Gå til innhold

Får ikke til.

Fremhevede innlegg

Gjest Vet ikke
Skrevet

Jeg har prøvd å onanere meg selv. Har puttet en finger opp, men det er bare vondt. Jeg er jomfru og føler ikke jeg har behov for sex. Blir ikke kåt jeg. Og jeg er 20 år. Hvorfor er det ikke godt å putte fingren opp? Jeg klarer ikke å få mere enn en finger opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du gjør det "feil"? Tror det er ganske sjeldent en jente kan få orgasme ved kun "å stikke fingeren oppi".

Som oftest er det berøring/gnidning e.l av klitoris som gir deg orgasme, og ikke "fingring" i skjeden.

Pass på at du er avslappet når du skal prøve, ikke stress deg opp, og pass på at du ikke kan bli forstyrret. Så er det bare å prøve seg frem, og finne ut hva som føles godt for deg!

Alle liker forskjellige ting, synes det er vanskelig å gi mer konkrete råd enn dette. Men kanskje noen andre kan??

Gjest Catwoman
Skrevet

Det er ikke sikkert du blir tent av å berøre deg selv, kan være du trenger noe annet først som tenner deg.

Og det gir heller ikke spesielt nytelse hvis du ikke er tent.

At det gjør vondt er nok fordi du spenner deg, det er ganske vanlig at man gjør det når man ikke har putte noe "oppi der" før.

Skrevet

Hvis du ikke synes det er ok, ikke gidd å gjøre det. Det kommer tidsnok en tid hvor det er naturlig og du vil like det!

Selv hadde jeg det litt på samme måte, men jeg begynte å like å onanere ved å spyle klitoris og området rundt med dusjstrålen. (oppdaget at det var deilig en dag jeg spylte av såpe i dusjen.)

Jeg liker best å onanere ved å bruke dusjstrålen (du regulerer selv hvor mye trykk du vil ha), eller å gni over klitoris med fingeren. Du MÅ ikke putte inn en finger i skjeden!!!

Gjest ¤Chanela¤
Skrevet

Hos jenter som er jomfru føles det ofte unaturlig å putte ting inn i seg. Selv husker jeg at det gikk flere år etter jeg fikk mensen at jeg ikke klarte å bruke tampong, rett og slett fordi jeg ikke fikk den inn, det gjorde bare vondt :roll:

Men det går heldigvis bedre med tiden :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Synes ikke fingring er noe særlig jeg heller, med mindre klitoris blir stimulert samtidig. Da blir det straks noe annet. :)

Skrevet

Hvis du krøller dyna/puta hardt sammen og legger den mellom beina, og på en måte gnir deg mot den, kan det føles godt... det kan liksom bli litt for direkte med fingrene. Det er jo meningen at det skal være godt. Å onanere uten at man er kåt, er bare ubehagelig.

Hva skjer når du ser erotikk på film, blir du litt kåt da? Eller tenker på en du liker, eller leser en erotisk novelle... ikke stress med å onanere før du føler deg kåt.

Skrevet

Les litt erotisk litteratur - på cupido for eksempel, og la hender og fingre utforske området mellom bena dine veldig løst og forsiktig. Du behøver ikke stikke dem inn i deg, klitorisen din sitter ikke der..

Les litt litteratur, lær deg litt om anatomien din og prøv deg frem. Det kan være en fordel for deg senere at du har litt egenerfaring om din egen kropp....

Skrevet
Jeg har prøvd å onanere meg selv. Har puttet en finger opp, men det er bare vondt. Jeg er jomfru og føler ikke jeg har behov for sex. Blir ikke kåt jeg. Og jeg er 20 år. Hvorfor er det ikke godt å putte fingren opp? Jeg klarer ikke å få mere enn en finger opp?

Kvinner får sjelden orgasme i skjeden. DET MÅ VÆRE NOE MERE.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...