Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama har fått en ny venninne da de begge har gått til samme fertilitets klinikk. Venninnen ble ikke gravid og mannen dumpet henne. Etter venninnen ble dumpa har det vært flere ganger at venninnen har prøvd seg på meg. En gang de hadde vært ute og trent så skulle dama dusje. Da satt venninnen seg oppå meg og gnikket underlivet. Venninnen har også hintet til meg, men har ikke noe konkret jeg kan ta henne på uten at jeg virker selv opptatt. Jeg lurer på om hun prøver å ødelegge for meg og dama. Eller om det kan være at hun er interresert i et hundre prosent uforpliktende forhold basert på sex.

Jeg orker ikke å ha sex med dama nå som hun har så stor mage og jeg blir seksuelt frustrert av dette. Jeg vet ikke om dama har sagt dette til venninnen og at hun bare leker seg med meg.

Hvorfor gjør venninnen dette?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Kremmeren skrev (6 minutter siden):

Dama har fått en ny venninne da de begge har gått til samme fertilitets klinikk. Venninnen ble ikke gravid og mannen dumpet henne. Etter venninnen ble dumpa har det vært flere ganger at venninnen har prøvd seg på meg. En gang de hadde vært ute og trent så skulle dama dusje. Da satt venninnen seg oppå meg og gnikket underlivet. Venninnen har også hintet til meg, men har ikke noe konkret jeg kan ta henne på uten at jeg virker selv opptatt. Jeg lurer på om hun prøver å ødelegge for meg og dama. Eller om det kan være at hun er interresert i et hundre prosent uforpliktende forhold basert på sex.

Jeg orker ikke å ha sex med dama nå som hun har så stor mage og jeg blir seksuelt frustrert av dette. Jeg vet ikke om dama har sagt dette til venninnen og at hun bare leker seg med meg.

Si fra til kjæresten din, det der er ikke en venn.

Anonymkode: c8650...c3d

• Liker 21
Gjest Lama_Drama
Skrevet

Og du lar henne bare holde på? Tafatt fyr du.

Skrevet
Lama_Drama skrev (Akkurat nå):

Og du lar henne bare holde på? Tafatt fyr du.

Når hun gnikket seg inntil meg og dyttet puppene i ansiktet så kastet jeg henne fysisk bort. Jeg lar henne ikke holde på

• Liker 2
Skrevet
Kremmeren skrev (4 minutter siden):

Når hun gnikket seg inntil meg og dyttet puppene i ansiktet så kastet jeg henne fysisk bort. Jeg lar henne ikke holde på

Du lar henne jo holde på hvis du ikke tar dette opp med henne og forteller at det ikke er greit og ikke noe du synes noe om.

• Liker 6
Skrevet

Du hinter jo til at du vil ha et seksuelt uforpliktende forhold med henne. Ta deg sammen å vær der for dama di! 

Stakars dame som har en type som deg, bærer frem ungen deres, men du orker ikke 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
Kremmeren skrev (20 minutter siden):

Du kan få i både pose og sekk! Kjør på!

Anonymkode: dfeb4...89d

• Liker 4
Skrevet
MMonroe skrev (Akkurat nå):

Du lar henne jo holde på hvis du ikke tar dette opp med henne og forteller at det ikke er greit og ikke noe du synes noe om.

Etter jeg kastet henne bort sa jeg, dette gir du faen i. Da lo hun av meg og sa jeg måtte slutte å være så innbilsk. Når hun er på besøk og dama ikke ser det kan hun spre bena så jeg ser trusa eller at hun justerer puppene. Hun kan også spise banan og titte på meg. Jeg har sagt til dama at jeg ikke likte at hun var så mye på besøk, men da ble dama sur. Venninnen driver med tarotkort og dama har veldig stor tiltro til henne. Jeg er redd for at venninnen kan ødelegge forholdet til meg og dama.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor har du ikke sagt noe om dette til dama di? Eneste måten å få henne ut av livene deres. Hun er helt klart ute etter å ødelegge for dere. 

• Liker 7
Skrevet

Det er jo bare å fortelle dama hvordan denne venninnen holder på så blir det nok fort slutt på det vennskapet.

AnonymBruker
Skrevet

Prøver dama di å teste deg? Avtalt spill med venninna?🤔

Anonymkode: 142ef...533

• Liker 3
Skrevet
Kremmeren skrev (1 minutt siden):

Etter jeg kastet henne bort sa jeg, dette gir du faen i. Da lo hun av meg og sa jeg måtte slutte å være så innbilsk. Når hun er på besøk og dama ikke ser det kan hun spre bena så jeg ser trusa eller at hun justerer puppene. Hun kan også spise banan og titte på meg. Jeg har sagt til dama at jeg ikke likte at hun var så mye på besøk, men da ble dama sur. Venninnen driver med tarotkort og dama har veldig stor tiltro til henne. Jeg er redd for at venninnen kan ødelegge forholdet til meg og dama.

For å være ærlig er det kun to scenarioer hvor forholdet til dama kan ryke.
1. Du gir etter for "flørten hennes".
2. Hun lyver til dama di om at du prøver deg på henne og dama tror på henne overfor deg. 

Har du fortalt dama hvorfor du ikke liker at hun er så mye på besøk? Har du sagt RETT UT at du føler at hun legger an på deg? Hvis du har gjort dette og dama fortsatt tror på denne venninnen kontra sin egen kjæreste så er det jo henne det er noe galt med. 

Så over til hva du kan og bør gjøre. 
Når venninnen hennes gjør disse tingene fremfor deg, si det rett ut slik at dama di hører det. F.eks når hun sprer beina "Ærlig talt, men det går da an å sitte slik at du ikke flasher undertøyet til gud og hvermann.", "Hvor har du kjøpt den trusa der? Tror den hadde sett digg ut på dama mi". Du kan f.eks også flytte deg fra situasjonen og kjærtegne dama di for å lage en "statement". 

Lykke til!

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, så sykt cringe ...

Hun ler av deg og sier at du ikke skal være så innbilsk?

Hun er jo sinnssyk, på ekte sinnssyk.

Anonymkode: e268a...4a4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du vært typen min hadde du fortalt henne i klartekst hvor skapet skal stå. Det der er ikke greit og du som mann skal slenge henne vekk og fokusere på den dama som nå ofrer kroppen sin for å gi dere to et felles barn sammen. At du er seksuelt frustrert kan fikses på flere måter og jeg kan love deg at sex etter fødsel kan ta lang tid og. (Hos oss var ikke jeg klar før 5mnd etter fødsel, og det var så annerledes for min del at jeg gikk i kjelleren psykisk) 

Anonymkode: 539ee...ef6

AnonymBruker
Skrevet

TS, er dama di litt dum, eller noe? Virker jo sånnn ...

Anonymkode: e268a...4a4

AnonymBruker
Skrevet

Dama di får nok venninnen sin til å teste deg. Dette er nok et planlagt spill. 

Anonymkode: b2519...9ab

AnonymBruker
Skrevet

Du "orker" ikke ha sex med den gravide dama di?  Det er det verste med hele innlegget. 

Anonymkode: 11988...4e6

• Liker 10
Skrevet

Jeg har forsøkt å fortelle dama at venninnen prøver seg på meg, men hun mener det ikke kan stemme. Hun stoler mer på venninnen enn meg og det gjør meg forbanna. Problemet er at venninnen alltid gjør det når dama ikke ser. Jeg har ikke vært utro en eneste gang i forholdet, men når dama ikke tror meg får jeg lyst til å være utro med venninnen for å bevise det.

Dama er også blitt mer klengete jo mer jeg dytter henne vekk. Det får meg bare til å miste interressen for henne enda mer.  Om natten når jeg sovner så legger hun seg inntil meg for deretter å stå opp av sengen for å gå på do. Dette vekker meg og gjør meg forbanna. Jeg har sagt til henne at jeg trenger mer plass, men om natten legger hun hodet inntil ryggen og jeg våkner når jeg skal snu meg.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo bare tull 

Anonymkode: ba680...7aa

• Liker 3
Skrevet

Jeg skal filme venninnen når dama ikke er der.

Da vil nok dama be om unnskyldning for å ikke tro meg når hun ser video

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...