Gå til innhold

Hvor får jeg tak i general extra sterk porsjonssnus i norge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor får jeg tak i billigst snus i Norge? Har gått tom pga jeg ikke lenger får handlet i Sverige. Det gikk bra lenge da jeg jobber i Sverige, men nå kommer jeg meg ikke over grensen!! 

Hvilke butikker selger billigst? Er det f. Eks noen nettbutikker som er rimelige inkl alt? 

Er general ekstra sterk porsjonssnus jeg bruker 

Anonymkode: e6342...6f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor får jeg tak i billigst snus i Norge? Har gått tom pga jeg ikke lenger får handlet i Sverige. Det gikk bra lenge da jeg jobber i Sverige, men nå kommer jeg meg ikke over grensen!! 

Hvilke butikker selger billigst? Er det f. Eks noen nettbutikker som er rimelige inkl alt? 

Er general ekstra sterk porsjonssnus jeg bruker 

Det finnes et dusin norske snusnettbutikker som du kan bestille "billig" snus fra, akkurat det merke du vil. Snuslageret.no er vel den mest kjente. 

Anonymkode: ac4eb...055

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det finnes et dusin norske snusnettbutikker som du kan bestille "billig" snus fra, akkurat det merke du vil. Snuslageret.no er vel den mest kjente. 

Men vet du hvem som er billigst? Vil ikke kjøpe for mange heller i fall jeg kan komme meg til Sverige og jobbe igjen snart 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor får du tak i? I alle dagligvarebutikker 

Anonymkode: a7035...d0c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvor får du tak i? I alle dagligvarebutikker 

Anonymkode: a7035...d0c

Ja, men hvor er det billigst? Har ikke sett på prisene på snus i Norge på mange herrens år, døde nesten av sjokk da jeg så kvitteringen av hva den kostet 

Maxwell skrev (8 timer siden):

snus.com

Er det en litt rimeligere plass? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men vet du hvem som er billigst? Vil ikke kjøpe for mange heller i fall jeg kan komme meg til Sverige og jobbe igjen snart 

Istedenfor å forvente at folk skal sjekke priser for deg, så kan du jo gjøre det selv. Ta deg en tur innom 6-7 nettbutikker å se prisen på snusen du ønsker å kjøpe, og så kjøper du fra den som selger billigst. Enkel og greit. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Istedenfor å forvente at folk skal sjekke priser for deg, så kan du jo gjøre det selv. Ta deg en tur innom 6-7 nettbutikker å se prisen på snusen du ønsker å kjøpe, og så kjøper du fra den som selger billigst. Enkel og greit. 

Jeg forventer ikke at folk skal sjekke priser for meg, jeg spør bare om de vet hvor det er billigst, mange snuser i Norge vettu ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Viss det er billig sterk snus du er ute etter -->(gjør det selv snus) prillian dunder + aroma. Blir å koste deg typ 25-30 kr boksen, alt etter hvor mye aroma du bruker.

Viss det kun er general ekstra sterk du er ute etter så får du bare sammenligne prisene på nettbutikkene.

Anonymkode: 7668d...1fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...