Gå til innhold

Min mann synes jeg tenker for mye på sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir oppriktig lei meg og når han sier det føler jeg meg dum og kravstor. Trodde menn likte en kåt kone som alltid var villig, og som tullet og snakket om sex? Tydeligvis ikke min mann. 
Er det han eller jeg som er rar? Jeg synes det er kjedelig og turnoff at han klager på at jeg ofte tenker på sex. 
Kanskje jeg bare skal slutte helt, og la han komme til meg? Bare avvise han? For det er slik jeg føler han gjør med meg. 

Anonymkode: 88144...c91

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle menn elsker en kone som ofte tenker på sex. De få som ikke gjør det kan du henge på veggen. Trenger ikke store veggen til det.

Anonymkode: f7749...3ba

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg blir oppriktig lei meg og når han sier det føler jeg meg dum og kravstor. Trodde menn likte en kåt kone som alltid var villig, og som tullet og snakket om sex? Tydeligvis ikke min mann. 
Er det han eller jeg som er rar? Jeg synes det er kjedelig og turnoff at han klager på at jeg ofte tenker på sex. 
Kanskje jeg bare skal slutte helt, og la han komme til meg? Bare avvise han? For det er slik jeg føler han gjør med meg. 

Det er stor forskjell på å ha mye sex og snakke om sex til stadighet. Personlig kunne jeg hatt sex nesten hver dag, men er ikke spesielt interesser i å snakke om sex når jeg ikke har det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hos oss er det omvendt. Jeg spør hva hun tenner på og fantaserer om, og da får jeg beskjed om ikke å være så sexfiksert og tenke så mye på sex. Enig med AB 3ba at de fleste menn ville elsket en kjæreste som ofte tenker på sex og ville snakke om det.

Anonymkode: 50ddb...654

AnonymBruker
Skrevet

Har samme problemet som deg. Jeg digger sex med mannen min. Men han er bare dritt kjedelig å kan gå leenge uten sex. Blir helt fortvila blir kåt bare jeg ser han.  Hva f skal vi gjøre?

han syntes også jeg tenker for mye på sex og sier du tenker bare på fitta di 😑

Anonymkode: 49bda...246

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det er så mange damer som ikke forstår at sex er ikke så veldig spennende etter en tid. Presser du mannen så får du mindre sex

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil påstå dette er helt kjønnsuavhengig. Hvis det er en ubalanse i lyst, så vil den andres fokus føles plagsomt, masete, eller vulgært. Det minner kanskje om egen utilstrekkelighet i forholdet, og da er tullesnakk ikke morsomt heller. 

Hva med forsøke å gå inn i en seriøs dialog om det, eller er du redd for at det er begynnelsen på slutten?  M51

Anonymkode: 366bb...f56

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner at du blir lei deg om du opplever avvisning ofte. Høres ut som om dere trenger en skikkelig prat hvor dere avklarer behovene deres, ønskene deres etc.

Nei! Alle menn liker ikke en "kåt kone som alltid var villig". Mange menn vil oppleve det som slitsomt rett og slett, og kan på lik linje som kvinner føle et press på å ha sex enda man egentlig ikke ønsker det.

Husk at menn er ikke sexroboter hvor du bare kan skru på en knapp, så er de klare akkurat når du ønsker det.

Nå skriver ikke du hvor gamle dere er, men for meg personlig har lysten og interessen for sex gradvis avtatt ettersom jeg har blitt eldre. Nå er ikke sex viktig for meg lenger, og ting som søvn etc prioriteres over sex. Heldigvis har jeg en partner som har det likt som meg på akkurat dette, så det funker helt utmerket. Problemet hadde jo fort kommet om hun fortsatt hadde et behov/ønsker som langt overgikk mine.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alle menn elsker en kone som ofte tenker på sex. De få som ikke gjør det kan du henge på veggen. Trenger ikke store veggen til det.

For noe tull. 

Skrevet
Kremmeren skrev (1 time siden):

Det er så mange damer som ikke forstår at sex er ikke så veldig spennende etter en tid. Presser du mannen så får du mindre sex

Nettopp. Her på KG ser det ut til at mange av jentene/kvinnene har fått for seg at menn alltid har lyst på sex og blir ville bare de ser en pupp.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Slå opp, han fortjener ingen kvinne! 

AnonymBruker
Skrevet
Kremmeren skrev (16 timer siden):

🤣Tror de aller fleste har forstått akkurat det. Alt for mange dessverre.

AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (15 timer siden):

Nettopp. Her på KG ser det ut til at mange av jentene/kvinnene har fått for seg at menn alltid har lyst på sex og blir ville bare de ser en pupp.

wtf!!! 🤣🤣🤣

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av dere er rare, dere er bare ikke kompatible. 

Hvis forholdet skal være bra, må dere sammen finne en måte å leve med ulikhetene på. 

Å vente til han tar initiativ, kan være fint, og kan fjerne en del av presset han føler. 
Å avvise han, er bare slemt og på ingen måte konstruktivt. Det er selvfølgelig greit å avvise når man ikke har lyst, men å avvise for å ta hevn er bare slemt. Dere må spille på lag. 

Anonymkode: f5338...d69

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette med å vente på hans initiativ og heller kose deg litt mer på egen hånd er ikke så dumt. Det er få ting som kveler sexlysten så effektivt som sexmas og press. Det er fort gjort å presse selv om man ikke mener det, så len deg heller litt tilbake og la han komme litt til deg. Han får gleden av kone som "alltid" vil og du får gleden av partner som oppriktig har lyst og ikke er stresset fordi han "må".

Anonymkode: 1275a...623

Gjest Alterego666
Skrevet

Newsflash: Menn er individer og har individuelle lyster og interesser.

Kanskje dere ikke er seksuelt kompatible, TS?

Skrevet

Ryddet for feilsitering.

Chantielle mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...