AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #1 Skrevet 11. mars 2021 Hei. Helt siden jeg var tenåring og fikk vite om mammas ex mann så har jeg hatt drømmer om han siden. Dette er nå 7 år siden. Dem var gift før jeg ble født og han var stygg mot henne /slo henne, banket hennes osv. Jeg har møtt han og husker han, men fikk først vite om dette etter han døde (han tok selvmord, skøyt seg selv). Helt siden jeg fikk vite om dette har jeg drømt om han og det ser ikke ut som at jeg slutter å drømme om han?!? Skjer ingenting spesielt i drømmene. Er helt meningsløse ting som at han spiser gryterett og at han blir forvandlet til en løve, plutselig ser han på meg og går ut og vasser i vannet, sier til meg hils din mor osv. Og mye mer. Helt meningsløse drømmer jeg ikke forstår! I 7 år har jeg hatt meningsløse drømmer om han. Drømmene kommer og går. Kan gå noen uker imellom og så plutselig kommer drømmene tilbake 2-3 netter i strekk. Jeg har aldri fortalt dette til noen. Hvorfor får jeg disse drømmene og hvorfor forsvinner dem ikke?! Jeg kjente ikke han. Jeg orker ikke å drømme om han noe mer! Kan ikke fordra den mannen etter det jeg har hørt. Takk for svar! Anonymkode: f023e...a78
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #2 Skrevet 11. mars 2021 Drømmene dine er hjernens bearbeiding av hverdagen. Om du ser hjernen som en datamaskin er natten tiden da maskinen foretar defragmentering, datavask, viruskontroll og oppgradering. Når du drømmer om en person er dette derfor akkurat det samme - denne personen symboliserer noe som må håndteres. Du har to enkle utveier. 1. (og den absolutt raskeste) velg å gå ut av situasjonen med personen i drømmen. Vi kan alle styre våre drømmer, så du kan helt fint velge å la drømme-deg forlate moren din sin ex sittende ved kjøkkenbordet og gå til neste drømme-scene, akkurat sånn du lærte i barndommen å forlate eller uskadeliggjøre et mareritt. 2. Identifisere og bearbeide symbolikken i din mors ex. Enten da alene eller ved hjelp av en proff. Anonymkode: ba0fd...f7b 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #3 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Drømmene dine er hjernens bearbeiding av hverdagen. Om du ser hjernen som en datamaskin er natten tiden da maskinen foretar defragmentering, datavask, viruskontroll og oppgradering. Når du drømmer om en person er dette derfor akkurat det samme - denne personen symboliserer noe som må håndteres. Du har to enkle utveier. 1. (og den absolutt raskeste) velg å gå ut av situasjonen med personen i drømmen. Vi kan alle styre våre drømmer, så du kan helt fint velge å la drømme-deg forlate moren din sin ex sittende ved kjøkkenbordet og gå til neste drømme-scene, akkurat sånn du lærte i barndommen å forlate eller uskadeliggjøre et mareritt. 2. Identifisere og bearbeide symbolikken i din mors ex. Enten da alene eller ved hjelp av en proff. Anonymkode: ba0fd...f7b Takk for utfyllende og bra svar Ts Anonymkode: f023e...a78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå