Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. mars 2021 #1 Skrevet 10. mars 2021 Miljøpartiet De Grønne vil gi alle landets kommuner rett til å forby bensin- og dieselbiler. Regjeringen stritter imot. https://www.nrk.no/osloogviken/mdg-apner-for-a-forby-bensin--og-dieselbiler-i-hele-landet-1.15409560?fbclid=IwAR2FFi7Jt297gVYvqtZORk0s4YMz5H79IjdAQHBNnQZ5K_j3D5e-NZczz0Q For ett idiotisk forslag, De hater virkelig biler. Hva med folk som bor med lange avstander som er avhengig av bilen sin, er ikke så mange lade stasjoner rundt i Norges land. Håper inderlig vi slipper denne galskapen.
esk Skrevet 10. mars 2021 #2 Skrevet 10. mars 2021 Gud hjelpe meg for et distriktsfiendtlig parti 😳 7
TheTrollHunter Skrevet 10. mars 2021 #3 Skrevet 10. mars 2021 MDG kan bare ønske så mye de vil. Det strider mot EU/EØS-reglene. Så bare kjør på, de får det ikke gjennom 3
Thjelp Skrevet 10. mars 2021 #4 Skrevet 10. mars 2021 (endret) Derfor får MDG aldri min stemme, jeg bor i distriktet og blir helt matt av dem... De skulle ha tatt seg en runde ut på bygdene og sett hvordan ting fungerer utenfor bylivet. For nei, jeg har ikke råd til Elbil, og nei, jeg kan ikke ta kollektiv(har kun buss, som følger skoleruta, hvordan skal jeg komme meg hjem kl21 i juli?) Jeg trenger dieselbilen min for å dra på jobb Endret 10. mars 2021 av Thjelp 6
Hr. Aktiv Skrevet 10. mars 2021 #5 Skrevet 10. mars 2021 Synes det er veldig bra at de nå drar hele landet under en kam og kjører fullt ut denne politikken. De vil høste frukter av dette ved mye mindre stemmer. Hadde de hatt gode poeng hadde de hatt gode alternativ også, men det har de ikke. 2
Gjest theTitanic Skrevet 11. mars 2021 #6 Skrevet 11. mars 2021 Catalina Culès skrev (På 10.3.2021 den 20.58): Miljøpartiet De Grønne vil gi alle landets kommuner rett til å forby bensin- og dieselbiler. Regjeringen stritter imot. https://www.nrk.no/osloogviken/mdg-apner-for-a-forby-bensin--og-dieselbiler-i-hele-landet-1.15409560?fbclid=IwAR2FFi7Jt297gVYvqtZORk0s4YMz5H79IjdAQHBNnQZ5K_j3D5e-NZczz0Q For ett idiotisk forslag, De hater virkelig biler. Hva med folk som bor med lange avstander som er avhengig av bilen sin, er ikke så mange lade stasjoner rundt i Norges land. Håper inderlig vi slipper denne galskapen. Håper folk snart får øynene opp for hvor sinnsyke ideer mdg har. De får bygge en mur rundt Oslo og la resten av oss i fred. Oslo er fortapt og de har frivillig valgt dette. Fikk litt assosiasjoner til Hunger Games når jeg leste innlegget...
Kjetil E Skrevet 11. mars 2021 #7 Skrevet 11. mars 2021 TheTrollHunter skrev (På 10.3.2021 den 21.09): MDG kan bare ønske så mye de vil. Det strider mot EU/EØS-reglene. Så bare kjør på, de får det ikke gjennom Hvor har du det ifra? Er slettes ikke uvanlig med begrensninger på biler og biltrafikk nedover i Europa. Dog fortrinnsvis i enkeltbyer. Dog enig at dette er et idiotisk forslag, og jeg mener at MDG ødelegger for miljøet. De er så ekstreme at folk flest for miljøsaken langt opp et vist sted.
Oppgitt78 Skrevet 11. mars 2021 #8 Skrevet 11. mars 2021 (endret) Spørs om det ikke er på tide at enkelte MDG’ere hiver seg på bysykkelen en tur ut til distriktene, og får et reelt innblikk i hvordan kollektivtrafikken fungerer på bygdene. Miljøkampen er viktig, men det må komme gode løsninger på plass før vi kan vurdere å forby alt mulig rart. Endret 11. mars 2021 av Oppgitt78 1
Brunello Skrevet 11. mars 2021 #9 Skrevet 11. mars 2021 Skjønner ikke argumentet med avstand. Det er sjelden man må kjøre mer enn 10 mil uten mulighet for lading. Og uansett er rekkevidden lang på nye el-biler.
Stina234 Skrevet 12. mars 2021 #10 Skrevet 12. mars 2021 Nå vet vi hvor alle hjernedøde befinner seg, i MDG. 1
Drizzt Skrevet 13. mars 2021 #11 Skrevet 13. mars 2021 🤣 MDG blir mer og mer fanatiske og mer og mer virkelighetsfjerne. Det er farlig for Norge å gi dem makt. Vi kan se ødeleggelsene i Oslo og tenk dere hvis det blir på nasjonalt nivå. Grøss. 3
Madame Butterfly Skrevet 14. mars 2021 #12 Skrevet 14. mars 2021 De tror på dette selv. De tror de skal redde verden med å kjøre tesla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå