linnino Skrevet 11. mars 2021 #1 Skrevet 11. mars 2021 Vedkurven vi har nå har blitt ødelagt, og jeg er på jakt etter ny. Det er sikkert 4. kurven som blir ødelagt nå.🙄 Jeg har lett litt på nettet, men de fleste er veldig moderne. Jeg skulle gjerne hatt en litt mer klassisk vedkurv, som TÅLER å bære ved uten å bli ødelagt.. Noen som har forslag til hvor de selger noe liknende? 😁
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #2 Skrevet 11. mars 2021 Med klassisk mener du i flettet kurv eller metall? Anonymkode: 3414c...fe6
linnino Skrevet 11. mars 2021 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Med klassisk mener du i flettet kurv eller metall? Anonymkode: 3414c...fe6 Kan forsåvidt være flettet kurv, om det er solid nok. Men tenkte egentlig metall, da det mest sannsynlig holder litt lenger. De vi har hatt tidligere som har blitt ødelagt fort er sånn "skinn" aktig og en i typ "ull" stoff. Her i huset fyller vi heller kurven overfull, for en må jo for all del ikke finne på å gå to ganger 🤣 Endret 11. mars 2021 av linnino
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #4 Skrevet 11. mars 2021 Jeg kjøpte en flettet kurv på Arket, den tåler ganske mye vekt. Anonymkode: 98bf8...e8a
linnino Skrevet 11. mars 2021 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg kjøpte en flettet kurv på Arket, den tåler ganske mye vekt. Anonymkode: 98bf8...e8a Takk for tipset! Skal sjekke det ut.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #6 Skrevet 11. mars 2021 Leste: hvor få kjøpt fine vedkurver og penistilbehør Anonymkode: 36fae...2ed 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #8 Skrevet 11. mars 2021 linnino skrev (3 timer siden): Kan forsåvidt være flettet kurv, om det er solid nok. Men tenkte egentlig metall, da det mest sannsynlig holder litt lenger. De vi har hatt tidligere som har blitt ødelagt fort er sånn "skinn" aktig og en i typ "ull" stoff. Her i huset fyller vi heller kurven overfull, for en må jo for all del ikke finne på å gå to ganger 🤣 Har du tenkt på å sjekke på finn.no i ditt område? Slike har gjerne flere typer navn også, så finn så mange mulige søkeord du kan. Fra Jotex. De beste er nok i bare metall, men så spørs det hvordan du vil at den skal se ut også. Mange har slike kobberkjeler og lignende stående ved ovnen og henter inn veden i en sammenrullbar grov striesak med bærehanker. Eller en blå ikeabag. De rommer mye og tåler mye bruk, og man kan legge de bort til man må hente mer ved. Anonymkode: 3414c...fe6 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #9 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Har du tenkt på å sjekke på finn.no i ditt område? Slike har gjerne flere typer navn også, så finn så mange mulige søkeord du kan. Fra Jotex. De beste er nok i bare metall, men så spørs det hvordan du vil at den skal se ut også. Mange har slike kobberkjeler og lignende stående ved ovnen og henter inn veden i en sammenrullbar grov striesak med bærehanker. Eller en blå ikeabag. De rommer mye og tåler mye bruk, og man kan legge de bort til man må hente mer ved. Anonymkode: 3414c...fe6 Dette. Det som er praktisk/behagelig å bære ved i er etter min erfaring ikke pent å ha stående fremme, og omvendt. Jeg har et vedstativ med glassider á la dette (fordi det er det som passer hos meg) stående ved ovnen, og bærer inn veden i en svær presenningspose á la denne. Anonymkode: 854c1...e13 2
linnino Skrevet 12. mars 2021 Forfatter #10 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Dette. Det som er praktisk/behagelig å bære ved i er etter min erfaring ikke pent å ha stående fremme, og omvendt. Jeg har et vedstativ med glassider á la dette (fordi det er det som passer hos meg) stående ved ovnen, og bærer inn veden i en svær presenningspose á la denne. Anonymkode: 854c1...e13 Ahh, det var jo smart!!
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #11 Skrevet 12. mars 2021 Ser jeg er nr to med samme tips. Men her går det også i: presenningspose for bæring, finere stativ for oppbevaring. Anonymkode: 28a97...f95 2
linnino Skrevet 12. mars 2021 Forfatter #12 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Har du tenkt på å sjekke på finn.no i ditt område? Slike har gjerne flere typer navn også, så finn så mange mulige søkeord du kan. Fra Jotex. De beste er nok i bare metall, men så spørs det hvordan du vil at den skal se ut også. Mange har slike kobberkjeler og lignende stående ved ovnen og henter inn veden i en sammenrullbar grov striesak med bærehanker. Eller en blå ikeabag. De rommer mye og tåler mye bruk, og man kan legge de bort til man må hente mer ved. Anonymkode: 3414c...fe6 Var ikke så mye brukbart på finn... Takk for forslag! Den var fin den fra Jotex, men tror ikke den passer helt inn hos meg 🤔 Har litt mer klassisk stil, så drømmen er å få det litt ala bildet under her jeg fant 😍 Men jeg troor jeg faktisk fant noen fine nå, med tilhørende peissett, på Sekelskifte! 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #13 Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 11.3.2021 den 17.03): Leste: hvor få kjøpt fine vedkurver og penistilbehør Anonymkode: 36fae...2ed Hehe, jeg leste hvor kjøpe fine vedkubber, tenkte at nå har jammen meg interiørfolket gått for langt😄 Anonymkode: 873b4...b28 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #14 Skrevet 13. mars 2021 FINN, de beste kobberkurvene ligger ofte ute der for en slik og ingenting. Har brukt en sånn daglig hver vinter i 10 år og kan ikke forstå at disse går an å ødelegges. Anonymkode: daae7...05c 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #15 Skrevet 15. mars 2021 https://www.clasohlson.com/no/Vedkurv/p/40-8887-3 Anonymkode: 98838...da7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå