AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Skrevet 10. mars 2021 Jeg har fått klarsignal de HR og min leder å overføre 5 uker ferie fra 2021 til 2022 sånn at jeg da har 10 uker ferie på slutten av permisjonen.. Jeg jobber på sykehus på helse sør/øst.. noen som vil fortelle meg hvordan jeg søker om utsettelse ferie? Må jeg legge dette inn i NaV-søknaden ? Det er vel forsåvidt irrelevant for Nav at jeg tar 10 uker ferie på slutten der.. Permen min som er betalt slutter i mars uansett.. også lurer jeg på om jeg får utbetalt feriepenger selv om jeg utsetter ferie? Anonymkode: bccb7...c2e
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #2 Skrevet 10. mars 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har fått klarsignal de HR og min leder å overføre 5 uker ferie fra 2021 til 2022 sånn at jeg da har 10 uker ferie på slutten av permisjonen.. Jeg jobber på sykehus på helse sør/øst.. noen som vil fortelle meg hvordan jeg søker om utsettelse ferie? Må jeg legge dette inn i NaV-søknaden ? Det er vel forsåvidt irrelevant for Nav at jeg tar 10 uker ferie på slutten der.. Permen min som er betalt slutter i mars uansett.. også lurer jeg på om jeg får utbetalt feriepenger selv om jeg utsetter ferie? Anonymkode: bccb7...c2e Nav vil ikke vite om ferie etter permisjonen din på din del av søknaden, men pappaen må huske å søke utsettelse hvis han ikke begynner sin permisjon rett etter din slutter Jeg jobber i en kommune og der har de et skjema man bruker når man søker om permisjon og der plotter man også inn om man skal ta ut ferie. Da har lønnskontoret kontroll og gjør ting riktig. Kanskje din arbeidsplass har noe lignende? Jeg vet ikke hvordan det blir med feriepenger når ferien overføres, for jeg får bare lønn som vanlig fra arbeidsgiver også ordner de med NAV. Anonymkode: 16855...3ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå