Gå til innhold

Ville dere valgt en mann på 2 meter hvis dere kunne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor skulle ikke damer det? Til tross for økt kreftsjanse og for at forholdet ryker velger de fleste kvinner å date noen som er høyere enn dem selv. To meter høy har flere fordeler som er attraktive i en partner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det er så høy man skal være for å date kvinner på over 170? Hele anekdotisk selvsagt, men jeg på over 190 har aldri fått kontakt med en kvinne over den høyden. De synes å være superkresne, mens de på under 160 stadig er interessert.

Anonymkode: a6457...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Den skjønte jeg ikke. Sammenligner du nåværende med eks? 183 var da voldsomt spesifikt. 
 

Samboer er 185 og det fungerer bra, selv er jeg 166. To meter er høyt! Men ikke totalt avskrekkende. 

Anonymkode: add49...51f

Haha, 20 cm høyere enn meg er perfekt for meg. Derfor så spesifikt.  

Anonymkode: 7ecfc...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 155, så har aldri vært mest interessant med menn på 2 meter sånn i utgangspunktet :P mannen min er 170-180. Det er en veldig fin høyde for meg!  🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 m er litt mye, selv om jeg er høy selv, men jeg går liksom ikke rundt med en målestokk så det kommer jo an på fyren. 

Anonymkode: 5ac65...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 180 selv og hadde ikke hatt noe problem på noen måte med en på 2 m. Hvis jeg skulle sagt et teoretisk ideal for høyde for min partner ville det nok vært 190 ca. Men samboeren min er 185 og jeg har aldri vurdert han ut i fra høyden. Det jeg ikke hadde taklet var en mann på 170. Da hadde jeg følt meg veldig stor. 

Anonymkode: f379a...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge partner er høyere enn meg er jeg fornøyd. Er 165 og typen er 1,78-79 ca. Husker jeg datet en som var samme høyde som meg en gang- og deeeet var ikke helt for meg . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1,57m og har hatt kjæreste på 2,02m. Størrelse var ikke et hinder for forelskelse men unektelig ble det praktiske problemer. Jeg satt helt komfortabel i economy på fly, han måtte ha businessclass med mindre kan kunne få plass på nødutgang. Han måtte ha ekstrastor seng, jeg følte meg som på en ensom øy på min halvdel. Sex var bra men noen stillinger kunne vi glemme. Jeg fikk omtrent klaustrofobi når jeg lå under ham. Kline kunne vi ikke stående, men mindre jeg sto på en stol eller trapp.

Forholdet sluttet men ikke pga høyden.

Anonymkode: 4e0f3...970

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke høyden det kommer an på, det er selve mannen. Min mann er 173 cm, jeg er 170 cm. Har aldri tenkt at han er en lav mann. Min far var 165 cm, han var ikke så høy. Men han hadde ikke problemer med å få seg dame i hvert fall. 

Anonymkode: 277ad...ccc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 meter er upraktisk, jeg er selv 171. Så for meg er mellom 170 og 185 perfekt, men velger ikke menn etter høyde 

Anonymkode: 60552...152

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer er rett under to meter høy, og jeg synes det er veldig attraktivt 😊 Selv er jeg 166, så ca. et hode lavere enn ham, men kjenner meg ikke så veldig igjen i den nakkeslengen, altså.

Anonymkode: ee6b9...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spicymami skrev (43 minutter siden):

Vil heller ha 2m enn 180. Synes 180 blir for lavt for min «smak». Typen er 195 og jeg er 170

Hvordan møttes dere? Synes jeg aldri ser så høye menn. Er han keitete? God i senga? Hva jobber du og han med?

Anonymkode: 23140...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan møttes dere? Synes jeg aldri ser så høye menn. Er han keitete? God i senga? Hva jobber du og han med?

Anonymkode: 23140...37c

Merkelige spørsmål😂 vi møttes før første gang da vi var 16 på vgs..  god i senga, han er siviløkonom og jeg er pedagog

Endret av Spicymami
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da passer kuken rett i munnen min når jeg står😉 

Anonymkode: 1e5db...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg er veldig individuelt. Jeg er selv 174 cm høy, har vært sammen med en fyr på 200 cm og syntes det var litt for høyt. Kjæresten min nå er 182 cm, som jeg liker aller best :) 

Anonymkode: 0243f...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, alt for høy! 1,80 er selvsagt bra nok og best i dette tilfellet. 

Anonymkode: 17933...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde passet bra for min del da jeg selv er 180 😅 Men kommer selvsagt an på mannen, ikke bare høyden ☺️

Anonymkode: 21fad...567

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hadde passet bra for min del da jeg selv er 180 😅 Men kommer selvsagt an på mannen, ikke bare høyden ☺️

Anonymkode: 21fad...567

Hvor høy er kjæresten da?

Anonymkode: 23140...37c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor høy er kjæresten da?

Anonymkode: 23140...37c

181 cm 🤓

Anonymkode: 21fad...567

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben min er 176. Jeg selv er 164 så han er jo uansett høyere enn meg.

Tenkte litt på det da sønnen var mindre, om han ikke ville bli så høy  men han har heldigvis blitt en flott gutt på 184. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...