AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Skrevet 10. mars 2021 Flere «deprimerte» gravide her? Vet ikke om det er hormonene mine som gjør dette, er i uke 32, og føler meg så deprimert. Ingenting jeg gleder meg til, dårlig matlyst på grunn av halsbrann, sover dårlig, gråter fort, sliten rett og slett. Alt er stengt itillegg, ingen besøk, ingen sted å gå 😞 holder på å bli gal her Anonymkode: 92308...d0e 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #2 Skrevet 10. mars 2021 Hei. Er det første barnet? Anonymkode: 9011c...3f5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #3 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei. Er det første barnet? Anonymkode: 9011c...3f5 Hei. Nei, andre Første var enda mer vanskelig egentlig Anonymkode: 92308...d0e
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #4 Skrevet 10. mars 2021 Jeg... Uke 26 og føler meg ikke vel i kroppen, sliten i beina, jernmangel, trøtt og generelt trøtt.. Jobber 100% med to barn på 5 år hjemme. Sliten av alt husarbeidet, det å føle at en aldri får slappet helt av. Gleder meg til å få tilbake kroppen min også. Uff.. ikke lett å føle seg tung til sinns. Anonymkode: 51866...a40
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #5 Skrevet 10. mars 2021 Er gravid og føler meg nedstemt. Men tror det har med korona og nedstengning å gjøre. Er alene, og treffer få for tiden. Man får mye tid til å gruble. Den usikre situasjonen og eventuelle varighet tar på. Anonymkode: d30e6...402
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #6 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei. Nei, andre Første var enda mer vanskelig egentlig Anonymkode: 92308...d0e Ok. Det var godt at du har det bedre denne gangen❤️ du vet jo hva som venter deg så det er ikke så mye å trøste med, utenom babyen som snart er i armene dine. Er det korona som trigger deg tror du? Det er kanskje mulig å melde seg på gravid yoga om det ikke er så mange der, og om det går an å holde avstand:) Anonymkode: 9011c...3f5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #7 Skrevet 10. mars 2021 Er 26 uker på vei, har vært litt av og på... svært tungt svangerskap med mye plager, har vært veldig nedstemt og på gråten perioder. Akkurat nå går det fint, er sykemeldt (ikke pga det men annet) men hjelper Anonymkode: 2c6e4...3ef
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #8 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ok. Det var godt at du har det bedre denne gangen❤️ du vet jo hva som venter deg så det er ikke så mye å trøste med, utenom babyen som snart er i armene dine. Er det korona som trigger deg tror du? Det er kanskje mulig å melde seg på gravid yoga om det ikke er så mange der, og om det går an å holde avstand:) Anonymkode: 9011c...3f5 Ikke mye å trøste med nei, uff. Nå vet jeg hva som venter. Kan være korona også, med alt nedstengning. Det er som tomt og stille her. Man tørr nesten ikke invitere noen på besøk, eller gå til noen. Mannen på jobb hele tiden, eldste ungen er hjemme fra barnehage på grunn av stenging, og han krever aktivitet hele tiden, og roter over alt Sier til meg selv at dette går over snart, bare hold ut😅 Anonymkode: 92308...d0e
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #9 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg... Uke 26 og føler meg ikke vel i kroppen, sliten i beina, jernmangel, trøtt og generelt trøtt.. Jobber 100% med to barn på 5 år hjemme. Sliten av alt husarbeidet, det å føle at en aldri får slappet helt av. Gleder meg til å få tilbake kroppen min også. Uff.. ikke lett å føle seg tung til sinns. Anonymkode: 51866...a40 Har det nesten likt som deg jeg også. Jernmangel og trøtthet hele tiden. Husarbeid hele tiden, en unge som er hjemme fra barnehagen. Slapper av bare når ungen legger seg, og det er på kvelden kl 20 Anonymkode: 92308...d0e
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #10 Skrevet 11. mars 2021 Jeg fikk barn for noen måneder siden og følte meg deprimert stort sett hele graviditeten. Det er også grunnen til at jeg ikke vet om jeg ønsker å få flere barn. Fødsel og kolikkbaby var veldig greit i forhold. For min del gikk ikke svangerskapsdepresjonen over i en fødselsdepresjon i hvert fall, så det var jo et lyspunkt. Da babyen kom var liksom alt bare fint, selv om det ble krevende pga kolikk. Anonymkode: 9b0d9...a97
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #11 Skrevet 11. mars 2021 Husker første svangerskapet ble jeg utrolig nedstemt akkurat rundt da. Kommer nye hormoner på den tiden som gjør endel.. Anonymkode: 07b79...fb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå