AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #1 Skrevet 11. mars 2021 Noen med lavt stoffskifte som har blitt gravid? Plages skikkelig, blir avist av endo hele tiden.. noen problemer i svangerskapet? Anonymkode: e0f75...3d0
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #2 Skrevet 11. mars 2021 Hvis du har lavt stoffskifte skal du vel få behandling? Det er relativt enkelt å behandle med substitusjonsbehandling. Jeg har nylig fått påvist stoffskifte som er i grenseland lavt. Da jeg fortalte legen at jeg prøver å bli gravid ble jeg startet på medisiner med en gang. Som legen sa: "kanskje dette er brikken som får graviditeten til å falle på plass". Anonymkode: fcc4c...fc4 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #3 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du har lavt stoffskifte skal du vel få behandling? Det er relativt enkelt å behandle med substitusjonsbehandling. Jeg har nylig fått påvist stoffskifte som er i grenseland lavt. Da jeg fortalte legen at jeg prøver å bli gravid ble jeg startet på medisiner med en gang. Som legen sa: "kanskje dette er brikken som får graviditeten til å falle på plass". Anonymkode: fcc4c...fc4 Går på medisiner 😊 men det er veldig ustabilt å svinger veldig. Anonymkode: e0f75...3d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå