Gå til innhold

Sex med mann med penis under gjennomsnittet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt drømmemannen og ting er fantastisk. Men.. Jeg har kun vært med fire menn tidligere og alle har hatt over snittet stor penis. Mannen jeg er med nå har ikke så stor. Det bryr jeg meg ikke om, men jeg kjenner jeg er nervøs for sexen. Redd for at han ikke skal kjenne noe og beskylde meg for å være vid. En av de jeg var sammen med hadde jeg et trøblete sexliv med rett og slett fordi penisen hans var for stor. Det var et mareritt hver gang vi skulle ha sex. Så det står ikke på at jeg er vid. Trener også knipemuskler fordi jeg har født et barn og slitt en del med urinlekkasje, men det er noen år siden nå. 

Dere som har en penis under snittet, sliter dere med å kjenne ting under sex? Spesielt om dama er veldig våt? 

Anonymkode: 02603...3fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørs om du får svar fra menn med liten penis; svært få ønsker å snakke om det tror jeg. Selv er jeg over snitt. Grunnet litt i overkant mye forhud, er det meste av hodet, selv med stiv påle, dekket under penetrering. Dette gir nedsatt følelse, i og med at det følsomme området er selve hodet og ikke huden utenpå. Dersom jeg manuelt holder huden tilbake, stimuleres hode fra første centimeter, og er i prinsippet ikke avhengig av å nå langt inn. Med dette mener jeg at selv med en mindre utgave vil stimulansen være like god langt ute i åpningen som lengre inne, så lenge hodet er bart; dvs. ikke beskyttet av forhuden. Har forstått at også for dere kvinner er de første centimeterne mest sensitive. Fordelen med en moderat lengde, er at man kan uhemmet peise på uten å kollidere, (dersom det er ønskelig 😄). 
Har opplevd et og annet «au» gjennom tiden. 😂

Anonymkode: 1fdd3...fbe

Skrevet (endret)

Tja, jeg er vel heller omtrent på gjennomsnittet, ikke under. Men har likevel noen tanker og erfaringer rundt størrelse og "kompatibilitet".

For min del, handler det mer om hvordan jeg opplever at kvinnen stimuleres av min penis når vi knuller. Om det virker som hun har lite utbytte av samleie, så dabber min lyst og tenning av etter en stund. Hva er poenget med å knulle da, liksom? Mens om det er tydelig at det "funker bra" for henne, gjerne med en orgasme eller ti, blir jeg skikkelig tent og har max utbytte av samleiet, og kan la det vare lenge. Om det er derimot er opplagt at ingenting kommer til å skje, har man jo kun to valg som mann. Enten "å gjøre seg ferdig" før tenningen er helt borte, eller bare å gi opp underveis, og eventuelt prøve andre måter å få dama til å komme på. Ingen høydare noen av delene.

Jeg har faktisk kun opplevd intens fysisk nytelse og stimulering under samleie med en kvinne. Hun var svært ung, svært kåt, og satt som en skreddersydd, men søkkvåt og glatt hanske rundt meg.  Dette er mange år siden, men definitivt mitt beste knull hva gjelder den rent fysiske følelsen det ga meg. Men har likevel hatt bedre sex med damer som ikke var like trange, men da handler det altså like mye om deres respons, orgasmer og intensitet som om den rent fysiske stimuleringen av min penis. Både det store og det lille hodet trenger å stimuleres. 

Endret av Resignert
  • Liker 1
Skrevet

Jeg sliter mest med at hun sliter med at hun tror hun kan være for vid.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring som kvinne er at samleie var vanskelig p gjennomføre utenom en spesifikk stilling hvor han måtte ha trangeste mulige «vilkår».

Han hadde en greie med å ta bena mine sammen, helt fra start - så kun det i misjonær funket for ham. (Han var ekstremt dårlig i senga, så han gjorde kun den ene tingen som ga noe for ham).

Om jeg satt oppå falt den ut grunnet lengde/manglende hardhet. Bakfra var heller ikke mulig osv.

Dette tenker jeg spørs veldig på hans ferdigheter i senga, om han er på giversiden - og om du også gjør annet enn bare rent samleie?

Anonymkode: 2e060...7ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes hjelpemidler på Kondomeriet, det heter penishylse

Anonymkode: 0f65c...9e7

Skrevet
Resignert skrev (1 time siden):

For min del, handler det mer om hvordan jeg opplever at kvinnen stimuleres av min penis når vi knuller. Om det virker som hun har lite utbytte av samleie, så dabber min lyst og tenning av etter en stund. Hva er poenget med å knulle da, liksom? Mens om det er tydelig at det "funker bra" for henne, gjerne med en orgasme eller ti, blir jeg skikkelig tent og har max utbytte av samleiet, og kan la det vare lenge. Om det er derimot er opplagt at ingenting kommer til å skje, har man jo kun to valg som mann. Enten "å gjøre seg ferdig" før tenningen er helt borte, eller bare å gi opp underveis, og eventuelt prøve andre måter å få dama til å komme på. Ingen høydare noen av delene.

Mulig jeg misforstår?

forventer du og er du vant med at kvinnene du har sex med får orgasme av penetrasjon? Og at det «ikke er en høydare» om hun trenger noe annet en at du knuller henne for at hun skal få orgasme?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

MattDa skrev (1 time siden):

Jeg sliter mest med at hun sliter med at hun tror hun kan være for vid.

Men er hun det da? 

AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (27 minutter siden):

Mulig jeg misforstår?

forventer du og er du vant med at kvinnene du har sex med får orgasme av penetrasjon? Og at det «ikke er en høydare» om hun trenger noe annet en at du knuller henne for at hun skal få orgasme?

Høres ut som han mener at "utbytte av samleie" er det samme som orgasme... 

Jeg liker bare å ha mannen over meg og inni meg, jeg... Det er viktigst for meg at han har det deilig uansett, men det har han jo ikke om jeg er for vid og våt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har møtt drømmemannen og ting er fantastisk. Men.. Jeg har kun vært med fire menn tidligere og alle har hatt over snittet stor penis. Mannen jeg er med nå har ikke så stor. Det bryr jeg meg ikke om, men jeg kjenner jeg er nervøs for sexen. Redd for at han ikke skal kjenne noe og beskylde meg for å være vid. En av de jeg var sammen med hadde jeg et trøblete sexliv med rett og slett fordi penisen hans var for stor. Det var et mareritt hver gang vi skulle ha sex. Så det står ikke på at jeg er vid. Trener også knipemuskler fordi jeg har født et barn og slitt en del med urinlekkasje, men det er noen år siden nå. 

Dere som har en penis under snittet, sliter dere med å kjenne ting under sex? Spesielt om dama er veldig våt? 

Sex med under snittet er bedre enn over snittet, syns jeg. Har hatt en på 17 og en på 22 cm og det var dårlig og vond sex. 13-15 er best, men det spørs helt på fyren. Dårlig sex har lite med størrelsen å gjøre. 

Anonymkode: 46156...273

• Liker 3
Skrevet
26 minutter siden, sicario said:

Mulig jeg misforstår?

Forventer det jo ikke, da de fleste ikke får orgasme ved kun penetrasjon. Men noen gjør jo det, og da blir knulling vesentlig mer interessant. Å ligge der og pumpe inn og ut på ei som ikke kommer av det, er jo lite motiverende. Har ingenting mot å slikke og fingre, men da får jammen damene gjengjelde tjenesten, istedenfor å stille fitta til "disposisjon" , og lite annet. Mange damer er faktisk ganske så late seksuelt,  selv om mannen slikker og fingrer til den lyse morgen for å få dem til å komme.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Høres ut som han mener at "utbytte av samleie" er det samme som orgasme... 

Jeg liker bare å ha mannen over meg og inni meg, jeg... Det er viktigst for meg at han har det deilig uansett, men det har han jo ikke om jeg er for vid og våt. 

Jeg blir definitivt mere skuffet når damene ikke kommer, enn om de er vide.......

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Resignert skrev (1 minutt siden):

Forventer det jo ikke, da de fleste ikke får orgasme ved kun penetrasjon. Men noen gjør jo det, og da blir knulling vesentlig mer interessant. Å ligge der og pumpe inn og ut på ei som ikke kommer av det, er jo lite motiverende. Har ingenting mot å slikke og fingre, men da får jammen damene gjengjelde tjenesten, istedenfor å stille fitta til "disposisjon" , og lite annet. Mange damer er faktisk ganske så late seksuelt,  selv om mannen slikker og fingrer til den lyse morgen for å få dem til å komme.

Ok, da har vi ulikt syn på hva som er deilig, jeg har aldri vært med menn som ikke liker penetrering. Innlegget ditt har absolutt null relevans for min problemstilling.. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Svar fra mann med liten penis og som har blitt avvist pga det:

Vi med liten pikk og som blir avvist, og som har blitt mobbet for det, avstår heller fra sex enn å ødelegges mer enn det som allerede har skjedd. Så svaret til TS blir at "drømmemannen" neppe blir særlig lenge dersom du er "bekymret" for at han ikke føler noe under sex. Bare vær åpen og si det som det er, så slipper dere å kaste bort tida på hverandre.

Anonymkode: 27b5d...6d1

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor referer du til gjennomsnittet?

Vet du at du er helt gjennomsnittlig du da?? Vaginaen din er akkurat passe, men det er størrelsen på peniser som avviker?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Rotemor skrev (14 minutter siden):

Hvorfor referer du til gjennomsnittet?

Vet du at du er helt gjennomsnittlig du da?? Vaginaen din er akkurat passe, men det er størrelsen på peniser som avviker?

Meget interessant vinkling! 👍

• Liker 1
Skrevet

Jeg er mest fascinert over at dere vet nøyaktig størrelsen i cm på de dere har vært med. Hvordan har dere funnet ut av det? Spurt eller målt? Spør av ren nysgjerrighet, for det har liksom aldri falt meg inn. 

Ts - de fleste kombinasjoner er vel relativt kompatible så lenge man velger riktig framgangsmåte og stillinger. Det fins stillinger for dyp penetrasjon som er bra med mer beskjedent utstyrte menn, og "snillere" stillinger med de voldsommere utgavene.

Jeg er vant til at man kan snakke om sånt med mannen. Man bruker jo ikke begreper som liten/stor/trang/vid overfor partneren, det handler jo uansett om hvor kompatible man er uten at det skal "henges på" den ene eller andre parten. Men at man viser og forteller hva som funker og hva man liker. 

Kan ikke huske at det har vært noe problem med noen menn noen gang å ha en slik dialog. Tvert imot så har det vært fint og pirrende. I realiteten så pirrende at samtalene = forspill ;) 

Den eneste gangen begreper som "stor" har blitt brukt var med en mann som bunnet meg i de fleste stillinger - da var det liksom ikke til å komme unna at vi måtte prøve oss fram på hvilke stillinger vi kunne bruke rett og slett. Vi lo mye av oss selv under samtalene og prøvingen. Med en god og trygg atmosfære er de fleste samtaler veldig greie å ta. 

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Svar fra mann med liten penis og som har blitt avvist pga det:

Vi med liten pikk og som blir avvist, og som har blitt mobbet for det, avstår heller fra sex enn å ødelegges mer enn det som allerede har skjedd. Så svaret til TS blir at "drømmemannen" neppe blir særlig lenge dersom du er "bekymret" for at han ikke føler noe under sex. Bare vær åpen og si det som det er, så slipper dere å kaste bort tida på hverandre.

Kan det være at du legger litt vel mye i det? Det handler da ikke om at en mann er liten/stor eller en kvinne er trang/vid, men om at hvert par må kunne ha en dialog om hvordan de kan få sitt sexliv til å funke. Jeg hadde mye sex med en mann man sikkert kunne omtalt som litt "liten", men da var det ganske enkelt sånn at det var enkelte stillinger som funket veldig mye bedre for oss to enn andre stillinger. Det handler om sammen å finne ut av beste felles nytelse. Det fins ikke noe bortkastet ved det. Hadde vi IKKE tatt hensyn til det, hadde sexen vært mye dårligere, og det er vel ikke i noens interesse?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Hippogriff skrev (3 minutter siden):

Jeg er mest fascinert over at dere vet nøyaktig størrelsen i cm på de dere har vært med. Hvordan har dere funnet ut av det? Spurt eller målt? Spør av ren nysgjerrighet, for det har liksom aldri falt meg inn. 

Ts - de fleste kombinasjoner er vel relativt kompatible så lenge man velger riktig framgangsmåte og stillinger. Det fins stillinger for dyp penetrasjon som er bra med mer beskjedent utstyrte menn, og "snillere" stillinger med de voldsommere utgavene.

Jeg er vant til at man kan snakke om sånt med mannen. Man bruker jo ikke begreper som liten/stor/trang/vid overfor partneren, det handler jo uansett om hvor kompatible man er uten at det skal "henges på" den ene eller andre parten. Men at man viser og forteller hva som funker og hva man liker. 

Kan ikke huske at det har vært noe problem med noen menn noen gang å ha en slik dialog. Tvert imot så har det vært fint og pirrende. I realiteten så pirrende at samtalene = forspill ;) 

Den eneste gangen begreper som "stor" har blitt brukt var med en mann som bunnet meg i de fleste stillinger - da var det liksom ikke til å komme unna at vi måtte prøve oss fram på hvilke stillinger vi kunne bruke rett og slett. Vi lo mye av oss selv under samtalene og prøvingen. Med en god og trygg atmosfære er de fleste samtaler veldig greie å ta. 

Kan det være at du legger litt vel mye i det? Det handler da ikke om at en mann er liten/stor eller en kvinne er trang/vid, men om at hvert par må kunne ha en dialog om hvordan de kan få sitt sexliv til å funke. Jeg hadde mye sex med en mann man sikkert kunne omtalt som litt "liten", men da var det ganske enkelt sånn at det var enkelte stillinger som funket veldig mye bedre for oss to enn andre stillinger. Det handler om sammen å finne ut av beste felles nytelse. Det fins ikke noe bortkastet ved det. Hadde vi IKKE tatt hensyn til det, hadde sexen vært mye dårligere, og det er vel ikke i noens interesse?

Kan ikke uttale meg om stillinger, har aldri hatt noen stilling. Som jeg nevnte er det fullt mulig å avstå fra sex som en mulighet til å slippe. Å bli avvist må man nesten prøve for å skjønne hva det innebærer.

Men kult for deg at masse dialog og enkelte stillinger som ble løsninga. Hurra!

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan ikke uttale meg om stillinger, har aldri hatt noen stilling. Som jeg nevnte er det fullt mulig å avstå fra sex som en mulighet til å slippe. Å bli avvist må man nesten prøve for å skjønne hva det innebærer.

Men kult for deg at masse dialog og enkelte stillinger som ble løsninga. Hurra!

Tror du kan ha misforstått "dialog" her. Jeg tror ikke en kvinne som stønner ut i nytelse "jeg vil at du skal XXX" eller "jeg liker best at du gjør YYY" under sex eller forspill skremmer særlig mange menn. I så fall er det helt andre ting enn penis det står på. 

Som sagt så har ordet liten/stor aldri blitt brukt av meg bortsett fra en som var såpass stor at det ikke var til å unngå. Han som sikkert kunne blitt omtalt som litt "liten" hørte aldri det ordet fra min munn. Det virket ikke som at han hadde noen tanker rundt det selv heller. Vi bare fant fram sammen til stillinger som funket for oss. Enkelt og greit. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.3.2021 den 15.44):

Hvordan vet du at alle du har vært med før hadde over snittet. Statistisk sett har 85% av alle menn under 16 cm penis. Snittet er 13 cm. Min opplevelse er at damer overvurderer størrelsen. De tror en som er gjennomsnittlig er litt over snittet. 

Anonymkode: eb7aa...c25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...