AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Skrevet 10. mars 2021 Har ei venninne / bekjent som jeg snakker en god del med.. siste uka har vært heftig for oss, da barnet mitt ble veldig syk og havnet på sykehuset. Har ikke snakket med så mange andre enn familie da det har vært tøffe dager. Sendte henne ei melding i dag, og fortalte hva som hadde skjedd. Hun skriver «huff» så forteller hun ei lang avhandling om noen søsteren hennes kjenner som også har vært syk. videre forteller hun at hun skal kjøpe seg en ny vaskemaskin da den andre er i stykker.. Er det mulig?? Anonymkode: 2d160...4ef
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #2 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har ei venninne / bekjent som jeg snakker en god del med.. siste uka har vært heftig for oss, da barnet mitt ble veldig syk og havnet på sykehuset. Har ikke snakket med så mange andre enn familie da det har vært tøffe dager. Sendte henne ei melding i dag, og fortalte hva som hadde skjedd. Hun skriver «huff» så forteller hun ei lang avhandling om noen søsteren hennes kjenner som også har vært syk. videre forteller hun at hun skal kjøpe seg en ny vaskemaskin da den andre er i stykker.. Er det mulig?? Anonymkode: 2d160...4ef Hun kan umulig ha barn selv? Anonymkode: 8b706...eec
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #3 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hun kan umulig ha barn selv? Anonymkode: 8b706...eec Jo hun har det Anonymkode: 2d160...4ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå