Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har termin i sommer og tenker å ta ut 5 uker ferie i høst og med det utsette/forlenge permisjonen. Men så har jeg lest her inne at man kun kan ta 4 uker og 1 dag i år, og så må de andre fire dagene tas ut neste år. Stemmer dette?Er litt forvirret.

Anonymkode: cb8ee...a81

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei!

Har termin i sommer og tenker å ta ut 5 uker ferie i høst og med det utsette/forlenge permisjonen. Men så har jeg lest her inne at man kun kan ta 4 uker og 1 dag i år, og så må de andre fire dagene tas ut neste år. Stemmer dette?Er litt forvirret.

Det stemmer 

Anonymkode: 14d3d...2da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hei!

Du kan ta ut 5 uker ferie i perm, men permisjonen forskyves kun med 4 uker+1 dag. Ergo du vil tape 4 dager ved å ta ut 5 uker.

ta ut 4uker+1 dag i perm og overfør resten til neste år å bruk i perm/eller etter

Anonymkode: b9296...e6b

AnonymBruker
Skrevet

Ok,takk for svar. Kvinneguiden er gull😄

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok ferien før permisjonen startet 😅 fikk da en uke ekstra i ro! Nå kom ungen 2 uker før så veldig glad jeg faktisk gjorde det! Haha

Anonymkode: 8f375...229

AnonymBruker
Skrevet

Altså en uke før, tok 4 uker og 1 dag midt i permisjonen. Så de resterende dagene før permisjonen startet! 

klønete fortalt 😅

Anonymkode: 8f375...229

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...