Gå til innhold

Spørsmål rundt det å squirte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål til dere som har erfaring på området.. Har lyst å få til dette, men sliter med det å slippe meg løs. (Har en flink og tålmodig mann som også har lyst å se dette)

Dere som kommer ved stimulering av g punktet, Stimulerer dere klitoris samtidig? Eller er det kun innvendig? 
Har tenkt at det kan være det som får meg over kanten, men om det da bare blir en vanlig orgasme? 

Anonymkode: 3abce...2a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vet det er urin? De som påstår noe annet vet ikke hva de prater om

Anonymkode: c6463...ace

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Om det er det ene eller det andre, har ikke noe å si, var ikke helt det jeg lurte på 😁

• Liker 7
Skrevet

Ikke alltid jeg får orgasme når jeg squirter. 

For min del er det sånn at jeg som regel må ha mye forspill og stimulere klitoris før vi går løs på g-punktet. Uten forspill sveller ikke området vi kaller g-punktet eller skenes kjertler som produserer væsken. Deretter stimulerer han g-punktet enten med fingrene eller ved å la pålen gli/trykke langs fremre vegg i skjeden. Jeg har samlet en del tips her.

Men, mitt beste tips er å slappe av og nyte opplevelsen, fremfor å jage mot squirtingen. Sex er ikke et prestasjonsløp. 💜

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det er ikke urin. Det har en annen smak, en annen lukt og en annen konsistens. Men det kan inneholde noen få dråper urin. Hvor skal store mengder urin komme fra når man nettopp har tømt blæra? Det kommer ikke ut av urinrøret. 

Anonymkode: 36b13...254

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

...........Men det kan inneholde noen få dråper urin. ............. Det kommer ikke ut av urinrøret. 

Anonymkode: 36b13...254

Hvor kommer det ut da?  De "dråpene" med urin du nevner.  Kommer de mirakuløst ut gjennom blæreveggen og over i en kjertel for så å "osmosere" seg ut?

Skrevet

Hvorfor skal all disse tråden alltid bli fylt av støy fra dem som synes det er så viktig å påstå at det er urin? :nei:

Den uenigheten trengs ikke for de som allerede er interessert og ønsker å få det til.

Squirt er utrolig sexy uansett, så kan de som ikke syns det samme la vær spamme trådene for de som synes det er digg.

Det er ikke urin, men kan inneholde, og jo, det kommer ut urinrøret. Akkurat som mannens sæd. Det enkleste er å betrakte det som en kvinnes versjon av det samme.

Til TS: Stimulering av g-punktet er det som skal til, men det er lettere jo kåtere du er. Så bruk gjerne god tid på oppvarming først. Noen stimulerer klitoris samtidig uten problem, men det kan forstyrre også, så prøv er mitt råd.

Det kreves som sagt stimulering av g-punktet. Forholdsvis kraftig trykk i forhold til det man ellers er vant til, og etterhvert både fort og hardt. Orgasmen trenger ikke være synkron med selve squiretingen og kan komme både før og etter.

Som du har oppdaget er det ofte en sperre for å slippe seg løs. Her er det bare å slappe av og ignorere tissefølelsen. Den lærer du å skille fra ekte tissetrenghet etterhvert. I tillegg til å slappe av kan du prøve å hjelpe med å presse når du kjenner det nærmer seg. Det fins mange gode og ikke fullt så gode instruksjonsvideoer på nett, men det går jeg utifra at dere har sjekket allerede. Det er bare å fortsette å prøve. Når dere lykkes er det sååå verdt det. Gled dere og lykke til.

Det sies også at ikke alle kvinner kan squirte, men det mistenker jeg for å være nok en myte rundt dette. Jeg har vært borti noen som mente at akkurat de ikke kunne. Men med riktig teknikk har ikke jeg vært borti noen som ikke har squirtet.

• Liker 8
Skrevet
Whistler skrev (9 minutter siden):

Hvor kommer det ut da?  De "dråpene" med urin du nevner.  Kommer de mirakuløst ut gjennom blæreveggen og over i en kjertel for så å "osmosere" seg ut?

Nå var det ikke dette ts spurte om, men siden det tydeligvis er kjempeusikkerhet og masse feiloppfatninger rundt omkring, så vil jeg anbefale deg å søke opp noen sikre kilder (media skriver utrolig mye merkelig og sprikende). 🙄

I 2017 publiserte Wickham ved Banner University Medical Center, USA, et studium baser på gynekologiske undersøkelser av 300 kvinner. De (og mange med dem) påstår at squirtet kommer fra Skenes kjertler og at kjertlene er dynamiske og tilpasser seg dersom de trenger å danne mye væske. De ligger bak området vi kaller g-punktet og sveller dersom g-punktet stimuleres. Væsken kjertlene produserer, ligner mer på prostatavæske enn på urin. En annen undersøkelse fra 2002 av noen italienere som undersøkte nesten 200 kvinner, konkluderte at størrelsen og antall varierer fra kvinne til kvinne. Og gjennom syklusen. (Referansene til disse studiene finne du her - så kan du lese selv.) 🧐

Den rådende teorien nå (såvidt jeg har klart å lese meg frem til i seriøs, nyere forskningslitteratur) er altså at væsken produseres i Skenes kjertler og frigjøres gjennom fremre vegg i skjeden (området vi kaller g-punktet). 

Og det stemmer med min erfaring. Fremre vegg blir liksom svampaktig og væsken siver ut akkurat som om du trykker på en svamp. Det kan være ganske store mengder det er snakk om (noen desiliter) selv om jeg nettopp har tømt blæra. 😳

Beklager, ts, hvis dette ble for langt utenom det du spurte om. Men, du spurte etter erfaring. Og min erfaring er fortsatt at forspill er viktig, stimulering av g-punktet er sentralt og squirtet er en blank, nesten luktfri, vannaktig væske som frigjøres gjennom skjedeveggen. Det kan bli noe skikkelig søl og trenger ikke komme sammen med en orgasme. 🤗

Oops... ble visst revet litt med her. 🤪

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Fioljenta skrev (2 minutter siden):

Det kan bli noe skikkelig søl

Oh yes...

Jeg squirtet da jeg var ung, ofte bare ved å ha vanlig vaginal sex. Det ble veldig vått sånn omtrent hver tredje gang i snitt. En gang i en bil sølte jeg til hele setet og det var ikke gøy i det hele tatt. Men så bare sluttet det å skje og nå er det årevis siden. Jeg får det heller ikke til når vi bevisst prøver å få det til å skje.

Anonymkode: f45eb...3c1

AnonymBruker
Skrevet
Uredd skrev (7 minutter siden):

Hvorfor skal all disse tråden alltid bli fylt av støy fra dem som synes det er så viktig å påstå at det er urin? :nei:

Den uenigheten trengs ikke for de som allerede er interessert og ønsker å få det til.

Squirt er utrolig sexy uansett, så kan de som ikke syns det samme la vær spamme trådene for de som synes det er digg.

Det er ikke urin, men kan inneholde, og jo, det kommer ut urinrøret. Akkurat som mannens sæd. Det enkleste er å betrakte det som en kvinnes versjon av det samme.

Til TS: Stimulering av g-punktet er det som skal til, men det er lettere jo kåtere du er. Så bruk gjerne god tid på oppvarming først. Noen stimulerer klitoris samtidig uten problem, men det kan forstyrre også, så prøv er mitt råd.

Det kreves som sagt stimulering av g-punktet. Forholdsvis kraftig trykk i forhold til det man ellers er vant til, og etterhvert både fort og hardt. Orgasmen trenger ikke være synkron med selve squiretingen og kan komme både før og etter.

Som du har oppdaget er det ofte en sperre for å slippe seg løs. Her er det bare å slappe av og ignorere tissefølelsen. Den lærer du å skille fra ekte tissetrenghet etterhvert. I tillegg til å slappe av kan du prøve å hjelpe med å presse når du kjenner det nærmer seg. Det fins mange gode og ikke fullt så gode instruksjonsvideoer på nett, men det går jeg utifra at dere har sjekket allerede. Det er bare å fortsette å prøve. Når dere lykkes er det sååå verdt det. Gled dere og lykke til.

Det sies også at ikke alle kvinner kan squirte, men det mistenker jeg for å være nok en myte rundt dette. Jeg har vært borti noen som mente at akkurat de ikke kunne. Men med riktig teknikk har ikke jeg vært borti noen som ikke har squirtet.

Takk for fint svar. Jeg skjønner jeg må prøve slappe av litt mer. Merker jeg får litt sånn prestasjonsangst, og da blir det selvsagt vanskeligere og nå målet og. 
greit å vite feks at orgasme og squirting ikke nødvendigvis kommer sammen.

AnonymBruker
Skrevet
Fioljenta skrev (2 timer siden):

Ikke alltid jeg får orgasme når jeg squirter. 

For min del er det sånn at jeg som regel må ha mye forspill og stimulere klitoris før vi går løs på g-punktet. Uten forspill sveller ikke området vi kaller g-punktet eller skenes kjertler som produserer væsken. Deretter stimulerer han g-punktet enten med fingrene eller ved å la pålen gli/trykke langs fremre vegg i skjeden. Jeg har samlet en del tips her.

Men, mitt beste tips er å slappe av og nyte opplevelsen, fremfor å jage mot squirtingen. Sex er ikke et prestasjonsløp. 💜

Takk for både dette svaret, og det lengre ned. Har lest tipsene dine. 🥰

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Omtrent hver eneste gang det kommer en tråd om squirting her på kg så kommer denne kommentaren som innlegg nummer 2. Slik har det vært i årevis. 

Er det deg som skriver det hver gang? Har du virkelig ikke noe bedre å ta deg til? Hva er poenget? 

Som tråstarter allerede har påpekt, så var det ikke det hun spurte om.
Neste gang du får lyst til kommentere en tråd om squirting, les nøye om trådstarter spør "Hva inneholder squirt?". Hvis det ikke er spørsmålet, så hopp videre til neste tråd, uten å kommentere.

Du behøver ikke å svare på dette innlegget heller.

Anonymkode: 88fe4...10c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må få en orgasme (eller ti) først. Tilter bekkenet oppover og "åpner" musklene nedentil samtidig som noe klitorisstimulering og noe røff og hurtig g-punktsstimulering. Ikke alltid det kommer sprut, men gaaanske ofte!

Anonymkode: b27aa...362

Gjest Alterego666
Skrevet
Uredd skrev (6 timer siden):

👆Word!👆

Skrevet

Jeg squirter med kun klitorisstimulering hvis jeg bruker en kraftig vibrator eller womanizer. Trenger ikke langt forspill engang. Kunne faktisk tenkt meg en tørr orgasme en gang i blant, blir jo alltid søl 🙈

Men viktigste er å klare å slappe av. Prøv deg fram med hva som funker for deg. Vil uansett anbefale å prøve med en vibrator. 

Skrevet

Ryddet for avsporinger.

Chantielle mod.

Skrevet

Det er gøy på en måte med squirting, men for min del ble det slik når jeg og eksen praktiserte dette, så ble det lett til at jeg squirta litt når vi ikke prøvde spesifikt på det. Det var jo opphissende, men jeg følte også litt sånn «huff da, er det sånn det skal være for meg herfra og ut». Det blir jo veldig vått, og friksjonen er ikke så god som med annet vaginalsekret. Så jeg syns det var litt forstyrrende rett og slett. Ble så singel og gikk lange tider uten sex, og nå squirter jeg ikke lenger. Sier det bare så du er klar over at når slusene har åpna seg, er det ikke sikkert de lukkes igjen. Hehe

For å svare på spørsmålene dine: for meg er det hard stimulering av fremre skjedevegg som trigger det. Jeg squirta også uten at jeg hadde orgasme, så det er nok litt ulikt fra person til person. Men hadde definitivt en følelse av utløsning. Det var jo deilig, men ikke orgasme slik jeg kjenner det. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spruter hvis jeg blir intenst stimulert på g-punktet, da kun med fingre. Har en gang sprutet etter at partner hadde noen fingre analt og en finger på klitoris. Folk kan si hva de vil men både jeg og partneren min er helt sikre på at det ikke er urin. Kanskje det er rester av urin, men det er ikke ren urin. Må oftest gå på toalettet for å tisse mye kort tid etter orgasmer.

Anonymkode: b7a74...129

Gjest Gyros
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Takk for fint svar. Jeg skjønner jeg må prøve slappe av litt mer. Merker jeg får litt sånn prestasjonsangst, og da blir det selvsagt vanskeligere og nå målet og. 
greit å vite feks at orgasme og squirting ikke nødvendigvis kommer sammen.

For å slappe av anbefaler jeg massasje. Gjerne hele kroppen og etterpå rolig å forsiktig intimmassasje. Få mannen etterpå til å fokusere på G-punktet med kom-hit-bevegelse med en finger eller to, gjerne med den andre flathånden tungt oppå/over klitorisområdet, mens dette pågår. Det vil nå bygge seg opp trykk. Bruk PC- muskelen, sprut (eller ved neste forsøk).

Endret av Gyros

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...