AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #1 Skrevet 11. mars 2021 Pga anstrengt samarbeid har vi ikke diskutert påsken før nå. I går la eksmannen frem et forslag med datoer og hvordan vi kunne fordele tiden. Da jeg så på datoene oppdaget jeg plutselig at han hadde lagt opp til å endre uker i samme slengen. Da jeg konfronterte ham med det mente han at det passet så fint å endre uker nå, som om det var noe vi skulle. Det viste seg etter litt om og men at han har tenkt på å bytte uker en stund. Da jeg sa nei beskyldte han meg for å være rigid og lite fleksibel. Jeg har riktignok ikke noen andre grunner enn at jeg liker å holde på avtaler og ha det litt forutsigbart. Men er ikke det litt av poenget? Hvordan gjør dere andre det? Anonymkode: fe7c3...d55
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #2 Skrevet 11. mars 2021 Du får vel samme forutsigbarhet hvis dere endrer uker også? Eller? Anonymkode: fc835...0be
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #3 Skrevet 11. mars 2021 Å endre uke spiller vel ingen rolle om det uansett ikke har noen praktisk betydning for det? Forstår at det er mye dårlig samarbeid mellom foreldre når dette viser seg å være et problem...! Her bytter vi når det måtte være grunn til det, og aldri spurt om grunn når han har spurt. For meg gjør det ikke noe, og er ikke slik at han spør flere ganger i året. Vi er fleksible. Anonymkode: 108a5...5c6
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #4 Skrevet 11. mars 2021 Hvorfor vil ham endre uker? Anonymkode: 17075...640
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå