Gå til innhold

Han skal finne grunner på at jeg er utro/ond hele tiden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en kjæreste som skal finne grunner på at jeg er ond og utro hele tiden. 

En kollega av meg hadde en pafryme som luktet godt, jeg var dum å sprayet på meg, men jeg har jo meldingsbeviser på at jeg tok spray. 

Han ville ikke en gang lese de å mener jeg har vært med en annen. Men jeg tror dette er for å finne på ting for å ikke ha dårlig samvittighet ovenfor meg? Når han også ofte prøver å krangle for at vi skal være på den vonde nedturen så det kanskje skal være en grunn for å ikke ha dårlig samvittighet for å gjøre det slutt?

Han har også fått seg to ny venninner han drar ut å gjør ting med sammen med en kompis. Hun har sikkert type, men det tror jeg svært lite han bryr seg om. 

Etter han fikk de venninnene her så spør han meg om trekant og egt bare virker helt idiot. 

Det var folk han spilte med men heller lagde en relasjon ut av å begynte å henge med de. Tydeligvis ikke helt normale mennesker siden han har blitt påvirket, pluss jeg har hørt litt om de jentene og de er ikke akkurat skarpeste kniven i skuffen. 

Mens jeg som lojal kjæreste, får bare dritt fra han. Når skal det ta slutt? 
Aldri opplevd noen av eksene mine har skaffe seg venninner på den måten og heller ikke spurt meg om så drøye ting. 

Anonymkode: a7c02...344

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager er du sammen med en sånn guttunge?

Anonymkode: 30645...dd2

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder du?

Anonymkode: f0a64...18f

• Liker 4
Skrevet

DUMP!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjedde med å sette grenser i forholdet?

Anonymkode: 3c418...63d

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Når skal det ta slutt? 

Når du gjør det slutt. Kom deg vekk! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke at du fortsatt er sammen med han.

Anonymkode: 7e351...036

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har vært utro og skylder på deg for at du er utro for å få en grunn til å dumpe deg til slutt og påstå at du drev han til å finne noen andre fordi du var utro.

Klassiske herketeknikker og psykisk manipulering.

Du kan trygt dumpe han for dette vil ikke bli bedre.

Anonymkode: 3563e...edc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dette kjære deg, tar ikke slutt før du går.
Du er en matte han trakker på og det vil kun bli verre.
Han har ingen respekt for deg.
Om du ikke klarer å gå nå, begynn å forbered deg. Selv unna unødvendige ting så det blir enklere å pakke ned når du skal flytte. Kontakt venner og familie og fortell hvordan det er. Begynn å se for deg ett liv uten han. 
For flytte må du. 

Anonymkode: 3140b...37a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han har vært utro og skylder på deg for at du er utro for å få en grunn til å dumpe deg til slutt og påstå at du drev han til å finne noen andre fordi du var utro.

Klassiske herketeknikker og psykisk manipulering.

Du kan trygt dumpe han for dette vil ikke bli bedre.

Han har ikke vært utro med de to tror jeg, han mener jo selv man burde slå opp før man begynner å holde på med noen, så jeg vet ikke helt hva jeg tror?

AnonymBruker
Skrevet

Men han er sikkert intressert.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han har ikke vært utro med de to tror jeg, han mener jo selv man burde slå opp før man begynner å holde på med noen, så jeg vet ikke helt hva jeg tror?

Om han har vært utro eller ikke spiller da virkelig ingen rolle her. Avslutte dette "forholdet" så fort som mulig og kom deg videre.

Anonymkode: 30645...dd2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han bør ha noen virkelig gode egenskaper for å veie opp for dette... 

Dette vil heller aldri bli bedre, men verre. Hva gjør du den dagen han slår deg fordi mannen i kassa på rema sa hei?! 

Anonymkode: 576d6...691

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Har en kjæreste som skal finne grunner på at jeg er ond og utro hele tiden. 

En kollega av meg hadde en pafryme som luktet godt, jeg var dum å sprayet på meg, men jeg har jo meldingsbeviser på at jeg tok spray. 

Han ville ikke en gang lese de å mener jeg har vært med en annen. Men jeg tror dette er for å finne på ting for å ikke ha dårlig samvittighet ovenfor meg? Når han også ofte prøver å krangle for at vi skal være på den vonde nedturen så det kanskje skal være en grunn for å ikke ha dårlig samvittighet for å gjøre det slutt?

Han har også fått seg to ny venninner han drar ut å gjør ting med sammen med en kompis. Hun har sikkert type, men det tror jeg svært lite han bryr seg om. 

Etter han fikk de venninnene her så spør han meg om trekant og egt bare virker helt idiot. 

Det var folk han spilte med men heller lagde en relasjon ut av å begynte å henge med de. Tydeligvis ikke helt normale mennesker siden han har blitt påvirket, pluss jeg har hørt litt om de jentene og de er ikke akkurat skarpeste kniven i skuffen. 

Aldri opplevd noen av eksene mine har skaffe seg venninner på den måten og heller ikke spurt meg om så drøye ting. 

Det skal ta slutt når du gjør det slutt. Kom deg vekk fra denne idioten. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden er du sammen med ham? På tide å ta vare på deg selv, jente. Han kommer ikke til å gjøre det. 

Anonymkode: 4a41c...370

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må også spørre om hvorfor du er sammen med han?

Anonymkode: d57d9...2ac

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja så klart han sier det. Hva annet sier han som han selv ikke følger oppskriften på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...