Gå til innhold

Kan folk slutte med denne forandringen hele tiden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lei av at folk alltid skal forandre på ting fordi de vil gjøre det lettere for seg selv. "alle skal ha lik sjanse" synes jeg høres vedlig kjedelig ut. Hvem gidder vel å jobbe mot noe om de starter med bra sjanser, men så kommer det slike som mener det er urettferdig at de selv ikke hadde gode sjanser og ødelegger hele greia og plutselig så er de dem som sitter med gode kort. 
Jeg hater hvordan mennesker hele tiden vil det beste for seg selv. Kan ikke folk bare finne der de faktisk har gode odds, mot å begynne å sutre og gjøre alt de kan for å forandre akkurat det de vil? 

Anonymkode: 4ec8b...410

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal tenke på seg selv her i livet, man kommer ikke langt ved å tenke på andre før seg selv...... 

AnonymBruker
Skrevet

Atte hæ?

Anonymkode: 93281...2ff

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kan ikke folk bare finne der de faktisk har gode odds, mot å begynne å sutre og gjøre alt de kan for å forandre akkurat det de vil? 

Hva betyr dette?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

???

Anonymkode: 037c9...5d4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er lei av at folk alltid skal forandre på ting fordi de vil gjøre det lettere for seg selv. "alle skal ha lik sjanse" synes jeg høres vedlig kjedelig ut. Hvem gidder vel å jobbe mot noe om de starter med bra sjanser, men så kommer det slike som mener det er urettferdig at de selv ikke hadde gode sjanser og ødelegger hele greia og plutselig så er de dem som sitter med gode kort. 
Jeg hater hvordan mennesker hele tiden vil det beste for seg selv. Kan ikke folk bare finne der de faktisk har gode odds, mot å begynne å sutre og gjøre alt de kan for å forandre akkurat det de vil? 

Ja, er bare de med mongise smil som blir lykkelig, og som stråler ut dumskap.

Anonymkode: a7471...b51

AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: 5d494...557

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

for en stor hæ-samling

Skrevet

Det er ikke noe galt med forandring,

Så nei

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: 0384c...b82

AnonymBruker
Skrevet

Enig, forandring er irriterende, særlig når det kun er for forandringens skyld. Og alt blir mye dårligere. 

Anonymkode: f22e3...c69

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Atte hæ?

Atte?

Anonymkode: 0df48...ef9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...