Gå til innhold

Noen som har fantasier av å beføle en dame på en buss eller tog?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår selvfølgelig hvorfor det er galt. Konsent er viktig.

Jeg tenker i kontekst om du vet at dama faktisk har lyst til det. I beste fall må det være noe arangert.

Men jeg blir veldig kåt å tenke på noen damer som liker å bli befølt bare. Er generelt derfor jeg tenner på det

Anonymkode: 82603...8c6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og fantaserer om det samme, men det måtte vært i rett setting og av en fyr jeg også var keen på, selv om vi ikke kjente hverandre fra før.. Men jeg tror ikke å arrangere noe sånt ville vært det samme. Spenningen ligger i at det er spontant og at man ikke kjenner hverandre..

Anonymkode: ba5cf...c82

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er kvinne og fantaserer om det samme, men det måtte vært i rett setting og av en fyr jeg også var keen på, selv om vi ikke kjente hverandre fra før.. Men jeg tror ikke å arrangere noe sånt ville vært det samme. Spenningen ligger i at det er spontant og at man ikke kjenner hverandre..

Enig. Har sittet ved siden av  kjekke gutter på min alder på toget hvor jeg har kjent at jeg var våt. På nattog har jeg også hatt sykt lyst til å kjenne litt på sidemannen. Hvis han hadde likt det kunne det blitt en meget hyggelig togtur i natten. 

Anonymkode: bce7e...537

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken togstrekning bruker du, ts? 😛🤭

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvilken togstrekning bruker du, ts? 😛🤭

Bergen område. Enn der ^^

Anonymkode: 82603...8c6

Skrevet

Sitti for lenge hjemme så du har fått sånne skeive fantasier? Men finnes sikkert damer som liker å bli befølt sånn litt på rompa på tåget😏🤷 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Finnes jo voldtektsmenn som sikkert er pene nok, og spennende?

AnonymBruker
Skrevet

Tro meg, folk merker det.

Anonymkode: 2b094...097

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du får håpe du møter eksen min, hun fantaserte om å bli grafset på og befølt under reise med bussen eller toget.

Anonymkode: 34a9b...bc5

AnonymBruker
Skrevet

Det var en supersexy dame på bussen som hvilte den flotte rumpa si på kneet mitt. Hun sto i midtgangen, jeg satt med høyrebeinet litt utenfor setet. Mulig hun trodde det var et håndtak. Ble litt kåt, ja.

Anonymkode: b760b...824

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

NEI. BARE NEI.

Anonymkode: 31de7...bc5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at det er fler måter å gi consent på, det kan være med blikk f.eks eller at du tilrettelegger for han at han kan beføle  deg. Dere som drar inn voldtekt her er helt ute å kjøre!

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg mener at det er fler måter å gi consent på, det kan være med blikk f.eks eller at du tilrettelegger for han at han kan beføle  deg. Dere som drar inn voldtekt her er helt ute å kjøre!

Men nå har da ikke de andre på bussen / toget gitt consent til å bli med på andres sexliv.

Anonymkode: 8668f...1da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er veldig fullt på toget kan man få til mye, hvis man er forsiktig. Da vil ikke damene vite hvem som tar på.

Anonymkode: 7df1c...cfc

AnonymBruker
Skrevet

Ja det var ei på pendlertoget jeg gjerne skulle tafsa på

Anonymkode: c9f61...f11

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, ikke gjør det. Det er så motbydelig med menn som gnir penis inntil deg på buss/tog/bane. 
Fingra av fatet. Du kan jo evt finne deg ei dame som vil da, og ha litt rollespill om dere klarer å være diskrete. 

Anonymkode: 26aa7...7c2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvis det er veldig fullt på toget kan man få til mye, hvis man er forsiktig. Da vil ikke damene vite hvem som tar på.

Anonymkode: 7df1c...cfc

Da er du bare en feig creep 🙄 det er ikke det det er snakk om her! 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Det var en supersexy dame på bussen som hvilte den flotte rumpa si på kneet mitt. Hun sto i midtgangen, jeg satt med høyrebeinet litt utenfor setet. Mulig hun trodde det var et håndtak. Ble litt kåt, ja.

Anonymkode: b760b...824

Minner meg om en gang det kom en brå sving når jeg gikk mot kafévogna og jeg datt i fanget på en mann som tok det veldig fint hahahaha, ❤❤❤❤❤ han var søt..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg beklaget meg, men han sa at dette var da bare koselig hahaha 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...