tussien Skrevet 11. mars 2021 #1 Skrevet 11. mars 2021 En natt drømte jeg om min onkel som har kuttet all kontakt med familien. I drømmen var det sånn at han plutselig hadde kommet i foreldrene mine sitt hus og jeg traff på ham i bakken utenfor huset. jeg overså ham først, men så valgte jeg å ta kontakt. Da var han litt overlegen og viste at han var overgitt over meg. Når Jeg våknet tenkte jeg dette bare var fordi jeg av og til tenker på ham, men han bruker å være litt vagt i flere andre drømmer jeg har. Nå har jeg lest at dette betyr dårlig nytt.. og jeg har mye uflaks i privatlivet mitt så nå begynner jeg å tro på dette. Er det noen som kan dette om drømmer?
Gjest Lawyam Skrevet 11. mars 2021 #2 Skrevet 11. mars 2021 Drømmer er din underbevissthet som taler til deg og det du forteller er jo bare at du anser ham for borte og lurer på om han ikke bryr seg. Ikke overtenk. Du jobber bare med å forstå og akseptere det som er skjedd.
tussien Skrevet 11. mars 2021 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2021 Du har nok rett.. jeg har liksom aldri vært bitter på ham for hans valg. Jeg synes heller det var til det bedre. Men kanskje den der underbevisstheten tenker mer enn jeg tror.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #4 Skrevet 12. mars 2021 Kan også bety at egenskaper du forbinder med ham er noe du selv har begynt å bli opptatt av. Hus symboliserer gjerne drømmeren selv. Så har du tanker om å isolere deg fra noen eller har du begynt å forstå hvorfor han har gjort det? Anonymkode: 83e6d...481
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå