Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle gi bort noe og avtalte med en kunde hentetidspunkt, men kunden gir aldri nøyaktige tidspunkt det kan passe og utsetter "Jeg kan ikke i kveld, kommer i morgen" Og når jeg så forsøker å sette et tidspunkt så kommer det aldri svar. Jeg syns det er skikkelig ufint å være så slapp med å avtale tidspunkt på noe når man først har vist interesse og sier man vil ha tingen. Man kan ikke forvente at tingen er tilgjengelig for deg 10 timer senere og du ikke engang har gitt svar like etter at du sendte første melding.

Da er det vl helt ok å anse det som en useriøs kunde og gå videre til neste i køen?

Hvor lenge venter du på at noen skal bekrefte en avtale før du går videre?

Anonymkode: c5065...8e1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da sender du en melding ala: «Hei. Etter avtalen skulle du hente gjenstanden i går. Da gjenstanden fortsatt ikke er hentet anser jeg avtalen som brutt, og gir nå bort gjenstanden til nestemann i køen.»

Anonymkode: 54b1c...7cb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da er det vl helt ok å anse det som en useriøs kunde og gå videre til neste i køen?

Hvor lenge venter du på at noen skal bekrefte en avtale før du går videre?

Anonymkode: c5065...8e1

Det er du som ønsker å gi bort, det er du som bestemmer reglene! Det er du som bestemmer hvem du vil gi bort til. Folk som er ukonkrete og upresise og trege i svarene hopper jeg galant over!

"Beklager, men du var så sykt treg med å svare at jeg ga det bort til noen andre. Lykke til".

Anonymkode: bdb43...857

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Førstemann til mølla skriver jeg. Jeg kan godt avtale hentetidspunkt om det passer å hente senere i uka, men kommer det noen som kan hente tidligere blir ikke tingen holdt av. Jeg gir selvsagt i så fall beskjed til de som ville hente senere om at tingen er gitt bort.

Anonymkode: 3136a...4bb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...