AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #1 Skrevet 11. mars 2021 Noen som har klippet tungebåndet i voksen alder? Jeg er henvist til å gjøre dette (er 29 år) men gruer meg. Hvordan foregår det? Er det vondt? Hva skjer etter operasjonen? Kom gjerne med erfaringer! Anonymkode: 9864d...89a
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #3 Skrevet 16. mars 2021 Kan jeg spørre hvem som har henvist deg og hvorfor? Anonymkode: 242fb...fbf
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #4 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan jeg spørre hvem som har henvist deg og hvorfor? Anonymkode: 242fb...fbf Er tannlegen min. Fordi det er veldig stramt, og tungen ikke får gjort nytten sin mtp. munnhygiene. Anonymkode: 9864d...89a
Pipaluk Skrevet 16. mars 2021 #5 Skrevet 16. mars 2021 Er der vitenskapelig bevist at slike operasjoner har noe for seg? Går ikke dette under alternativ behandling? En venninne vil kutte tungebåndet pga anspenthet i kjeven. Hun anslo at det ville koste rundt 40000 å få det gjort. Veldig mye penger, hvis det viser seg å ikke ha effekt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå