Søta Skrevet 23. august 2005 #1 Skrevet 23. august 2005 da sitter vi å ser på bildene fra fotografen! Er jammen mange fine!!! Så må vi finne et bilde til takkekortet - hvordan bør det være??? Noe som bør være med... Vi har vel egentlig falt mest for et brunt hvit. men du ser ikke så mye av kjolen, og buketten er ikke mest synlig.... Kanskje vi kan gi det til de som så oss på dagen - mens et hvor en ser kjolen og buketten til resten???? Også har jeg evt lyst til å ha et bilde av buketten - har et fint et med buketten og ei gammel fluesnelle (han er ihugga fluefisker han mannen min...) Hvordan kan jeg gjøre det tro??? Noen gode forslag??? Lurer på å lage svarte kort. På forsiden lager jeg en liten passpatur hvor jeg har bilde av bukett / snelle med et transparant ark over. inni limer jeg bilde av oss over baksiden av det andre bilde - det blir vel egentli litt gal da - skal vel være på andre siden... blir det bra tro??? Noen innspill????
smilepia Skrevet 24. august 2005 #2 Skrevet 24. august 2005 Kjenner til dillemaet med å plukke ut bilde ja! Vi endte opp med et kompromiss- der vi har 4 bilder på takkekortet (et større og 3 små) - på den måten fikk vi brukt bilde der du både får se mer av kjolen, bilde av buketten og det flotteste nærbildet av oss. Ellers synes jeg det hørtes flott ut med det takkekortet du beskriver. Jeg synes ikke det gjør noe om bildet kommer på "feil" side av kortet. Og det hørtes kjempeflott ut å ha det bukket/snelle bildet som forsidebilde!
Søta Skrevet 24. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2005 Noe sjans for å få se det kortet???? Tenkte vi skulle ha et hvor du ser edel av kjolen til de som ikke var der og et hvor du ikke ser kjolen til de som var der - de har jobilder uansett...
Gjest gjesten Skrevet 24. august 2005 #4 Skrevet 24. august 2005 Synes takkekort er koselig uansett, jeg. Så lenge bildet viser ansiktet til begge to, er alt greit. Det bildet du beskrev (brun/hvit) hørtes veldig bra ut. Ta det som dere liker best.
tøydukke Anna Skrevet 24. august 2005 #5 Skrevet 24. august 2005 Vi valgte et takkekort hvor buketten syntes godt og kjolen syntes godt. Men samtidig var det ikke så tradisjonelt bilde, så det ble veldig kult selv om vi fikk vist frem til de som ikke så oss den dagen. Selv synes jeg det er hyggelig å få takkekort uansett om man ikke ser kjole og sånn så godt. Er veldig stilig med et bilde som ikke er helt vanlig. Gå for det bildet dere liker best dere!
Linn3c Skrevet 24. august 2005 #6 Skrevet 24. august 2005 Me valde det biletet me syns var finast. Det viser verken kjolen eller buketten særleg godt, men det var det me likte best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå