AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #1 Skrevet 11. mars 2021 Vi har sikkert alle vært i situasjoner hvor vi har kommet med noe vi selv synes er morsomt, men som motparten ikke reagerer som vi ønsker på. Husker jeg var hos legen da det var et lite område på benet mitt som var helt følelsesløst. Jeg kunne klype der etc, uten å merke noe. Legen snakket om at det muligens var noen nerver i klem. Jeg smilte og sa at det er godt jeg lever i denne tiden for hadde dette vært i middelalderen hadde jeg blitt brent som heks på bål, pga dette følelsesløse området (kalles visst djevelens merke eller djevelens kyss eller noe sånt) Legen kikket bare rart på meg og fortsatte skrive på dataen sin. Anonymkode: 29482...9a9 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #2 Skrevet 11. mars 2021 Hahaha, herlig situasjon. Jeg hadde ikke flira jeg heller, om jeg var legen, men måten du beskriver hendelsen på gav en latter her 😄 Og joda, kjent følelse, det skjer fra tid til annen. Særlig nå om dagen når vi har så mye digitale møter, og kroppsspråk blir mindre tydelig/ikke lesbart. Anonymkode: 619ba...194 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #3 Skrevet 11. mars 2021 Haha. Vi har vel alle de gangene vi kommer med ting bare vi selv forstår ja, det er så kleint! Og så prøver man å prate seg bort fra det og men det blir bare rarere og rarere jo mer kjeften går. Hadde en lærer for noen år siden som sa noe, men ingen reagere. Hun ble stående der og mumle. Så latet hun plutselig som ingenting og satte seg ved kateteret og leste en bok. Alt var musestille og jeg ble flirfull og møtte blikket til ei annen som satt og lo for seg selv 😛 Det andre er irriterende, men det er slike som har så mye angst i genene sine at de ser alvoret i ALT. Alle kan le og skjønne humoren til hverandre, men det er eneste person som ikke tar det, og reagerer heller med sånn fortvila ansiktsuttrykk og blir ikke annet enn bekymra og stresset. De ødelegger helt stemninga. Jeg har noe jeg syntes er helt jævlig. Var 19 da, men det var ei som fikk veldig store øyne som reaksjon på noe. Jeg bryter ut om at hun fikk kuøyne. Altså, øyne som ei ku. Fikk litt rart blikk av både henne og de andre 2 vennene mine og så sa jeg at «nei det er noe pappa pleide å si når folk fikk store øyne» . Så fikk jeg ingen respons og så starte jeg å forklare med at kyr får veldig store øyne noen ganger... så holdt jeg kjeft og ville synke i jorden Anonymkode: e58ba...19a 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #4 Skrevet 11. mars 2021 Det var jo ikke morsomt, da. Det er slikt tapere sier ... Anonymkode: 5e6b3...a70 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #5 Skrevet 11. mars 2021 Å ja, der var du. Husker godt den timen der. Tenkte at "det var da en snodig pasient" men har smilt litt av det i etterkant. Har dessuten hatt merkeligere mennesker innom enn deg. Fortsett å si rare ting, noen ganger når man treffer, er det jo bare helt herlig Anonymkode: a44bd...386
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #6 Skrevet 11. mars 2021 Skjer meg OFTE Men jeg har en sær for for humor. Den spiller ofte på tidligere hendelser eller ting som ble sagt tidligere, det er ikke alle som "catcher" referansene Anonymkode: bed69...ed1 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #7 Skrevet 11. mars 2021 Jeg hadde en sånn da jeg skulle presenteres for kollegaer første gangen. Bedriften var opprinnelig fra 1900 eller noe sånt, men vært i Norge siden begynnelsen av 70-tallet. Så sier han ene med utstrakt hånd: "ja, jeg er jo for en dinosaur å regne, jeg har vært her siden starten" og jeg fleipet videre "åh, har du vært her siden 1900..." og han andre kollegaen som kjente "dinosauren" godt lo så magen disset, men personen selv ble nok heller fornærmet. Det var sagt på en fleipete måte, men det var kanskje ikke spesielt velvalgte ord jeg kom med der. Anonymkode: 29d56...111 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #8 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi har sikkert alle vært i situasjoner hvor vi har kommet med noe vi selv synes er morsomt, men som motparten ikke reagerer som vi ønsker på. Husker jeg var hos legen da det var et lite område på benet mitt som var helt følelsesløst. Jeg kunne klype der etc, uten å merke noe. Legen snakket om at det muligens var noen nerver i klem. Jeg smilte og sa at det er godt jeg lever i denne tiden for hadde dette vært i middelalderen hadde jeg blitt brent som heks på bål, pga dette følelsesløse området (kalles visst djevelens merke eller djevelens kyss eller noe sånt) Legen kikket bare rart på meg og fortsatte skrive på dataen sin. Anonymkode: 29482...9a9 Rar fyr han legen din. Jeg likte kommentaren din, tenker du er en kul dame! Anonymkode: c9b48...b5f 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #9 Skrevet 11. mars 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde en sånn da jeg skulle presenteres for kollegaer første gangen. Bedriften var opprinnelig fra 1900 eller noe sånt, men vært i Norge siden begynnelsen av 70-tallet. Så sier han ene med utstrakt hånd: "ja, jeg er jo for en dinosaur å regne, jeg har vært her siden starten" og jeg fleipet videre "åh, har du vært her siden 1900..." og han andre kollegaen som kjente "dinosauren" godt lo så magen disset, men personen selv ble nok heller fornærmet. Det var sagt på en fleipete måte, men det var kanskje ikke spesielt velvalgte ord jeg kom med der. Anonymkode: 29d56...111 Hahaha, så herlig!! 😄 Anonymkode: 619ba...194 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #10 Skrevet 11. mars 2021 Liten avsporing, men jeg må bare si at etter en tung og lang dag, er denne tråden bare nydelig. Endelig ble det både smil og latter i en grå dag ❤️ Anonymkode: 619ba...194
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #11 Skrevet 11. mars 2021 Hver eneste dag! Jobber som resepsjonist på hotell, så snakker jo med et minimum 25+ mennesker hver dag. Ser jo selvfølgelig an gjesten (kroppsspråk og humør) når de ankommer, og er de i godt humør slår jeg gjerne av en spøk eller to. Noen syns jo enten at det ikke er morsomt så jeg står og ler alene, og andre forstår ikke at jeg spøker. 😂 Vil bare bemerke at disse slår som regel godt an altså 😂 Det de aller fleste som ikke har bestilt rom som kommer inn dørene spør om er: Er dere åpen? Så svarer jeg med et smil og glimt i øyet: Nei, jeg sitter her bare til pynt. :-) Har jo også de som spør: Har du et ledig rom? Så svarer jeg, igjen med et smil og glimt i øyet: Har et lite bøttekott i gangen her du kan få :-) Anonymkode: d9862...810 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #12 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hahaha, så herlig!! 😄 Anonymkode: 619ba...194 Takk Kom på en til da jeg jobbet på en trafikkstasjon. Jeg registrerte kjøretøy og bilhengere osv, og så var det en fra en bilbutikk som kom for en kunde og skulle registrere en båthenger, og siden jeg har en tendens til å visualisere så var hjernen kjapp med å "se" en båt med henger bak seg. Jeg var litt for rask med å flire av bildet jeg hadde i hodet og fyren i skranken spurte litt skarpt om det var noe galt. Så da måtte jeg jo bare forklare at jeg et øyeblikk så for meg en båt med henger bak ute på vannet og ikke en henger med båten oppå. Han syntes ikke det var like morsomt, men trakk på smilebådet av høflighet, tror jeg. For noen mnd siden var jeg på verksted med bilen. Jeg har vært på samme verkstedet flere ganger i min bilkarriere og selv om de ikke kjenner igjen meg fra gang til gang så har det blitt til at jeg nesten føler at jeg kjenner dem litt. Så var det noe med bilen og jeg husker ikke hva det var engang, men fyren der sa noe om at det var noe de kunne gjøre fordi det er lurt. Og så svarte jeg tilbake "ja, bedre føre vâr, enn etter ..... snar" og det siste ordet kom etter en liten pause fordi han så så rart på meg. Ikke helt den reaksjonen jeg hadde ventet på. Tenåringen min nevner den historien stadig og ler av den. Litt off topic her, men jeg har en tendens til å si ting som andre ler av fordi jeg sier de på feil måte eller har mangelfull informasjon inntil jeg får forklart nærmere. Jeg bodde i enden av en lang bakke, det var fortsatt 5-10 meter nedover bakken ned til hovedveien, fra gårdsplassen min. Så var det denne gangen det var så fryktelig glatt, det var bare is overalt. Gårdsplassen var ganske stor og det var ikke strødd. Bakken utenfor var kommunens ansvar, så der var det en traktor som hadde kjørt og strødd noen timer tidligere. Jeg kom meg dit jeg skulle, men så skulle jeg hjem igjen. Vi satt i stua og skravlet og så sa jeg: "Jeg er litt bekymret for å komme meg hjem da, jeg vet ikke om jeg kommer meg opp bakken for de har bare strødd nedover." Jeg tenkte ikke over hva jeg hadde sagt før alle brølte av latter. (Og mente selvfølgelig at det ikke var strødd innover i gårdsplassen min) Anonymkode: 29d56...111 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #13 Skrevet 12. mars 2021 Dette gjorde mannen min også...på et jobbintervju😂😂 Han er så tullete og spøker mye når han er nervøs. Responsen uteble helt. Kjempeklein stemning. Anonymkode: 36ec5...3b6 1
jordbær86 Skrevet 12. mars 2021 #14 Skrevet 12. mars 2021 Var vel ikke akkurat for å være morsom. Men for noen år siden da jeg feiret bursdagen min så sa jeg bare å spise, derfor jeg har handlet inn, og lo litt for å få opp stemningen. Ingen sa noe, de bare så rart på meg. Ingen forsynte seg noe særlig heller. Det var litt kleint 😳
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå