Gå til innhold

Mange med psykopatiske trekk som blir siviløkonomer/ sivilingeniører eller studerer industriell økonomi?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler at mange mennesker med den bakgrunnen har et robotaktig preg. Flere som har tenkte det samme?

Anonymkode: 89d90...cf4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja fyfaen. Jeg gikk indøk og drepte fem hundevalper allerede før lunsj. Skulle gjerne skrevet mer, men må gå og banke dama. Hun har kjøpt visittkort som ser bedre ut enn mitt... 👿

Anonymkode: 7ad21...f58

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

😂😂😂

begynte å tenke på at regnskapsføreren min er sivøk. han er litt pussig, men neppe psykopat😝

Anonymkode: dc57d...9a9

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det var derfor jeg ble sivilingeniør. Jeg tenkte «hvilken linje er mest psykopatvennlig?»

Anonymkode: 99125...641

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ingeniører og økonomer er jo veeeeldig forskjellige så rart at de er i samme bås? Er det sivil som gjør det? 😂

Anonymkode: d8af3...0fd

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, det var derfor jeg ble sivilingeniør. Jeg tenkte «hvilken linje er mest psykopatvennlig?»

Anonymkode: 99125...641

Hahaha. Etter at den «exit» serien har kommet 😂😂

Anonymkode: ae170...4d8

• Liker 2
Skrevet (endret)

Typen er siviløkonom og har ikke fått med meg noen psykopatiske trekk hittil

Endret av Spicymami
AnonymBruker
Skrevet

Tror du har et litt feil bilde av en psykopat. Disse yrkene du nevner blir litt for kjedelige for en sånn en. 

Anonymkode: 9aaa0...776

AnonymBruker
Skrevet

Nå er vel robotaktig og psykopatisk to helt ulike ting? Psykopater er jo gjerne tilsynelatende sjarmerende. 

Anonymkode: b3fb6...1fc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Føler at mange mennesker med den bakgrunnen har et robotaktig preg. Flere som har tenkte det samme?

Anonymkode: 89d90...cf4

Robot aktig?? Eh, de skal ikke jobbe på en fabrikk. Er du klar over hvor vanskelig ingeniør er?

Anonymkode: 84adc...e8e

AnonymBruker
Skrevet
Spicymami skrev (42 minutter siden):

Typen er siviløkonom og har ikke fått med meg noen psykopatiske trekk hittil

Men fra hvor? NHH eller en annen høyskole? NHH er kjent for å være verre enn andre skoler. Hvor mye tjener han? Og har dere råd til bra bolig og bil og slikt?

Anonymkode: cb5ef...8cd

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men fra hvor? NHH eller en annen høyskole? NHH er kjent for å være verre enn andre skoler. Hvor mye tjener han? Og har dere råd til bra bolig og bil og slikt?

Anonymkode: cb5ef...8cd

Han tok utdanningen på BI. God lønn/bolig/bil og generelt god råd. Vi er ikke rike men vi mangler ingenting og kan egt kjøpe det meste vi har lyst på

AnonymBruker
Skrevet

Siving./-øk : nei

Indøk: nja, jo. Pussig mange folk som kanskje mangler noen empatiske/sympatiske evner. Tenker det er bra de ikke valgte å jobbe med helse.. 

Anonymkode: ce11b...943

AnonymBruker
Skrevet

Kan vel heller si at mange konkurransemennesker studerer Ind.Øk, og at veldig konkurrerende mennesker kan virke litt kalde, da de gjerne vil vinne i alt de gjør, uansett pris. 

Anonymkode: 72287...f1c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk ind.øk, og føler meg hverken robot aktig eller psykopatisk. Men jeg er veldig strukturert (og kanskje litt kjedelig;)). Mine klassekamerater var smarte og konkurranseorienterte, og jeg ser i dagens næringsliv at mange av de har gjort det godt. Det synes jeg er hyggelig:)

Anonymkode: c6a8d...286

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...