Gå til innhold

Om du kunne velge å vrake i hvor du kunne bo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du valgt et snobbete sted der folk hadde litt for mye penger eller et helt vanlig sted der folk var mer jordnære og opptatt av andre ting en penger og status?

Jeg hadde valgt et helt vanlig sted.  Liker meg langt ut på bygda, er vokst opp sånn så hadde følt meg mer hjemme. Dette er en tråd bare for morro. Ikkr for å henge ut noen

Anonymkode: e3732...043

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville valgt et skjermet hus helt nede ved strandkanten hvor det ikke var så mye folk til vanlig på en sommerdag. Det er vel stort sett noe sånt fiffen velger også så det blir for dyrt for meg, men det hadde vært deilig å bo sånn og huset hadde ikke trengt å være så veldig stort heller.

Skrevet

Da hadde jeg flyttet til York i Storbritannia,  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde du valgt et snobbete sted der folk hadde litt for mye penger eller et helt vanlig sted der folk var mer jordnære og opptatt av andre ting en penger og status?

Jeg hadde valgt et helt vanlig sted.  Liker meg langt ut på bygda, er vokst opp sånn så hadde følt meg mer hjemme. Dette er en tråd bare for morro. Ikkr for å henge ut noen

Anonymkode: e3732...043

Et trygt sted med fint vær

Anonymkode: 1f6b2...bd4

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg kunne velge og vrake...  Da tenker jeg et sted hvor vinteren varer max 1 måned (desember for maksimal julestemning), mens sommeren er aldri varmere enn 26 plussgrader. Skjermet med mye lys og nær mark og vann, men med kort vei til bylivet og all dets kulturtilbud. Jeg hadde trivdes best rundt mer mangfoldig mennesker med ulike syn på verden og interesser, som man kan slå av en god prat med, men uten noe status eller pengeræl. Vet ikke hva slags by dette kunne vært...

Anonymkode: cd6e3...e4e

AnonymBruker
Skrevet

Munkerudåsen.  Mer jordnært enn Solveien og ganske fint likevel. Kunne ordnet meg et svømmebasseng og bygget på et hus der oppe. 

Anonymkode: 71952...7d1

• Liker 1
Gjest PunkCouture
Skrevet

Ville flyttet utenlands. Kanskje Australia eller New Zealand. Ville bodd landlig, eller ved sjøen. I alle flall et sted med mye urørt, vakker natur rundt meg. 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Fritt valg av sted, en storgård for sommeren i Norge med stor løvskog jeg kunne gått tur i på egen grunn, men at gården var stor nok til at den kunne drives av andre da jeg har lystvtil p bo slik, men ikke være gårdbruker. Gjerne i Vestfold, passe langt fra Oslo. Sem hovedgård hadde gjort seg, men med nedlagt golfbane. Og en 200 kvadratmeters leilighet på Frogner for arbeidsdagene og en vinterbolig i Frankrike, også det en stor romslig gård og eiendom med løvskog. Jeg må ikke ha det veldig varmt om vinteren, bare jeg slipper snø og is. Elsker herskapelige boliger. 

Anonymkode: 97490...2d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...