Totalya Skrevet 23. august 2005 #1 Skrevet 23. august 2005 Kjøpte en av disse Lano gakk gakk, og den ble godt mottatt av minstemann i familien. Som vanlig kjøper jeg refill og fyller på, og tenkte å gjøre det denne gangen også. Leste faktisk på baksiden og der sto det jo også at dette var "lurt". Men pga fasongen (gakk gakkene) viste det seg at innholdet i refillen ikke fikk plass. Dispenseren var rett og slett for liten. Juks! Hva gjør jeg med all såpa i refillposen? Den er jo nærmest ubrukelig, greit for èn håndvask der og da, men det var jo så alt for mye!
Lula Skrevet 23. august 2005 #2 Skrevet 23. august 2005 Tja, du kan jo feks. tape igjen refillposen, og så etterfylle når det blir plass???
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2005 #3 Skrevet 23. august 2005 Hm...det var jo veldig snodig og dumt da...Men det går jo an å gjøre som Lula sier da, selvom jeg er enig i at det skulle være unødvendig - refillen bør passe i beholderen. K
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2005 #4 Skrevet 23. august 2005 Kjøpte en av disse Lano gakk gakk, og den ble godt mottatt av minstemann i familien. Som vanlig kjøper jeg refill og fyller på, og tenkte å gjøre det denne gangen også. Leste faktisk på baksiden og der sto det jo også at dette var "lurt". Men pga fasongen (gakk gakkene) viste det seg at innholdet i refillen ikke fikk plass. Dispenseren var rett og slett for liten. Juks! Hva gjør jeg med all såpa i refillposen? Den er jo nærmest ubrukelig, greit for èn håndvask der og da, men det var jo så alt for mye! ← sett posen i en annen plastpose og knyt godt igjen. Såpen holder seg lenge den. sjelden jeg får plass til alt, uansett refil. Står i skapet til jeg kan etterfylle. første gang jeg hører om at noen har problemer med "restene"
Totalya Skrevet 23. august 2005 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2005 Måtte bare slippe ut litt stim. Klarer jo å tenke meg til hva jeg kan gjøre med restene egentlig, men det er bare så irriterende at det i det heletatt blir rester når man bruker samme sort...
Tusenfryd Skrevet 24. august 2005 #7 Skrevet 24. august 2005 Fikke plass til alt i den forrige heller, jeg, men sparte da på resten for det og helt i når det var brukt litt.
Naken Skrevet 24. august 2005 #8 Skrevet 24. august 2005 Her i huset fikk vi plass til alt... ← Det gjorde vi hos oss også faktisk.. Det er vel ikk forskjellige størrelser refill ute og går? Høres rart ut.. :klø:
Gjest Kaffegjesten Skrevet 24. august 2005 #9 Skrevet 24. august 2005 Veldig ofte er refill dyrere pr ml/dl/gr/kg enn hvis du kjøper originalpakken. Har du/dere sjekket det?
tøydukke Anna Skrevet 24. august 2005 #10 Skrevet 24. august 2005 Jeg har også hatt problemer med Lano refill poser, men det var til den gamle flasken. Ble alltid en del igjen i posen.... Og ja, det hender jeg ser at refill-posen er dyrere enn vanlig flaske. Litt rart egentlig. Men det er jo mer miljøvennlig da.
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2005 #11 Skrevet 24. august 2005 Synes Lano Gakk Gakk var svært dyrt uansett jeg, bare pga de plastdingsene. Søt ja, men jeg kjøper heller Euroshopper såpe til 9 kr.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #12 Skrevet 7. september 2005 Lano har to forskjellige refiller. En på 250 ml (Til dusjflaskene)og en på 300ml (til håndsåpen). Ellers er jeg enig med Rosin. Det er dyrt med Lano, når man kan få andre såper til under halve prisen. Og Lano Gakk Gakk er sikkert enda dyrere enn vanlig lano.
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2005 #13 Skrevet 7. september 2005 Det går også an å fylle opp Lano Gakk Gakk'en når den er tom med en billigere såpe. Det må da vel ikke være Lano?
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2005 #14 Skrevet 7. september 2005 Det går også an å fylle opp Lano Gakk Gakk'en når den er tom med en billigere såpe. Det må da vel ikke være Lano? ← MM....lano stinker
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #15 Skrevet 7. september 2005 GakkGakk-holderen må være helt tom for såpe før man fyller på med refillen. Refillen er akkurat nok til å fylle beholderen...
Totalya Skrevet 7. september 2005 Forfatter #16 Skrevet 7. september 2005 Den var tom, og det var håndsåperefill...
Pasha Skrevet 12. september 2005 #17 Skrevet 12. september 2005 Det går også an å fylle opp Lano Gakk Gakk'en når den er tom med en billigere såpe. Det må da vel ikke være Lano? ← Nei, det går ikke! Da sier det BAANG!!! (blir en eller annen kjemisk reaksjon med gakkakene og ny såpe)
Gjest Nickløs Skrevet 13. september 2005 #18 Skrevet 13. september 2005 Jeg fikk også plass til alt..
Gjest Qlio Skrevet 14. september 2005 #19 Skrevet 14. september 2005 Her fylles gakk-gakken opp med håndsåpe fra First Price. Skjønner jeg har vært heldig som ikke har fått en eksplosjon...
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #20 Skrevet 15. september 2005 Har sjekket, Lano gakk gakk inneholder 275 ml såpe, en refillpose er 300 ml. Kjøpte gul First Price-såpe og fylte på, det har enda ikke eksplodert på badet vårt.... Med en treåring som nylig har begynt å vaske seg sjæl går det litt såpe for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå