AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #1 Skrevet 11. mars 2021 Magefølelsen min sier meg at samboeren er forelsket i, eller har et forhold til venninnen sin. Dette er en utrolig bisarr følelse og jeg klarer ikke å kvitte meg med den. Den er der konstant som et sug i magen. Hjernen min putter brikker på plass og konstruerer et komplett bilde, jeg prøver å ignorere det, men det gir mening! Magefølelsen min pleier å være spot on, men jeg lurer seriøst på om det har klikka for meg. Har aldri vært så ambivalent i hele mitt liv. Jeg har alltid stolt på henne, det har aldri vært et problem før. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Spør jeg rett ut? Hvis det ikke er noe virker jeg jo klin gæ’ærn. Ville hun fortalt sannheten om det var slik? Ville jeg trodd på svaret? Vil jeg vite det... Jeg har alltid hatt god kontroll over følelsene mine og anser meg selv som relativt pragmatisk. Men nå har jeg ikke kontroll i det hele tatt, jeg er også usikker på hvor pragmatisk dette er. Er det noen som har opplevd å bomme totalt på magefølelse? Anonymkode: dae83...898
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #2 Skrevet 11. mars 2021 Ville nok stolt på magefølelsen , men spør kjæresten din - ikke venninna Anonymkode: 3128b...945 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #3 Skrevet 11. mars 2021 Let etter bevis først? Kontakt en privat dektektiv? Hvis du spør og han sier at han ikke er utro vil du føle deg beroliget da? Anonymkode: a2e9b...04f
Million Skrevet 11. mars 2021 #4 Skrevet 11. mars 2021 Spør samboeren din, ikke venninnen. Det er han du kjenner best, og kan lettest lese blikk og kroppsspråk og ansiktsuttrykk på, lettere se om han lyver eller snakker sant. Hvor lenge har de vært venner, og har dette pågått siden før din tid? Kan du nevne eksempler på ting som gjør at du tror han er forelsket eller har et forhold med henne? 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #5 Skrevet 12. mars 2021 Dere refererer til samboeren min som han. Selvom jeg skrev hun. Interessant hvordan en automatisk tenker han. -TS Anonymkode: dae83...898 3
Nicathv Skrevet 12. mars 2021 #6 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dere refererer til samboeren min som han. Selvom jeg skrev hun. Interessant hvordan en automatisk tenker han. -TS Anonymkode: dae83...898 Det er fordi minst 90% av postene her på samlivsforumet er skrevet av kvinner som er sammen med menn. 2
B87C Skrevet 12. mars 2021 #7 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 11.3.2021 den 13.11): Magefølelsen min sier meg at samboeren er forelsket i, eller har et forhold til venninnen sin. Dette er en utrolig bisarr følelse og jeg klarer ikke å kvitte meg med den. Den er der konstant som et sug i magen. Hjernen min putter brikker på plass og konstruerer et komplett bilde, jeg prøver å ignorere det, men det gir mening! Magefølelsen min pleier å være spot on, men jeg lurer seriøst på om det har klikka for meg. Har aldri vært så ambivalent i hele mitt liv. Jeg har alltid stolt på henne, det har aldri vært et problem før. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Spør jeg rett ut? Hvis det ikke er noe virker jeg jo klin gæ’ærn. Ville hun fortalt sannheten om det var slik? Ville jeg trodd på svaret? Vil jeg vite det... Jeg har alltid hatt god kontroll over følelsene mine og anser meg selv som relativt pragmatisk. Men nå har jeg ikke kontroll i det hele tatt, jeg er også usikker på hvor pragmatisk dette er. Er det noen som har opplevd å bomme totalt på magefølelse? Anonymkode: dae83...898 Ville nok tatt dette opp med henne, ordlegge deg på en slik måte at du ikke anklager henne. Og for å svare på spørsmålet ditt, nei jeg har aldri opplevd å bomme på en magefølelse.. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #8 Skrevet 12. mars 2021 Er det noe spesielt som ligger bak magefølelsen din? Men ja, magefølelsen er uansett viktig å lytte til. Jeg føler kvinner (kan ikke snakke for menn) har nesten en sjette sans når det kommer til utroskap. Spør henne rett ut! Anonymkode: 35671...071
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #9 Skrevet 12. mars 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Dere refererer til samboeren min som han. Selvom jeg skrev hun. Interessant hvordan en automatisk tenker han. -TS Anonymkode: dae83...898 Interessant?! Det er det siste det er! De fleste tiltrekkes det motsatte kjønn! Anonymkode: e83b1...41a
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #10 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Interessant?! Det er det siste det er! De fleste tiltrekkes det motsatte kjønn! Anonymkode: e83b1...41a Han skrev "henne", derfor er det irrelevant hvem flertallet trekkes mot. Folk burde lese posten før de kommenterer. Anonymkode: 237a8...666 1
PM75 Skrevet 12. mars 2021 #11 Skrevet 12. mars 2021 Hvis du normalt sett er pragmatisk og balansert, så ville jeg ha stolt på magefølelsen. Jeg stolte på min magefølelse med eksen & det stemte.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #12 Skrevet 12. mars 2021 Er du en mann som skriver om sin samboer eller er du en kvinne i et lesbisk forhold? Uansett ; det er en grunn til at magefølelsen forteller deg dette. Ofte har den rett. Kjenn godt etter og ta så denne praten Anonymkode: 68a1a...830
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #13 Skrevet 13. mars 2021 Det spørs om du har dårlig selvbilde og ellers er usikker eller på andre måter sliter med nære relasjoner. Da kan magefølelsen være "falsk" og ikke til å stole på, fordi man alltid blir i tvil uansett hvem man er sammen med. Eller det skal lite til før man begynner å tvile. Hvis du derimot er motsatt av alt det overnevnte, så kan du jo i større grad ta magefølelsen på alvor. Men er det ikke noen måter du kan finne ut av dette på kanskje? Anonymkode: 9df8f...3f6
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #14 Skrevet 13. mars 2021 Min magefølelse har vært riktig. Eksen min forelsket seg i andre to ganger (ga han aldri sjansen til en 3. gang). Begge gangene var magefølelsen min riktig. Anonymkode: 4bb4a...52e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå