AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #1 Skrevet 11. mars 2021 Jeg har et forhold til en 20 år eldre dame, vi møtes i helgene. Hun tar godt vare på meg, serverer god mat og drikke, reiser gjerne på helgetur med meg og er fit for alderen. Nå har jeg møtt en ny dame jeg har lyst til å være sammen med. Vi kan ikke møtes i helgene, for da er jeg med min faste dame. I ukedagene er både jeg og min nye dame travle, så vi kan ikke møtes da. Den nye begynner å surmule på grunn av for få møter. Jeg skylder på korona, jobb og sykdom. Hvordan skal jeg få til dette? Damene vet selvfølgelig ikke om hverandre. Anonymkode: e5c31...69e
Macro Skrevet 11. mars 2021 #2 Skrevet 11. mars 2021 Tror ikke du får det til så mye bedre enn dette.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #4 Skrevet 11. mars 2021 Her tenker du at det er best å be om råd på Kvinneguiden? 😆 Anonymkode: 5873a...abe
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #5 Skrevet 11. mars 2021 Vel, dette vil jo ikke fungere i lengden som du har skjønt, det er jo helgene man gjerne vil tilbringe med en kjæreste når hverdagen er travel, og det er grenser for hvor lenge du kan være "syk" hver helg. Så du kan ikke sjonglere disse to forholdene, du må nesten avslutte et av dem. Eventuelt kan du ta en sjanse på å fortelle en eller begge av dem om den andre, og kanskje finne en løsning? Hun eldre høres jo mer ut som sånn sugar mommy/pulevenn, kanskje hun aksepterer å kutte ned på antall helger med deg sånn at du har tid til en kjæreste til? Nå kjenner jeg ingen av dem da, men tviler sterkt på at hun nye du dater vil akseptere at du har en annen kvinne på si, så jeg ville først prøvd på å si det til hun eldre. Da må du også akseptere at du evt mister henne. Sånn sett så bør du fortelle det først til den det er minst ille å miste, egentlig. Så det koker jo ned til at du må ta et valg. Anonymkode: 54658...fb8 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #7 Skrevet 12. mars 2021 Du kobler damene, og får dem til å sette opp turnus/vaktplaner etc. Kvinner er som kjent helt overlegne på logistikk. Problem solved. Anonymkode: eb0e5...dbe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå