AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #1 Skrevet 11. mars 2021 Jeg ser at veldig mange overvektige damer går med v-hals utringede gensre og bluser, og i en del tilfeller ser det bare vulgært ut. Ingenting blir overlatt til fantasien og man blir servert puppeflesk enten man vil det eller ei. I går så jeg "Norge i dag" med hun blonde søte programlederen Øivor, og hun hadde for første gang på seg en svart tettsittende litt kul genser med båthals, som gjorde henne slankere og hun hadde en markert midje. I dag ser jeg Erna S med genser uten utringning, og jeg synes også hun ser slankere ut. Jeg vet det er en grunn til at store damer ofte har utringede overdeler, men det ser ikke bra ut. Takk for meg🙂 Anonymkode: 23e39...729 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #2 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg ser at veldig mange overvektige damer går med v-hals utringede gensre og bluser, og i en del tilfeller ser det bare vulgært ut. Ingenting blir overlatt til fantasien og man blir servert puppeflesk enten man vil det eller ei. I går så jeg "Norge i dag" med hun blonde søte programlederen Øivor, og hun hadde for første gang på seg en svart tettsittende litt kul genser med båthals, som gjorde henne slankere og hun hadde en markert midje. I dag ser jeg Erna S med genser uten utringning, og jeg synes også hun ser slankere ut. Jeg vet det er en grunn til at store damer ofte har utringede overdeler, men det ser ikke bra ut. Takk for meg🙂 Anonymkode: 23e39...729 Hva er grunnen? Anonymkode: d82d5...987 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #3 Skrevet 11. mars 2021 Kanskje overvektige damer kler seg i det de selv liker og ikke for andre? Anonymkode: 37d21...358 15
Capybara Skrevet 11. mars 2021 #4 Skrevet 11. mars 2021 Heldigvis for folk flest, så driter de fullstendig i hva du mener om deres kroppsform og klesvalg. Stay classy, anonym kritiker. 8
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #5 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Takk for meg🙂 Anonymkode: 23e39...729 Værsågod. Anonymkode: e5b2a...f79 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #6 Skrevet 11. mars 2021 Jeg skjønner hva du mener, båthals er et snitt som er kledelig på veldig mange. Ser at når jeg bruker det så ser skuldrene bredere ut, det gjør at både midjen og hoftene mine balanseres. Er langt fra overvektig men likevel.. Megan M går ofte i det. Skulle ønske de solgte mer klær med det snittet. Anonymkode: 3be8f...a7a 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #7 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg ser at veldig mange overvektige damer går med v-hals utringede gensre og bluser, og i en del tilfeller ser det bare vulgært ut. Ingenting blir overlatt til fantasien og man blir servert puppeflesk enten man vil det eller ei. I går så jeg "Norge i dag" med hun blonde søte programlederen Øivor, og hun hadde for første gang på seg en svart tettsittende litt kul genser med båthals, som gjorde henne slankere og hun hadde en markert midje. I dag ser jeg Erna S med genser uten utringning, og jeg synes også hun ser slankere ut. Jeg vet det er en grunn til at store damer ofte har utringede overdeler, men det ser ikke bra ut. Takk for meg🙂 Anonymkode: 23e39...729 Kan klesmotepåkledningseksperten fortelle meg hva vi slanke kan kle på oss dersom vi ønsker å se fyldigere ut? Anonymkode: d82d5...987 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #8 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan klesmotepåkledningseksperten fortelle meg hva vi slanke kan kle på oss dersom vi ønsker å se fyldigere ut? Anonymkode: d82d5...987 Hvitt Anonymkode: 76ead...441 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #9 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan klesmotepåkledningseksperten fortelle meg hva vi slanke kan kle på oss dersom vi ønsker å se fyldigere ut? Anonymkode: d82d5...987 Nei dessverre der kommer jeg til kort....Kanskje mange lag med klær? Eller ta på dere det som overvektige damer kle seg i, nemlig flagrende gevanter og dyp utringning? Men da vil tynne folk bare se hengslete ut muligens... Mvh Klesmotepåkledningseksperten! Anonymkode: 23e39...729
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #10 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei dessverre der kommer jeg til kort....Kanskje mange lag med klær? Eller ta på dere det som overvektige damer kle seg i, nemlig flagrende gevanter og dyp utringning? Men da vil tynne folk bare se hengslete ut muligens... Mvh Klesmotepåkledningseksperten! Anonymkode: 23e39...729 Takk! Ah, du er jo selveste Klesmotepåkledningseksperten! Du er jo TS! Du skrev dette. Hva er grunnen til at store damer ofte har utringede overdeler? "Jeg vet det er en grunn til at store damer ofte har utringede overdeler," Anonymkode: d82d5...987 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #11 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg ser at veldig mange overvektige damer går med v-hals utringede gensre og bluser, og i en del tilfeller ser det bare vulgært ut. Ingenting blir overlatt til fantasien og man blir servert puppeflesk enten man vil det eller ei. I går så jeg "Norge i dag" med hun blonde søte programlederen Øivor, og hun hadde for første gang på seg en svart tettsittende litt kul genser med båthals, som gjorde henne slankere og hun hadde en markert midje. I dag ser jeg Erna S med genser uten utringning, og jeg synes også hun ser slankere ut. Jeg vet det er en grunn til at store damer ofte har utringede overdeler, men det ser ikke bra ut. Takk for meg🙂 Anonymkode: 23e39...729 du setter automatisk likhetstrekk mellom "flatterende" og " se slankere ut". Men klær og mote handler om mye mer enn det. Du virker litt enkel. Anonymkode: 85d2e...7af 5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #12 Skrevet 11. mars 2021 Har man store bryter er v-hals det mest flatterende. Der deler opp brystet i stede til å gjøre der til en ekstra stor flate. Dyp v syns jeg ser tacky ut på både slanke og store damer. Men folk får nå gå i det de vil. Anonymkode: b0a78...b38 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #13 Skrevet 11. mars 2021 Personlig syns jeg overvektige ser grusomme ut uansett hva de har på seg. Anonymkode: d4f4e...918 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #14 Skrevet 11. mars 2021 Din mening. Heldigvis bestemmer folk selv hvordan de vil kle seg. Og det kommer helt an på snitt, stoff, farge og stil hva som er pent uavhengig av størrelse. Ingen er heldigvis like. Anonymkode: dbad3...118 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #15 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Takk! Ah, du er jo selveste Klesmotepåkledningseksperten! Du er jo TS! Du skrev dette. Hva er grunnen til at store damer ofte har utringede overdeler? "Jeg vet det er en grunn til at store damer ofte har utringede overdeler," Anonymkode: d82d5...987 Men er det så fint når brystene holder på å ramle ut, fordi utringingen er så dyp? Det synes ikke jeg. Anonymkode: 23e39...729 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #16 Skrevet 12. mars 2021 V-gensere ser generelt sett ikke bra ut. Har alltid mislikt V-gensere. Synes det ofte ser billig ut, ikke billig som i tøsete, men billig som i lite kostbart. Anonymkode: e2d47...b72 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #17 Skrevet 12. mars 2021 Det finnes igrunn ikke noe mer vulgært og ulatterende enn en overvektig person som i tillegg har store bryster. Anonymkode: 9b7b2...20d 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #18 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det finnes igrunn ikke noe mer vulgært og ulatterende enn en overvektig person som i tillegg har store bryster. Anonymkode: 9b7b2...20d *uflatterende Anonymkode: 9b7b2...20d
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #19 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Personlig syns jeg overvektige ser grusomme ut uansett hva de har på seg. Anonymkode: d4f4e...918 Rapportert Anonymkode: 192c0...451 2
Djungelvrål Skrevet 12. mars 2021 #20 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det finnes igrunn ikke noe mer vulgært og ulatterende enn en overvektig person som i tillegg har store bryster. Anonymkode: 9b7b2...20d Etter å ha tenkt i 3 sekunder kommer jeg på mye...men jeg er oppegående og har god fantasi...andre derimot. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå