AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Del Skrevet 10. mars 2021 Er en ekstremt overvektig person som har begynt å spise sunnere og bedre. Sliter litt med at jeg får lyst til å snacke hele tiden, men det er ikke bra for meg å småspise på matvarer som utgjør mye kalorier i lengden. Har dere noe forslag til feks matvarer eller dessert som nesten er kalorifri? Noe som gele feks, det inneholder lite kalorier. Må nesten være noe flytende, siden jeg ikke kan tygge så mye nå Anonymkode: 0408e...39d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #2 Del Skrevet 10. mars 2021 Alpro soyadessert. Står oftest i allergihylla. Et beger er ca 100kalorier,velsig søtt og finnes med vanilje og sjokoladesmak. Eller frosne druer, de funker også godt mot søtsug! Lykke til med livsstilendring😊 Anonymkode: 450cf...ad0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #3 Del Skrevet 10. mars 2021 Zero is fra Hennig Olsen kanskje. Småsnacking som fungerer for meg er blåbær og edamame bønner. Det tar vekk søtsuget for min del, mens kalorifrie desserter bare øker det. Anonymkode: 1e089...382 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #4 Del Skrevet 10. mars 2021 Bær feks bringebær tror jeg har lite kalorier? Lag slush med isbiter av sukkerfri saft. Anonymkode: 849a4...c66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dillo Skrevet 10. mars 2021 #5 Del Skrevet 10. mars 2021 Blanding av vaniljekesam, cottage cheese og valgfritt proteinpulver! Naaam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #6 Del Skrevet 11. mars 2021 Gresk yoghurt med syltetøy uten sukker må kunne gå an. Men hvis du har tendens til å binge-ete og har generelt et stort problem med overspising ville jeg kanskje styrt unna og heller vendt meg til et liv uten desserter. Ikke lett,.men for meg er det lettere å begrense kaloriforbruket hvis jeg styrer helt unna alle former for søtsaker. Får jeg smaken på en sjokoladebit eter jeg opp en halv kilo på fem minutter. Ihvertfall hvis jeg er alene. Ofte sitter også problemet med overspising i hodet og jeg ville fikset opp i eventuelle bekymringer før en varig kostholdsendring. Anonymkode: 3624d...c2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #7 Del Skrevet 11. mars 2021 Sukkerfri gelé Saftis laget på Fun light saft Frossne bananer i blender- blir som is Anonymkode: 2af8e...8c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #8 Del Skrevet 11. mars 2021 Ha mugge med vann i kjøleskapet. Å ta ett glass iskaldt vann når jeg føler meg sugen hjelper som oftest. Anonymkode: 98b17...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apekatten123 Skrevet 11. mars 2021 #9 Del Skrevet 11. mars 2021 (endret) Lag gelé med funsaft Endret 11. mars 2021 av apekatten123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #10 Del Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Zero is fra Hennig Olsen kanskje. Småsnacking som fungerer for meg er blåbær og edamame bønner. Det tar vekk søtsuget for min del, mens kalorifrie desserter bare øker det. Anonymkode: 1e089...382 Zeroh isen fra i fjor var såååå god! Men nå har de erstattet den med noe som smaker hundemat! Jeg oppfordrer alle til å klage til Hennig Olsen! Pleas! Så kan vi kanskje få tilbake den som faktisk smakte godt😋 Anonymkode: 73373...f39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #11 Del Skrevet 11. mars 2021 Sukkerfri gelé har lite kalorier, det kan du også lage selv med sukkerfri saft. Server litt bær og kesam ved siden av. Anonymkode: 7eb64...706 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #12 Del Skrevet 15. mars 2021 Jeg spiser kalorifri is (fun eller zeroh) drikker mye saft når jeg har lyst på noe godt. Og lager meg gele av zeroh saft når jeg vil ha dessert 😊 Så sukkerfri saft er redningen her 🤭 Anonymkode: 7c110...eac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #13 Del Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 11.3.2021 den 16.25): Zeroh isen fra i fjor var såååå god! Men nå har de erstattet den med noe som smaker hundemat! Jeg oppfordrer alle til å klage til Hennig Olsen! Pleas! Så kan vi kanskje få tilbake den som faktisk smakte godt😋 Anonymkode: 73373...f39 Den i år er jo kjempegod!! Anonymkode: ef5d6...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 19. mars 2021 #14 Del Skrevet 19. mars 2021 Jeg lager sukkerfri gelé av zeroh og gelatinpulver, men jeg lurer på hvor mange kalorier det er i gelatinpulveret? Det står ikke noen steder.. noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 19. mars 2021 #15 Del Skrevet 19. mars 2021 Det finnes sukkerfri gele ferdig på kartong nå. Den er helt ok. Men vanlig gele inneholder ikke så vanvittig mye kalorier den heller. Jeg spiser som regel en proteinbar (oftest barebells toffee core med ca 130 kcl) på kvelden. Nå er proteinbarer litt omdiskutert, men jeg syns iallefall det er noe å kose seg med og den booster ikke sukkersuget. Jeg er fornøyd med den ene baren liksom, om jeg spiser en tilsvarende sjokolade i den størrelsen, får jeg ikke i meg så veldig mye mer kalorier, men den gir meg et sukkersug som varer dagen ut. Jeg er derfor nøye med å prøve å spise minst mulig ting med mye sukker i, for da er det liksom kjørt for resten av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #16 Del Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 11.3.2021 den 16.21): Ha mugge med vann i kjøleskapet. Å ta ett glass iskaldt vann når jeg føler meg sugen hjelper som oftest. Anonymkode: 98b17...e0f Fikk lyst til å skrive «tosk». Men det skal jeg ikke. Anonymkode: 33c8e...88b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #17 Del Skrevet 19. mars 2021 Nå er Europris her jeg bor stengt. Men i forrige uke kjøpte jeg en slags is som man skal putte i fryseren. 54 kalorier pr. stk. Smaker veldig godt. Anonymkode: f128e...117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thie Skrevet 21. mars 2021 #18 Del Skrevet 21. mars 2021 Helt klart Zeroh is, som flere nevner! Den pakken med gule og rosa. Prøvde fun is og den smakte ikke godt. Matvarer som ikke krever tygging er verre.. hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #19 Del Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 10.3.2021 den 19.17): Zero is fra Hennig Olsen kanskje. Småsnacking som fungerer for meg er blåbær og edamame bønner. Det tar vekk søtsuget for min del, mens kalorifrie desserter bare øker det. Anonymkode: 1e089...382 Er det Frosne edamamebønner ? Med eller uten skall? Og hvordan behandler du edamamebønnene før du spiser dem? Anonymkode: aee4e...122 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #20 Del Skrevet 21. mars 2021 Får sukkerfri gele i kartong nå Anonymkode: 595bd...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå