AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #1 Skrevet 11. mars 2021 Hei dere, Jeg var så dum at jeg forstørret brystene i utlandet da jeg var 18år. Kirurgen gikk gjennom brystvortene for å unngå arr. Har senere fått fjernet implantatene i Norge og kirurgen sa at pga det tidligere inngrepet kan jeg ikke amme. Jeg vil produsere melk, men den vil ikke komme ut. Har prøvd å snakke med helsestasjonen om dette, men hun sa at jeg bare måtte prøve å amme og se om det går. Sykehuset sa at vi tar en prat om dette etter at jeg har født. Jeg velger å stole på kirurgen som faktisk har sett inn i brystene mine. Har lest at jeg bør binde om brystene mine før fødsel og ikke ta på de etter fødsel. Noen som har noen andre tips? Anonymkode: 6490a...008
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #2 Skrevet 11. mars 2021 Før fantes det iallefall piller for å stoppe melkeproduksjonen. Vet ikke om det finnes lenger men. Anonymkode: 9f97f...af4 1
Mnjah Skrevet 11. mars 2021 #3 Skrevet 11. mars 2021 Du må få medisin TS. ellers får du brystbetennelse og i verste fall abscess. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #4 Skrevet 11. mars 2021 Tok på stram sports bh etter fødsel og gikk med den en ukes tid. Ble spreng og vondt, men kom meg greit igjennom det. Anonymkode: e8737...5c8
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #5 Skrevet 11. mars 2021 Nå vet jeg ikke hva mer kirurgen sa, men jeg fikk også beskjed om at jeg ikke kunne amme. Alikevel har jeg nå ammet i 2 år, uten problemer. Anonymkode: 11a15...8df 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #7 Skrevet 11. mars 2021 Jeg kan amme fysisk da, men det gikk ikke psykisk. Gikk med stram sportsbh. Merket aldri noe spreng eller noe som helst.. Tok den av etter kort tid fordi jeg ville prøve å pumpe. Pumpet et par dager.. Men det kom lite. Melken ble ikke hvit. Ga fort opp og det hele forsvant av seg selv. Anonymkode: dc031...dbd
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #8 Skrevet 11. mars 2021 Det er faktisk tilfeller der kroppen selv har laget egne melkeganger etter slike operasjoner, så det er ikke utenkelig at det kan komme melk ut. Anonymkode: 288f4...ed1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå