Gå til innhold

Blir provosert av klesstilen til queen elizabeth

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare meg som får optisk migrene av de sterke fargene på klærne hennes? Blir provosert siden hu velger sterke farger fordi hu tror folk legger lettere merke til hu

Anonymkode: 6bcd8...92d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Bare meg som får optisk migrene av de sterke fargene på klærne hennes? Blir provosert siden hu velger sterke farger fordi hu tror folk legger lettere merke til hu

jeg får raseri-anfall. Ble lagt inn på psykiatrisk på grunn av henne. Hvordan våger hun. Forstår hun ikke at jeg eksisterer? Moi.

Anonymkode: 2c378...006

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

Hutte meg hu!

Anonymkode: 82de7...b7c

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Da får du la være å se på henne da vet du. 

AnonymBruker
Skrevet

"Hu"? Har du ikke lært å skrive?

Hun står da fritt til å velge seg akkurat de fargene hun vil. Hun er svært konservativ i alle andre henseender, så at hun velger litt knallfarger på klærne, er bare fint. Gå litt utenfor boksen.

Anonymkode: 31869...5fb

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Hun får lov til å kle seg sånn. Hun er jo dronning! 

Anonymkode: 322cd...b9a

• Liker 8
Skrevet

La den gamle dama kle seg som hun vil. Det er få friheter hun har i livet.

• Liker 16
Skrevet (endret)

Litt merkelig å bli provosert av klesstilen til ei som døde for 418 år siden.

Det er også merkelig å bli provosert av den nåværende dronning Elizabeth.

Det er egentlig idiotisk å bli provosert av klesstil. 

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 13
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Man kaller ikke en dronning for "hu" :fy_fy:

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

#StayKrenka 

Fint forsøk på trolling

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dronning Elizabeth på norsk - ikke queen elizabeth 

Hun - ikke hu 

Jeg blir provosert og får migrene av skrivefeil.

Anonymkode: 1ae41...392

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg går også amok pga det. Heldigvis har de gitt meg beroligende medisiner for å klare å kontrollere følelsene som dronning Elisabeths klær vekker i meg.. 

Anonymkode: 7e257...15d

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Dette gir meg langt mer hodepine enn klesstilen til en nesten 100 år gammel dame på den andre siden av Nordsjøen :ler: Og oppmerksomhet vil jeg tro hun både får, har fått, mer enn nok av hele sitt liv. 

• Liker 15
Skrevet

Det er jammenmeg lett å bli provosert og krenket i 2021...

• Liker 3
Skrevet (endret)

Vet ikke om dette er tull, men jeg svarer likevel. Tror grunnen til at Dronning Elizabeth bruker klær med sterke farger, er fordi da er det lettere for sikkerhetsvaktene/politiet å vite hvor hun er. I tilfelle det skjer en nødsituasjon.

Endret av Ti.09
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er kult jeg. 

Anonymkode: 77b24...002

• Liker 6
Skrevet
Ti.09 skrev (1 minutt siden):

Vet ikke om dette er tull, men jeg svarer likevel. Tror grunnen til at Dronning Elizabeth bruker klær med sterke farger, er fordi da er det lettere for sikkerhetsvaktene/politiet å vite hvor hun er. I tilfelle det skjer en nødsituasjon.

Ja, det står her at det er for å skille seg ut i mengden:

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24663284/derfor-har-dronning-elizabeth-alltid-paa-seg-sterke-farger

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Ti.09 skrev (3 minutter siden):

Ikke dumt tenkt. 

Anonymkode: 77b24...002

• Liker 2
Skrevet

"Hun tror at folk legger merke til henne"? Du mener at den britiske dronningen - Storbritannias høyst elskede og lengst regjerende monark - innbiller seg at folk bryr seg om hennes tilstedeværelse og burde jekkes ned litt? Dagens :rulle: 

Flere gamle - og yngre - damer burde følge hennes eksempel - verden trenger mer farge. 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Hennes kongelige høyhet dronning Elizabeth II av England kler seg i alle lystens glade farger. Tenk om resten av verden hadde likt farger også. Ikke alle som synes det er viktig å være kommunegrå slik trådstarter ønsker å være. 1-0 til Dronning Elizabeth II. 

Anonymkode: f017b...8ca

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...