Maskomama Skrevet 11. mars 2021 #1 Del Skrevet 11. mars 2021 Noen fra Hamar området her? Jeg ønsker meg venner i alderen 30-45 år. Jeg er introvert, er en nerd og har dårlig humor. Dårlig på gjærbakst og ler av egne vitser. Send meg gjerne en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosapelikan Skrevet 28. oktober 2021 #2 Del Skrevet 28. oktober 2021 (endret) . Endret 18. november 2021 av rosapelikan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskomama Skrevet 5. november 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 5. november 2021 rosapelikan skrev (På 28.10.2021 den 8.46): Gamer du? Ikke mye, men av og til ja. Gjør du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosapelikan Skrevet 18. november 2021 #4 Del Skrevet 18. november 2021 On 11/5/2021 at 8:11 PM, Maskomama said: Ikke mye, men av og til ja. Gjør du? Av å til. Ikke i de siste månedene. Holdt på å fløtta vekk fra byen for å kjøpe i stedet for å fornye leie kontrakt. Meste av tiden går på hund. Leter du etter venner i bare Hamar kommune eller utenfor å? Flyttet i fra byen å bor en 25 minutter kjøretur i fra sentrum. I lengste laget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskomama Skrevet 18. november 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 18. november 2021 rosapelikan skrev (1 time siden): Av å til. Ikke i de siste månedene. Holdt på å fløtta vekk fra byen for å kjøpe i stedet for å fornye leie kontrakt. Meste av tiden går på hund. Leter du etter venner i bare Hamar kommune eller utenfor å? Flyttet i fra byen å bor en 25 minutter kjøretur i fra sentrum. I lengste laget? Jeg bor ikke i Hamar selv. Bor like utenfor ca 10 min til sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå