AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #1 Skrevet 11. mars 2021 Skrive titler er ikke min sterkeste side kjenner jeg. For 2 mnd siden, da jeg var på UL ble babyen målt til å være -6%, for en måned siden -7% og nå denne uken +10%! Kan han ha vokst så voldsomt på én liten (og nøyaktig) måned? Er 39+5 hvis det kan ha noe å si. Anonymkode: 0e84d...0a1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #2 Skrevet 11. mars 2021 Samme skjedde hos meg i uke 38. Lå jevnt på gjennomsnittet før målingene plutselig la seg over kurven. Sendt på UL hvor de sa at alt var normalt, når vannet gikk viste det seg at jeg hadde store mengder fostervann. Så mulig det er det som har skjedd hos deg? Kanskje det blir litt ekstra fostervann før fødsel.. Jeg fødte hverfall 4-5 dager etter at målingene toppet seg. Anonymkode: 72844...4ac
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #3 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Samme skjedde hos meg i uke 38. Lå jevnt på gjennomsnittet før målingene plutselig la seg over kurven. Sendt på UL hvor de sa at alt var normalt, når vannet gikk viste det seg at jeg hadde store mengder fostervann. Så mulig det er det som har skjedd hos deg? Kanskje det blir litt ekstra fostervann før fødsel.. Jeg fødte hverfall 4-5 dager etter at målingene toppet seg. Anonymkode: 72844...4ac Mengden fostervann ble også målt og var helt normalt.. Alt så fint ut, var inne på sjekk etter å ha kjent mindre/svakere liv noen dager. Men da hadde hen gått fra å være -7% 8. februar til +10% nå 8. mars 😅 Anonymkode: 0e84d...0a1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #4 Skrevet 11. mars 2021 Samme som har målt hver gang? De fleste er elendig på å måle. Anonymkode: d22d6...a1f
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #5 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Samme som har målt hver gang? De fleste er elendig på å måle. Anonymkode: d22d6...a1f De to målene som var - var det samme person som målte, det som nå plutselig var på + var det en annen som målte. Anonymkode: 0e84d...0a1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #6 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De to målene som var - var det samme person som målte, det som nå plutselig var på + var det en annen som målte. Anonymkode: 0e84d...0a1 Da tipper jeg at svaret ligger der. Folk måler forskjellig, og noen er flinkere til vekstestimering enn andre. Jeg ville ikke hengt meg for mye opp i det, snart kommer babyen, perfekt uansett str ☺️ Anonymkode: 6357b...c38 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #7 Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De to målene som var - var det samme person som målte, det som nå plutselig var på + var det en annen som målte. Anonymkode: 0e84d...0a1 Da har du svaret der. Anonymkode: d22d6...a1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå