AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #1 Skrevet 11. mars 2021 Jeg er lei av at folk alltid skal forandre på ting fordi de vil gjøre det lettere for seg selv. "alle skal ha lik sjanse" synes jeg høres vedlig kjedelig ut. Hvem gidder vel å jobbe mot noe om de starter med bra sjanser, men så kommer det slike som mener det er urettferdig at de selv ikke hadde gode sjanser og ødelegger hele greia og plutselig så er de dem som sitter med gode kort. Jeg hater hvordan mennesker hele tiden vil det beste for seg selv. Kan ikke folk bare finne der de faktisk har gode odds, mot å begynne å sutre og gjøre alt de kan for å forandre akkurat det de vil? Anonymkode: 4ec8b...410
knulleGuden666 Skrevet 11. mars 2021 #2 Skrevet 11. mars 2021 Man skal tenke på seg selv her i livet, man kommer ikke langt ved å tenke på andre før seg selv......
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #4 Skrevet 11. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kan ikke folk bare finne der de faktisk har gode odds, mot å begynne å sutre og gjøre alt de kan for å forandre akkurat det de vil? Hva betyr dette? Anonymkode: 93281...2ff 5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #6 Skrevet 11. mars 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er lei av at folk alltid skal forandre på ting fordi de vil gjøre det lettere for seg selv. "alle skal ha lik sjanse" synes jeg høres vedlig kjedelig ut. Hvem gidder vel å jobbe mot noe om de starter med bra sjanser, men så kommer det slike som mener det er urettferdig at de selv ikke hadde gode sjanser og ødelegger hele greia og plutselig så er de dem som sitter med gode kort. Jeg hater hvordan mennesker hele tiden vil det beste for seg selv. Kan ikke folk bare finne der de faktisk har gode odds, mot å begynne å sutre og gjøre alt de kan for å forandre akkurat det de vil? Anonymkode: 4ec8b...410 Ja, er bare de med mongise smil som blir lykkelig, og som stråler ut dumskap. Anonymkode: a7471...b51
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #8 Skrevet 11. mars 2021 for en stor hæ-samling Anonymkode: 4ec8b...410
Aragorn ll Elessar Skrevet 11. mars 2021 #9 Skrevet 11. mars 2021 Det er ikke noe galt med forandring, Så nei 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #11 Skrevet 11. mars 2021 Enig, forandring er irriterende, særlig når det kun er for forandringens skyld. Og alt blir mye dårligere. Anonymkode: f22e3...c69
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #12 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Atte hæ? Anonymkode: 93281...2ff Atte? Anonymkode: 0df48...ef9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå