AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #1 Skrevet 11. mars 2021 Hei, Jeg holder på å ta Biologi 1 som selvstendig privatist. Holder nå på å jobbe meg gjennom kompetansemålene, og oppdaget plutselig følgende mål: "Gjennomføre et større feltarbeid og bruke biologiske metoder til å samle inn, kartlegge og utforske ulike typer organismer og legge frem resultatet fra undersøkelsene" Til dere som har tatt Biologi 1 som privatist - hvordan jobbet dere med dette målet? Kan jeg risikere at sensor spør om jeg har utført et feltarbeid og at dette må presenteres? Eller er dette et kompetanse mål man kan se litt bort i fra? Anonymkode: 893b9...2ce
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #2 Skrevet 11. mars 2021 Du kan absolutt få spørsmål om feltarbeid på eksamen. Da svarer du at du ikke har fått gjort feltarbeid, men at det du ville gjort var..., osv -hilsen biologisensor Anonymkode: bcb48...b88
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #3 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Du kan absolutt få spørsmål om feltarbeid på eksamen. Da svarer du at du ikke har fått gjort feltarbeid, men at det du ville gjort var..., osv -hilsen biologisensor Anonymkode: bcb48...b88 Takk for godt tips! Anonymkode: 893b9...2ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå