåkledningseksperten!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei dessverre der kommer jeg til kort....Kanskje mange lag med klær? Eller ta på dere det som overvektige damer kle seg i, nemlig flagrende gevanter og dyp utringning? Men da vil tynne folk bare se hengslete ut muligens...

Mvh

Klesmotepåkledningseksperten!

Takk! :takke: Ah, du er jo selveste Klesmotepåkledningseksperten! :hoppendeglad: Du er jo TS! :hoppendeglad:

Du skrev dette. Hva er grunnen til at store damer ofte har utringede overdeler? "Jeg vet det er en grunn til at store damer ofte har utringede overdeler,"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Takk for meg🙂

du setter automatisk likhetstrekk mellom "flatterende" og " se slankere ut". Men klær og mote handler om mye mer enn det. Du virker litt enkel.

Anonymkode: 85d2e...7af

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har man store bryter er v-hals det mest flatterende. Der deler opp brystet i stede til å gjøre der til en ekstra stor flate. Dyp v syns jeg ser tacky ut på både slanke og store damer. Men folk får nå gå i det de vil. 

Anonymkode: b0a78...b38

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Personlig syns jeg overvektige ser grusomme ut uansett hva de har på seg. 

Anonymkode: d4f4e...918

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Din mening. Heldigvis bestemmer folk selv hvordan de vil kle seg. Og det kommer helt an på snitt, stoff, farge og stil hva som er pent uavhengig av størrelse. Ingen er heldigvis like. 

Anonymkode: dbad3...118

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Takk! :takke: Ah, du er jo selveste Klesmotepåkledningseksperten! :hoppendeglad: Du er jo TS! :hoppendeglad:

Du skrev dette. Hva er grunnen til at store damer ofte har utringede overdeler? "Jeg vet det er en grunn til at store damer ofte har utringede overdeler,"

Men er det så fint når brystene holder på å ramle ut, fordi  utringingen er så dyp?

Det synes ikke jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

V-gensere ser generelt sett ikke bra ut. Har alltid mislikt V-gensere.

Synes det ofte ser billig ut, ikke billig som i tøsete, men billig som i lite kostbart.

Anonymkode: e2d47...b72

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes igrunn ikke noe mer vulgært og ulatterende enn en overvektig person som i tillegg har store bryster.

Anonymkode: 9b7b2...20d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det finnes igrunn ikke noe mer vulgært og ulatterende enn en overvektig person som i tillegg har store bryster.

*uflatterende

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Personlig syns jeg overvektige ser grusomme ut uansett hva de har på seg. 

Anonymkode: d4f4e...918

Rapportert

Anonymkode: 192c0...451

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Etter å ha tenkt i 3 sekunder kommer jeg på mye...men jeg er oppegående og har god fantasi...andre derimot. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...