Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har søkt studier på samordna opptak. Forskjellige skoler rundt om og har egentlig ikke peiling på hvilken jeg kommer inn på. Håper 1 valget seff men problemet er at jeg ikke vet hvor jeg skal søke boliger. Har søkt bolig for førstevalget mitt og krysser fingrene, men skal jeg søke på de andre og for å være sikker.  

Anonymkode: 50852...fd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har søkt studier på samordna opptak. Forskjellige skoler rundt om og har egentlig ikke peiling på hvilken jeg kommer inn på. Håper 1 valget seff men problemet er at jeg ikke vet hvor jeg skal søke boliger. Har søkt bolig for førstevalget mitt og krysser fingrene, men skal jeg søke på de andre og for å være sikker.  

Anonymkode: 50852...fd9

så sant det ikke er bindende er det vel bare å søke? 

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke vanskelig å få nye leietakere i studentbolig på høsten, så jeg ville søkt der det er enklest å få plass. Skal du studere i Oslo er det vel antakelig Sogn og Kringsjå/Fjellbirkeland som er enklest? Har bodd på begge de to siste og det var helt fint 😊 Lett å komme seg til banen.

Anonymkode: b5f67...511

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat student boligen tar vell høyde for at folk ikke kommer inn. De har lange lister og går bere vider ned på lista om du gir i fra deg boligen. 

Anonymkode: 7d6bd...e9a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...