AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #1 Skrevet 11. mars 2021 Hei. Jeg har lyst å prøve å tempe, siden jeg er usikker på om jeg faktisk har eggløsning hver måned. Jeg har tatt eggløsningstester over flere måneder som viser positiv , men i følge gynekologen har jeg PCO (ikke Pcos), men siden jeg får positive eggløsningster hver måned så mener han jeg får eggløsning hver måned. Men dette betyr jo ikke jeg får eggløsning, ikke sant? Den viser bare at eggløsning SKAL skje, men det er ikke sikkert den gjør det. så jeg lurer på hvordan foregår denne tempinga? Og er det en sikker indikasjon på at eggløsning har vært? 😊 Anonymkode: 57d3f...94f
Amatariel Skrevet 11. mars 2021 #2 Skrevet 11. mars 2021 (endret) Du er velkommen inn i tempetråden vår. Står mye info i starten av tråden, og ellers kan du bare spørre så mye du orker! Men for å også svare kort her: stemmer at det ikke er sikkert at man har EL, selv med positiv EL-test. Den indikerer bare LH-nivåøkning og ikke sikkert egget slipper. Tempen kan bekrefte om, og hvilken dag EL skjedde på Endret 11. mars 2021 av Amatariel 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå